Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.07.17 , 11:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Киев-Луцк на электричках. Как добраться?

Pages: [1]
Reply | Print
Author Topic: Киев-Луцк на электричках. Как добраться?  (Read 6097 times)
ruler
newbee

Posts: 1


View Profile
« on: 26.10.13 , 18:10 »
Share Reply with quote

Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, как можно добраться из Киева в Луцк на электричках. Спасибо.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3268


View Profile
« Reply #1 on: 26.10.13 , 19:10 »
Share Reply with quote

Вам с ночевкой в Шепетовке?

Или за целый день в пути: старт из Киева в 8 утра либо в полдень на повышенного комфорта, прибытие в Луцк 23.23?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20894


View Profile
« Reply #2 on: 26.10.13 , 22:10 »
Share Reply with quote

Вікторе, у подібних випадках я завжди перепитую, що мається на увазі.

За минулі років може п'ять, мене різні люди безліч разів питали "як дістатись електричками з А до Б, як ходить електричка між А - Б " (де А і Б - надо далеко одне від одного, щоб між ними був сенс на приміських). При цьому вони, як виявлялось, насправді робили різні частково-хибні припущення і мали на увазі дуже різні речі, а саме:

а). бувало, що люди мали на увазі потяги назразок "Подільского Експреса" (коротше різні РЕ) або навіть харківський "Столичний експрес" (ну правильно, раз їде по рейках і це не у купейних і плацкартних всю ніч їхати - значить "електричка").

б). ну або ЕПК (взагалі я дуже багато людей не вирізняє ЕПК від звичайних - середи тих хто не їздить регулярно і не переймається вартістю проїзду) - і вони все одно не зрозуміли, що їхали на чомусь, що не було звичайною електричкою, і потім ще обурювались, чого це у приміській напівжорсткі лампи, бо вони ж особисто раніше їздили і були м'які крісла з підголовниками, ага, при чому те, що їх відсилали чогось квиток до іншої каси купувати, і він був не чорно-білий маленький, а жовтогарячий великий - їх зовсім не насторожило.

в). хтось взагалі не дуже уявляє яка між різними містами відстань і скільки часу займе поїздка, просто людям треба виїхати зранку, або приїхати надвечір, а вони припускають що раз ПДС - значить з плацкартних-купейних вагонів і їде вночі, тобто їм не підходить, а раз так, то потрібна електричка. Коли цим людям пояснюєш, скільки триватиме поїздка на приміських - відмовляються від цієї вимоги

г). тих, хто справді хотів їхати байдуже що задовго і баж саме суто приміськими - насправді не було (хоча я припускаю, що гіпотетично таке побажання теж має право на існування).

Отже просто слід уточнити, яку мету ставить людина перед собою.
Може там насправді стоїть мета "приїхати в Луцьк надвечір", або "виїхати з Києва пізнім ранком" або щось подібне.
 
Якщо людина справді спокусилась поїздкою на суто приміських з якихось міркувань - слід просто пояснити що пересадок буде мінімум 3 (Козятин, Шепетівка, Здолбунів), мінімальний час суто їзди на перший погляд не смертельний, хоча все одно надмірний. Навіть якщо взяти час ходу найшвидшого рейсу на кожному з плеч (Київ - Козятин, Козятин - Шепетівка, Шепетівка - Здолбунів, Здолбунів - Луцьк) 3:00+2:53+1:49+2:30 - вийде 10:12, а зважаючи що частина рейсів на деяких плечах повільніша, крім того вони не дуже стикуються між собою - виникає проблема - що треба або справді десь ночувати у дорозі, або стартувати з Києва зранку і тратити весь день на їзду. Хоча насправді там є за що повоювати (бо маршрут суто через Козятин - це звичка з часів, коли електрифікації не було на ділянці Коростень - Шепетівка, а зараз, з урахуванням новоелектрифікованих ліній - з'явились варіанти).

Якщо ж людина насправді цікавилась можливістю дістатись до Луцька, і треба дістатись туди не рано зранку (хоча зважаючи, що "Світязь" зараз приходить о 3:38 - я не знаю чи може це вважатись "рано зранку" навіть з натяжкою), але й не надвечір - то адекватних варіантів немає.
Все досить погано, але при бажанні можна все-ж маршрутками не їхати (все-таки як подивишся фотографії аварій - не дуже хочеться у таке потрапити). Але виїзд з Києва буде надто рано, до відкриття метро. Думаю якби мені треба було до Луцька - я б надав перевагу тому, щоб заплатити за таксі до вокзалу, і додивитись ранкові сни уже в потязі.

Залежно від потрібного часу прибуття до Луцька - можна їхати або комбінацією 111/112 з пересадкою на 87/88 по Здолбунову, або на 77/78.

