Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.07.20 , 10:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения поездов УЗ на 2014-2015 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 [407] 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 ... 539
Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2014-2015 г. (обсуждение)  (Read 1597203 times)
Doobey
Active user

Posts: 1509


View Profile
« Reply #4060 on: 05.07.15 , 00:07 »
Share



Але все-таки мене не відпускає чуйка, що рівненщину ми просремо. Тому що з 25 учасників Громадської ради жодного з Рівненщини, а користувач Дубі, на жаль, виявився звичайним залізничником.
Я з Бродів. А працюю у Львові. І ці проблеми на широкий загал не піднімав не через те, що боявся якихось там начальників, а чисто через брак часу, бо практично весь час в роз’їздах.

Більше того. Коли випадала нагода спілкуватися з безпосередньо пов’язаними з пасажирськими перевезеннями залізничиниками різних рангів, то часто складалося враження, що вони (чи навмисно, чи ненароком) нічого не помічають і перший раз про те чи інше питання чують ( в Л всі підпорядковуються ВИКЛЮЧНО телеграмам, ніякої самодіяльності; в різних ДН і РПЧ народ також боїться зайвий раз пукнути). А ті, що справді робили вигляд, що намагаються зрозуміти, відразу "спригували", що вони такого не вирішують і це питання не так просто вирішити. А рішати то і толком нема чого: як не вдається в ЦЛ вибити нормальні ПДСи, то хоча би в своєму сраному РПЧ Здолбунів підкинули вагонів до ельок (ну 6 до Львова - це ЖЕСТЬ) і разом з ДН Рівне проклали ще 2 рейси для задіяних машин, як я вже писав неодноразово тут. Не розуміють дядьки. Або не хочуть.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1509


View Profile
« Reply #4061 on: 05.07.15 , 00:07 »
Share

А чим тепер з Рівного, Луцька, Дубна до Харкова, Полтави пропонуєте? На ровері?
Вы пробовали читать всё что тут пишут? Или сначала надо устроить великий срач (это ко всем относится)? 115/116 будут назначены остановки: Дубно, Здолбунов, Новоград. Только не с 07.07 а чуть позже.
Ви мене вибачте, але за ціною  літака навряд чи хто поїде крім товстосумих. Тим паче немає плацкарта, де студенти могли б за пів ціни. Тут потрібно хоча б 2 плацкарних як в 91/92.
111-ий так само, далеко не найдешевший потяг. Але вічно забитий. Впевнений, дали б 115-му зупинку по Бродах, пасажир би знайшовся. В нас часто як не відрядні чи ще хтось, так студенти сідають до Харкова. І студенти ЮрУніверу дуууже рідко плацкартом користуються. Так що, тут поняття відносне: буде прямий, але дорогий і швидкий потяг, то не знаю, чи буде багато бажаючих трястися з пересадками.
Logged
Zayats
Active user

Posts: 226


View Profile
« Reply #4062 on: 05.07.15 , 00:07 »
Share

А чим тепер з Рівного, Луцька, Дубна до Харкова, Полтави пропонуєте? На ровері?
Вы пробовали читать всё что тут пишут? Или сначала надо устроить великий срач (это ко всем относится)? 115/116 будут назначены остановки: Дубно, Здолбунов, Новоград. Только не с 07.07 а чуть позже.
Ви мене вибачте, але за ціною  літака навряд чи хто поїде крім товстосумих. Тим паче немає плацкарта, де студенти могли б за пів ціни. Тут потрібно хоча б 2 плацкарних як в 91/92.
111-ий так само, далеко не найдешевший потяг. Але вічно забитий. Впевнений, дали б 115-му зупинку по Бродах, пасажир би знайшовся. В нас часто як не відрядні чи ще хтось, так студенти сідають до Харкова. І студенти ЮрУніверу дуууже рідко плацкартом користуються. Так що, тут поняття відносне: буде прямий, але дорогий і швидкий потяг, то не знаю, чи буде багато бажаючих трястися з пересадками.
в Слобожанщині були присутні і нефірмові плацки. В пасажирів, зокрема студентів, інвалідів, дітей-сиріт повинна бути альтернатива, особливо після того як студентам в купе зняли пільги.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12510


View Profile
« Reply #4063 on: 05.07.15 , 00:07 »
Share

в Слобожанщині були присутні і нефірмові плацки. В пасажирів, зокрема студентів, інвалідів, дітей-сиріт повинна бути альтернатива, особливо після того як студентам в купе зняли пільги.
Из любой точки в любую должна быть альтернатива?
Logged
Zayats
Active user

Posts: 226


View Profile
« Reply #4064 on: 05.07.15 , 00:07 »
Share

в Слобожанщині були присутні і нефірмові плацки. В пасажирів, зокрема студентів, інвалідів, дітей-сиріт повинна бути альтернатива, особливо після того як студентам в купе зняли пільги.
Из любой точки в любую должна быть альтернатива?
Я маю наувазі, що в поїзді пасажир має мати право обрати, за яким тарифом у якому вагоні і з яким сервісом їхати в залежності від своїх фінансових можливостей і бажань, а не платити ціну св чи купе, що дорівнює ціні літака на таку відстань в Польщі наприклад. Залізниця повинна працювати для пасажира. Вибачте за офф.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 947


