Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.11.19 , 08:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      ЖД инфраструктура: Ремонт, обновления, ускорения (не скоростного движения)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]
Reply | Print
Author Topic: ЖД инфраструктура: Ремонт, обновления, ускорения (не скоростного движения)  (Read 34439 times)
sergius
Active user

Posts: 3825


View Profile
« Reply #110 on: 24.12.18 , 21:12 »
Share Reply with quote

Andersen, в 2015 или 2016 году попадался документ. ЕМНИП, "«Електрифікація, реконструкція ... на дільницях Долинська – Миколаїв і Миколаїв - Колосівка". То там для пасс. поездов скорость указывалась по перегонам/станциям 140/120 км/ч. Без уточнений. Но с тех пор много времени прошло. Может проект корректировали. Не интересовался.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3825


View Profile
« Reply #111 on: 22.03.19 , 00:03 »
Share Reply with quote


За 2019 рік
**********
Капітальні інвестиції

Заплановано 6303,8 млн. грн. капітальних інвестицій на реконструкцію та будівництво об’єктів, у тому числі на:

- реконструкцію залізничної дільниці від станції Вільча до станції Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області на суму 890 млн. грн. за рахунок бюджетного фінансування;

- реконструкцію 260 км колії на суму 2065 млн. грн., 110 компл. стрілочних переводів на суму 185 млн. грн.;

- реконструкцію дільниці залізничного транспорту Долинська - Миколаїв з підвищенням пропускної спроможності напрямку Знам’янка - Долинська-Миколаїв на суму – 1650 млн. грн. за рахунок коштів МФО;

- реконструкцію споруд залізниці з електрифікацією дільниці Ковель - Ізов-Держкордон регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» у Волинській області на суму 300 млн. грн.;

- будівництво (реконструкція) приєднань електроустановок на суму 60 млн. грн. за рахунок коштів інвесторів;

- реконструкцію контактної та електричних мереж, мостів, пасажирських платформ, виробничих будівель та споруд, депо і дистанцій та інших об’єктів.
 
На придбання механізмів та обладнання заплановано направити суму 806,2 млн. грн. На придбання спецодягу, спецвзуття, постільної білизни та інших необоротних матеріальних активів заплановано 379,3 млн. грн.; нематеріальних активів – 198,8 млн. грн.

**********

Джерело: Пояснювальна записка до фінансового плану УЗ на 2019 рік



Трохи змінили на цей рік.
**********
Капітальні інвестиції

Заплановано 5 121,1 млн. грн. капітальних інвестицій на реконструкцію та будівництво об’єктів, у тому числі на:

- реконструкцію 260 км колії на суму 2065 млн. грн., 190 компл. стрілочних переводів на суму 318,4 млн. грн.;

- реконструкцію дільниці залізничного транспорту Долинська-Миколаїв з підвищенням пропускної спроможності напрямку Знамянка- Долинська-Миколаїв на суму – 1610 млн. грн. за рахунок коштів МФО;

- реконструкцію споруд залізниці з електрифікацією дільниці Ковель-Ізов-Держкордон у Волинській області та тягової підстанції ст. Ковель регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» на суму 100 млн. грн.

За рахунок коштів інвесторів на суму 351,3 млн. грн. заплановано будівництво (реконструкція) приєднань електроустановок, реконструкція дільниці Чорноморська-Берегова, ст. Чорноморська, технологічного проїзду по ст. Берегова, непарної горловини ст. Миколаїв-Вантажний.
Крім того, передбачено реконструкцію контактної та електричних мереж, мостів, пасажирських платформ, виробничих будівель та споруд, депо і дистанцій та інших об’єктів.
На придбання механізмів та обладнання заплановано направити суму в розмірі 506 млн. грн. На придбання спецодягу, спецвзуття, постільної білизни та інших необоротних матеріальних активів заплановано 329,3 млн. грн.,  нематеріальних активів – 148,8 млн. грн. 

**********

Джерело: Пояснювальна записка до фінансового плану УЗ на 2019 рік - fix
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3000


View Profile
« Reply #112 on: 22.03.19 , 09:03 »
Share Reply with quote

Что-то планов много, а действий не очень много.
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 1073


View Profile
« Reply #113 on: 25.03.19 , 19:03 »
Share Reply with quote

Начались активные ковырялки на линии Апостолово - Снигиревка, готовят линию к перебросу движения сюда.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3825


View Profile
« Reply #114 on: 08.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

Как то прошла мимо тема апгрейда (капремонта) участка Стрый - Ивано-Франковск

Видео трехлетней давности https://youtu.be/uUgEhJdiWh0 Видно, что путь имел ж/б РШР только после станции Рожнятин (с 8:10). Примерно половина пути. До этого, звеньевой на деревянных шпалах.

Новости за последние несколько лет
Quote
13–19 травня 2017 р. № 17 (8228)

безстикова колія до курортного міста

Нещодавно на перегоні Стрий–Моршин залізничники виконали капітальний ремонт 4 км колії. це Лише початок робіт на цьому відрізку. упродовж року тут планують відремонтувати весь перегін і вкласти 13,6 км нової безстикової колії від станції стрий до станції популярного курортного міста Моршин.
(...)


