Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.01.21 , 06:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения поездов УЗ на 2014-2015 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 [436] 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 ... 539
Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2014-2015 г. (обсуждение)  (Read 1697077 times)
VB
Active user

Posts: 4371


View Profile
« Reply #4350 on: 20.07.15 , 00:07 »
Share

Коли це в нас щось діяло....
 Це ще більше може бути бардаку, бо зараз в межах однієї дороги два плеча різних депо своїх якось ще помирять із взаєморозрахунками, а потім то взагалі феодалізм на рівні дирекцій на модний наразі кшлат "децентралізації а-ля федералізації" може бути. Знам"янка, до прикладу, не захоче їздити до Цвіткового, до Миронівки. А на Одесу їх сама Одеса не пустить. А Христинівка забере свої дизелі у Миколаєва, та й буде під  дротом їздити.  Фастів тоді далі  Козятина  лише на захід до Здолбунова, за Ніжин лише до Чернігова їздитиме, і то, якщо Київ з ними домовиться. Приміські, - вони ж збиткові....
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4540


View Profile
« Reply #4351 on: 20.07.15 , 13:07 »
Share

Ось профломастирована ідея на ЛІТО-2016 Кишинів-Львів-(Перемишль-Краків-Вроцлав):



Можна огбіграти в контексті двогрупного з Ковель-К.П. чи Львів-К.П. чи з іншими.

По Молдові теж може бути двогрупний з Кишинів-Москва чи Кишинів-СПб./Мінськ,
оскільки всі вони ходять через Окницю. Одним словом - є грунт для фантазій.

п.м. відтепер в.о. гендиректора особисто прийматиме ідеї щочетверга (допоки йому від цього не зробиться кепсько).
Можна займати чергу за жмеринським студентом.

Logged
А.С.
Active user

Posts: 687


View Profile
« Reply #4352 on: 20.07.15 , 14:07 »
Share

Тут спрашивали насчёт Буковины. Проехался я 25 июня поездом Черновцы -- Вижница утренним. Поезд отправился из Черновцов с опозданием на полчаса. Причина: к двум пассажирским вагонам долго цепляли сзади ещё и грузовые вагоны. Поезд шёл очень медленно, а колея выглядела так, как будто последний раз её ремонтировали если не при Габсбургах, то по крайней мере при КПСС. На станции Вашковцы поезд необычно долго стоял; проводница одного вагона объяснила причину задержки проводнице другого вагона, а я подслушал. Причина была такая: "У мене пасажир пішов у ганделик, що мені робити?". Вернулся пассажир, бережно прижимая к груди три заветных пластиковых стакана, тогда и поехали.

Поезд делает два рейса в день и едет от Черновцов до Вижницы 2 часа 40 минут (если не опаздывает), а автобус делает то же расстояние за 1 час 40 минут и ходит каждый час (утром и вечером и чаще). Не удивительно, что железной дорогой едут льготники, и очень мало пассажиров с билетами.

Могу ещё добавить, что во всё время поездки у пассажиров было бесплатное развлечение: одна из ехавших в вагоне женщин громко рассуждала о политике (с ультрапатриотических позиций), а другие женщины пытались её урезонить; остальные (включая и меня) слушали и головами качали.

... в общем, всё очень запущено.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5836


View Profile
« Reply #4353 on: 20.07.15 , 14:07 »
Share

Кишинів – Вроцлав будете просувати окремою робочою групою, і письмово підтвердите, що з нами не знайомі!

А я займусь фломастірованієм двогрупного Ковель – Чернівівці/КамПод через Луцьк, Рівне одною ниткою до Львова, розчіпленням по Львову в районі опівночі.

Група вагонів Ковель – Чернівці чіплятиметься до двогрупного Ковель/Львів – Чернівці. Група вагонів Ковель – КамПод поїде нічним графіком зі Львова в КамПод, лише Тернопіль буде посеред ночі. По Хмельницьку в районі 6 ранку є мисль дошпигувати цей поїзд на Кам’янець вагонами з Одеси, Харкова та Запоріжжя.

791/792 при цьому буде відмінено.