View Profile
« Reply #4065 on: 05.07.15 , 00:07 »
Share

В пасажирів, зокрема студентів, інвалідів, дітей-сиріт повинна бути альтернатива, особливо після того як студентам в купе зняли пільги.
Я думаю, що населення міст по маршруту Слобожанщини, які ми зараз обговорюємо більше тяжіє до таких центрів, як Київ та Львів. А туди альтернотиви якраз повно. Звісно добре мати прямий потяг в будь-який куточок країни. Однак багато населених пунктів мали колись сполучення з тим же Харковом і втратили його, але люди якось продовжують їздити. Якщо дорого буде 115, ніхто не відміняв пересадки.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1339


View Profile
« Reply #4066 on: 05.07.15 , 01:07 »
Share

в Слобожанщині були присутні і нефірмові плацки. В пасажирів, зокрема студентів, інвалідів, дітей-сиріт повинна бути альтернатива, особливо після того як студентам в купе зняли пільги.
Из любой точки в любую должна быть альтернатива?
Я маю наувазі, що в поїзді пасажир має мати право обрати, за яким тарифом у якому вагоні і з яким сервісом їхати в залежності від своїх фінансових можливостей і бажань, а не платити ціну св чи купе, що дорівнює ціні літака на таку відстань в Польщі наприклад. Залізниця повинна працювати для пасажира. Вибачте за офф.

а якщо глянути з боку залізниці, навіщо їй турбуватись про пільговиків, якщо вони залишають їй менше прибутку? зрозуміло, що на студентів не заб"ють повністю, але заради них похєрити ідею швидкого НЕ між заходом і сходом - туповато
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12510


View Profile
« Reply #4067 on: 05.07.15 , 01:07 »
Share

ціну св чи купе, що дорівнює ціні літака на таку відстань в Польщі наприклад. Залізниця повинна працювати для пасажира. Вибачте за офф.
Никто не должен везти из Здолбунова в Полтаву за 9 часов по тарифу нефирменного общего вагона пассажирского поезда да еще со студенческой скидкой. И вообще, эту скидку давно пора отменить за нецелесообразностью.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5617


View Profile
« Reply #4068 on: 05.07.15 , 03:07 »
Share


Але все-таки мене не відпускає чуйка, що рівненщину ми просремо. Тому що з 25 учасників Громадської ради жодного з Рівненщини, а користувач Дубі, на жаль, виявився звичайним залізничником.
Я з Бродів. А працюю у Львові. І ці проблеми на широкий загал не піднімав не через те, що боявся якихось там начальників, а чисто через брак часу, бо практично весь час в роз’їздах.

Більше того. Коли випадала нагода спілкуватися з безпосередньо пов’язаними з пасажирськими перевезеннями залізничиниками різних рангів, то часто складалося враження, що вони (чи навмисно, чи ненароком) нічого не помічають і перший раз про те чи інше питання чують ( в Л всі підпорядковуються ВИКЛЮЧНО телеграмам, ніякої самодіяльності; в різних ДН і РПЧ народ також боїться зайвий раз пукнути). А ті, що справді робили вигляд, що намагаються зрозуміти, відразу "спригували", що вони такого не вирішують і це питання не так просто вирішити. А рішати то і толком нема чого: як не вдається в ЦЛ вибити нормальні ПДСи, то хоча би в своєму сраному РПЧ Здолбунів підкинули вагонів до ельок (ну 6 до Львова - це ЖЕСТЬ) і разом з ДН Рівне проклали ще 2 рейси для задіяних машин, як я вже писав неодноразово тут. Не розуміють дядьки. Або не хочуть.

Відчасти справа в нашому ресурсі. Нема лобістів. Але є сучасне Міністерство, здатне перенаправляти скарги куди треба.

Але є проблема ієрархії. Навіть коли доводи громадських активістів прийнято, залишається питання, хто із баблопильщиків бере на себе відповідальність за імплементацію рішень. Тому щомісяця у них проходить бейбі-паті щодо оптимізації надходжень. А там гадюжник ще той. Тому це паті з розширенням очка. Доходить до абсурду: збитки зросли за квартал на 5%, давайте когось виїбем. Їх не хвилює навіть те, що на країну напав найближчий сусід, і надходження від вантажних перевезень серйозно впали. Їм посрать на те, що вони забезпечують функцію соціальної міграції, і після них хоч потоп, але після відмови інфрастуктури і ЖКГ це буде навіть не потоп, це буде крах Другої української республіки.

А ще існує проблема, коли даунітос проводять реформи поперед батька в пекло. Я на зустрічі застеріг приміський главк від надмірної ліберастії. Було діло, ліберальна преса висвітила цінник від баблопильщиків для житомирської ОДА: лімон грн в місяць за прискорену туди-назад гвуй пойми яким графіком, явно не оптимальним. Цей бред я пропоную обговорити десь за місяць.
Logged
Zayats
Active user

Posts: 226


View Profile
« Reply #4069 on: 05.07.15 , 07:07 »
Share

ціну св чи купе, що дорівнює ціні літака на таку відстань в Польщі наприклад. Залізниця повинна працювати для пасажира. Вибачте за офф.
Никто не должен везти из Здолбунова в Полтаву за 9 часов по тарифу нефирменного общего вагона пассажирского поезда да еще со студенческой скидкой. И вообще, эту скидку давно пора отменить за нецелесообразностью.
Да уважаемий господин. Но даже в фирменном "Рассия" есть плацкартний вагон и я глубоко сумневаюсь, что ктото ездит в нем из Москви во Владивосток по полному маршруту. А предложения по отмене льгот студентам направте у себя господину Хутину.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 [407] 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 ... 539
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!