Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.11.20 , 18:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      ЖД инфраструктура: Ремонт, обновления, ускорения (не скоростного движения)

Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17]
Reply | Print
Author Topic: ЖД инфраструктура: Ремонт, обновления, ускорения (не скоростного движения)  (Read 48170 times)
Iwan
Active user

Posts: 4467


View Profile
« Reply #160 on: 21.11.20 , 13:11 »
Share Reply with quote

До чого там швидкість, коли дохлі локомотиви?
Просто, як параметр. Він же вказав
Quote
...аргументирует плозим состоянием пути и низкими скоростями движения.
Може хтось сказанув, що через Чортків не вийде прокласти з категорією НШ, припускаю. Іншого логічного пояснення не маю.

А щодо локомотивів, то на перший погляд не так все й погано. Той же 16-вагонний 135/136 усе літо провозили під одною секцією 2ТЕ10. Або рейс 217/218, водили під 2М62 без зміни тяги по Франківську. Причому у гори до Рахова їхало аж 13 вагонів, навороченних, з кондиціонерами. Зараз, правда, зменшили до 11. Це може свідчити про ліпшу витривалість.
Обійти в законний спосіб категорійність - дуже просто: внести до формули обчислення маршрутної швидкості (винятково для цілей встановлення категорійності поїзда) незначні уточнення: обов'язок зменшення "часу в дорозі" на "коригувальний час", встановлений для окремих ділянок зі складним профілем та планом колії. по 5...10 хв будуть віднімати на конкретних ділянках для певних довжин поїздів (будуть градації за довжиною складу). Зараз ситуація вигялдає так: хоч там і є пасажири (96%) але ми не можемо пропустити там поїзд, бо за складеною нами формулою "нічого не виходить" (неприваблива категорія для дохідної частини поїзда). Тобто, пасажири стали заручниками формули. Не поїде, бо погана формула обчислення категорії. Це ж я потрібно додуматись, щоб "рівнинні"та "гірські" поїзди чесати одним гребенем? Це так, якби нормативи для кросу "під гору" і "з гори" були однаковими, і бігуни казали: "нам безперечно краще виконувати нормативи з гори, ніж під гору, тому під гору ми бігти не будемо".

Щодо топіка - є цікаве відео: офіційна заява начальника Івано-Франківської дирекції залізничних перевезень Володимира Загалюка про відновлення швидкостей в околицях Городенки, у тім числі з метою відновлення маршруту поїзда Київ - Рахів через Городенку та Гвіздець.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5627


View Profile
« Reply #161 on: 21.11.20 , 23:11 »
Share Reply with quote


Як не подіяли (?), коли мав попередні домовленості про це особисто із Целєєвським, але саме у час нашої розмови йому зателефонували про той ковідний вагон із РФ... всі плани сковіділи у першу чергу через жорстке закриття руху осіб через кордон.

Сейчас паника, поднятая ковидиотами из-за одного этого несчастного вагина, смотрится особенно забавно в ретроспективе.

Ну, поздравляю, что удалось найти адекватную замену Климпуш-Цинцадзе в роли патрона линии к центру Европы. ;)
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5218


View Profile
« Reply #162 on: Yesterday at 00:06 »
Share Reply with quote

Я извиняюсь, а что-то слышно о ремонте ветки Зелещики-Городенко-Коломыя?
Просто увидел, что опять назначили 217/218 Киев - Рахов.  А 357/358 оригинальным маршрутом не назначают. Уже почти год прошел, как  его перекинули на Черновцы.
Неужели там за год ничего так и не поремонтировали?
На лінії Коломия – Стефанешти справи не такі вже й кепські: у 2019 році поблизу села Тишківці капітальним ремонтом відновлено 3 км колії (безстикова), цьогоріч – ближче до Гвіздця – до 3 км колії теж відновлено капітальним ремонтом, а з 17.11.2020р. очікується ще 8 км капітального ремонту колії від з.п. Горденка-Місто у напрямку ст. Стефанешти.
Якщо не помиляюсь, то там найменше постійне обмеження буде 35 км/год, що не так погано.
...
Щодо топіка - є цікаве відео: офіційна заява начальника Івано-Франківської дирекції залізничних перевезень Володимира Загалюка про відновлення швидкостей в околицях Городенки, у тім числі з метою відновлення маршруту поїзда Київ - Рахів через Городенку та Гвіздець.
Згадується про ремонт 2 км колії.
Не знаю, не спеціаліст у колійних роботах, та здається що вони ну якось дуже неспішно працюють. У горах, ділянку Ворохта - Рахів (49 км) за кілька років переклали. А тут, при наявності вантажного руху, тюкають по кілька км на рік.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 950


View Profile
« Reply #163 on: Yesterday at 10:52 »
Share Reply with quote

На неделе наблюдал работу 2-х путейцев на подъезном пути так они за 6ч работы прорезали (сняли слой земли и растительности между шпал) 3 шпалы. :)
Logged
Tags: ukraine 
Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!