Львівський залізничник

Quote
13.09.2018

Укрзалізниця повідомила про цьогорічні масштаби реконструкції та ремонту колій
.......
Найбільший обсяг колійних робіт здійснюватиметься на перегонах: Цвіткове-Володимирівка – 8,1 км, Кам’янське-Пасажирське – Воскобійня – 3,8 км.... Моршин-Болехів – 3,8 км

УКРІНФОРМ

Quote
03 вересня 2019

На дільниці Болехів—Долина триває капітальний ремонт колії
.......
Як повідомив начальник виробничо-технічного відділу Рівненської колійної машинної станції Віктор Лук’янчук, із запланованих 12 км нині капітальний ремонт виконаний на понад 8 км. Загалом капітальний ремонт на цій дільниці відбувається поетапно — із надходженням відремонтованої решітки.

Рівненська КМС допомагає Івано-Франківській дистанції колії технікою. Крім того, у ремонтних роботах використовуються машини інших КМС.


Медіцентр «Магістраль»


Quote
06 листопада 2019, 13:57

На станції Болехів, що Івано-Франківщині, тривають колійні роботи
.......
Як повідомив головний інженер Івано-Франківської дистанції колії, працівники дистанції вже замінили чотири станційні стрілочні переводи.

Сьогодні також тривають роботи із капітального ремонту колії на перегоні Болехів—Долина, які виконують колійники та працівники колійної машинної станції.



Медіцентр «Магістраль»


И частники подключились. Видимо, ради этого клиента и вкладывают средства в полотно.
Quote
24.10.2019

КОЛІЯ ПЕРЕГОНУ РОЖНЯТІВ – КРОПИВНИК ПОВНІСТЮ УКЛАДЕНА НОВИМИ ЗАЛІЗОБЕТОННИМИ РЕЙКОШПАЛЬНИМИ РЕШІТКАМИ

На важливому для ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» перегоні Рожнятів – Кропивник, по якому тепловози залізничного цеху цілодобово здійснюють перевезення вантажів, цього тижня завершили капітальний ремонт останніх ділянок колії, де ще експлуатувалися рейкові решітки на дерев’яних шпалах.

Роботи із їх заміни на сучасні залізобетонні решітки, які є більш стійкими до негативних впливів факторів навколишнього середовища, витримування великих навантажень та безпечними для руху поїздів, виконали спеціалісти Дублянської колійної машинної станції регіональної філії «Центр з будівництва та ремонту колії» АТ «Українська залізниця».

(...)

KARPAT NAFTOCHIM
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1792


View Profile
« Reply #115 on: 08.11.19 , 12:11 »
Share Reply with quote

Цікаво, наскільки зменшиться час в дорозі приміських поїздів Стрий - ІФ?
Logged
bond
Active user

Posts: 1571


View Profile
« Reply #116 on: 08.11.19 , 16:11 »
Share Reply with quote

А там точно проблема була тільки з колією? Бо з переведенням годинника усім приміським на ділянці Козятин -  Вінниця - Жмеринка і зворотньо накинули по 5-10 хвилин, при тому що стан колії там не поганий - Хью і Тарпан їдуть 100-110, отже проблема в рухомому складі.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3825


View Profile
« Reply #117 on: 08.11.19 , 23:11 »
Share Reply with quote

Умови різні.

Деякі наші ЕРки більше 80 км/год не здатні розвинути (водночас пам'ятаємо, що частина ЕДх/ЕПЛів і 120 можуть ганяти на регіональних маршрутах).

На відтинку Стрий - ІФ трапляється різний рухомий склад. Це Д1 та вагони під М62 чи ЧМЕ3. Швидкість від Стрия до Моршина була до 60 км/год, далі до Рожнятина - 40 та нижче. Старий дизель чи машка можуть тримати 60-80, а от як здатен "газувати" тамтешній ЧМЕ3 - питання відкрите.

Потенційний запас прискорення приміських рейсів можна визначити співставивши теперішній розклад з таким же за 1980-хх роки. Я подібне робив з ПДСами на ділянці Франківськ - Рахів. Так в наш час після ремонтів деякі рейси їздять майже з радянським темпом. Якщо застосувати таке до Стрий - ІФ, то ПДС типу 133/134 мають долати цей проміжок ≈2.5 години з базовими зупинками.

Для довідки, рейс 133/134 кількома роками раніше долав ці 108 км за 3:10/3:08 [1]. А короткий трансформер на період ремонтних робіт по основній ділянці – 2:44 без зупинок [2]
Logged
VSK
Active user

Posts: 611


View Profile
« Reply #118 on: 08.11.19 , 23:11 »
Share Reply with quote

а от як здатен "газувати" тамтешній ЧМЕ3 - питання відкрите.



Десь два роки тому, коли на маршруті Львів-Сокаль ходила Чмеха+2ЦМВ, то така комбінація умудрилася проїхати ділянку Львів-Червоноград з усіма зупинками за 1.40(темп наявного 141/142)
Logged
Tags: ukraine 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!