Варіант не настільки поганий, як видається на перший погляд, зрештою навіть якщо не зважати на те, що маршрутка тісна і небезпечна - суто вартість проїзду на 77/78 - лише 52 грн, у порівнянні з вартістю проїзду на маршрутці - різниці вистачить на таксі до вокзалу з більшості районів Києва.
« Last Edit: 26.10.13 , 22:10 by Maxy » Logged
taras1986
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #3 on: 26.10.13 , 23:10 »
Share Reply with quote

Якщо людина хоче на електричках, то можна до Рівного на 847-му відправлення 07-51 і прибуття 14-37 , а там уже о 15-11 є електричка приміська до Луцька з прибуттям в 17-18. Ось так.
Ще можна також 855 до Рівного відповідно 12-28 - 20-24 і пересадка на електричку до Луцька 21-32 - 23-23
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20894


View Profile
« Reply #4 on: 27.10.13 , 00:10 »
Share Reply with quote

Якщо людина хоче на електричках, то можна до Рівного на 847-му відправлення 07-51 і прибуття 14-37 , а там уже о 15-11 є електричка приміська до Луцька з прибуттям в 17-18. Ось так.
така відповідь підходить лише у випадку, коли вимога "на електричках" поставлена так би мовити з естетичної точки зору фанатом відповідних моделей рухомого складу.
Бо квиток на 847 - зовсім не за приміським тарифом і у певні дні тижня бувають проблеми з наявністю місць (тобто тієї переваги що є у звичайних електричок, що можна виїхати у дні коли "нема місць" - 847 не має).

За ціною 847+приміський - дорожче виходить, ніж плацкартний 78 (звісно ж без урахування таксі на вокзал для 78), хоча дешевше ніж 111+87.

У той-же час навіть 847 (не кажучи про 855) - жахливо повільна (звісно виходить швидше, ніж весь день їхати приміськими, але на мою думку такий час у дорозі - вже за гранню добра і зла).

Quote
Ще можна також 855 до Рівного відповідно 12-28 - 20-24 і пересадка на електричку до Луцька 21-32 - 23-23
тут загальний час у дорозі стає зовсім все неприйнятним, тоді вже краще на маршрутці давитись і ризикувати потрапити в аварію, ніж такі втрати часу.
Logged
opex
Active user

Posts: 11054


View Profile
« Reply #5 on: 27.10.13 , 07:10 »
Share Reply with quote

А по моему, чаще всего вопрошатели, у которых меньше 10 постов, хотят тупо сэкономить, не платя совсем или платя по чуть-чуть. Они обычно ездят мало по жд, еще не тестировали удовольствия десяти часов на лавке, а им кто-то из корешей сказал, что можно на собаках ваще нашару стопудов.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5442


View Profile
« Reply #6 on: 27.10.13 , 10:10 »
Share Reply with quote

Они обычно ездят мало по жд, еще не тестировали удовольствия десяти часов на лавке
Я подумал примерно об этом. То есть когда, человек спршивает "НА ЭЛЕКТРИЧКАХ" на заведомо большое расстояние, где есть возможность беспрепятственно доехать ПДСами (в том числе региональными),  то человек имеет ввиду имеено поездку с кучей пересадок, но именно на пригородных.
Вопрос зачем - пользование интернетом расширяется и на людей пенсионного возраста, которые имеют весьма поверхностные навыки работы в интернете, чтобы найти нужную информацию на компетентном сайте, однако не имеют возможность (или не хотят) платить за ПДС и им все равно сколько ехать. Или "внучок" решил помочь своей бабушке.   
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20894


View Profile
« Reply #7 on: 27.10.13 , 10:10 »
Share Reply with quote

А по моему, чаще всего вопрошатели, у которых меньше 10 постов, хотят тупо сэкономить, не платя совсем или платя по чуть-чуть.
обобщать было-бы неверно.
Кроме того не все из подобных воспрошающих будут непременно зайцем ездить, у кого-то может и льгота.
Quote
Они обычно ездят мало по жд, еще не тестировали удовольствия десяти часов на лавке, а им кто-то из корешей сказал, что можно на собаках ваще нашару стопудов.
не обязательно так. Есть места (хоть, к сожалению, очень немного, но зато в разных местах, по крайней мере я могу сходу назвать такие участки у всех железных дорог УЗ, кроме донецкой), где объективно пригородный поезд оказывается самым быстрым из регулярного общественного транспорта (или по крайней мере одним из). Человек мог всю жизнь ездить на маршрутках из А в Б, потом поехать куда-то далеко от дома и там обнаружить, что оказывается электричкой где-то там получилось скорее всего, а потом свое "открытие" ложно обобщить на остальные места.
« Last Edit: 27.10.13 , 10:10 by Maxy » Logged
taras1986
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #8 on: 27.10.13 , 13:10 »
Share Reply with quote

Они обычно ездят мало по жд, еще не тестировали удовольствия десяти часов на лавке
Я подумал примерно об этом. То есть когда, человек спршивает "НА ЭЛЕКТРИЧКАХ" на заведомо большое расстояние, где есть возможность беспрепятственно доехать ПДСами (в том числе региональными),  то человек имеет ввиду имеено поездку с кучей пересадок, но именно на пригородных.
Вопрос зачем - пользование интернетом расширяется и на людей пенсионного возраста, которые имеют весьма поверхностные навыки работы в интернете, чтобы найти нужную информацию на компетентном сайте, однако не имеют возможность (или не хотят) платить за ПДС и им все равно сколько ехать. Или "внучок" решил помочь своей бабушке.   

Я поняв - людина фанат Динамо Київ, а вони (фанати) люблять кататися "на собаках", тому і підбирають маршрут. Якраз матч Волинь - Динамо через 2 тижні, та ще і неділя буде і початок  о 19-30, тому можна потратити весь день на дорогу ))) Тоді варіант 847+приміська якраз підходить )))
« Last Edit: 27.10.13 , 13:10 by taras1986 » Logged
Tags: kyiv lutsk 
Pages: [1]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.091 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 11.06.14 , 00:06