Працювати є над чим.
Logged
bond
Active user

Posts: 1715


View Profile
« Reply #4354 on: 20.07.15 , 15:07 »
Share

А ви його плануєте на Хмельницький заганяти чи обмежитесь Гречанами? Бо двічі міняти напрямок буду накладно і за часом, і за здоровим глуздом. Шкода, що похєрили пряму гілку на К.П. з Хмельницького. Її взагалі реально для УЗ повернути чи ні?
« Last Edit: 20.07.15 , 15:07 by bond » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5836


View Profile
« Reply #4355 on: 20.07.15 , 15:07 »
Share

Його треба на Хмельницький заганяти. Це навіть не обговорюється. 791/792 мав бути до Хмеля, значить його нащадок теж.

Банально щоб дочепити йому вагонів зі сходу країни ми що, для цього будемо нічний преміум Запор – Трускавець по Гречанах тормозити?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1610


View Profile
« Reply #4356 on: 20.07.15 , 15:07 »
Share

Думаю, что ночной пассажирский поезд Каменец-Под.-Черновцы-Ивано-Франковск-Львов имеет право на жизнь. Можно его завернуть с И-Ф через Калуш-Моршин на Львов...
А почати, мабуть, з Хмельницького (аби депо мало трудогодини)
А не краще вже тоді було б задіяти чернівецьке ЛВЧД?! І зробити щось на подобі як з львівським раховозом: двогрупний Чернівці - Львів (чи навіть там якийсь Луцьк чи Ковель) - К-П. І не було б тоді чудоподорожей з Хмельницького до Львова через Чернівці.
Я так розумію, що при згадці про львівський раховоз Ви мали на увазі не "двогрупність", а "ув'язання у взаємний оборот по Ххххх".
Якщо так, то гіпотетично можна було б ув'язати
Quote
Чернівці - Львів (чи навіть там якийсь Луцьк чи Ковель) - К-П
але:

1) потрібно аби хтось запропонував адекватні орієнтовні розклади руху
Чернівці - Львів - Хм - К.П. (тут можна й без розриву на 2 поїзди)
Чернівці - Львів - Луцьк (- Ковель) + (Ковель -) Луцьк - Здолбунів - Красне - Хм - К.П.;

2) нещодавно і неоднократно форумчани категорично відкидали ідею курсування поїзда
через Тернопіль і Хмельницький до К.П. з банальної причини (яку часто повторює УЗ) -
відсутність дизельного палива
Тільки от біда в тому, що там у К.П. немає пас.депо., а тому - знову вигадувати якісь "ув'язання у взаємний оборот".

В Рахові теж нема пас.депо, але це не заважає курсувати рухомим складам чернівецького ЛВЧД за маршрутом Чернівці - Львів - Рахів.
Тут теж таке можна щось видумати (замість Львова може бути і Луцьк).
І заодно порахувати, який тариф на проїзд зі Львова до К-П буде нижчий: через Чернівці та Ларгу чи Через Тернопіль і Хмельницький.
Logged
bond
Active user

Posts: 1715


View Profile
« Reply #4357 on: 20.07.15 , 15:07 »
Share

Як на мене, краще було б призначии двохгрупний Ковель - Рахів/Кам'янець через Рівне, Шепетівку, Ланівці з рочепленням/зчепленням по Тернополю до Раховоза і приєднанням/від'єднанням ПГВ Львів - К.П. від якогось з проходящих поїздів. Такий варіант був би логічніше з декількох причин: 1. Ковель -Чернівці вже є і теперішнім маршрутом він має достатньо  своїх пасажирів.2. Відновлення пасажирського сполучення на ділянці Тернопіль - Шепетівка, де є історично складений пасажиропотік від 675/676 - о ПГВ Ковель - Рахів дублювала б його маршрут на 90%.3. Як ми усі добре знаємо, Шепетівка і навколишні райони надзвичайно активно їздять на Київ - це видно з кількості вивізних ЕПК, хоча й без того це не є секрет. Отже логічно припустити, що там не усі поголовно студенти, а є і велика частина заробітчан. Тому якщо велика кількість людей працює в Києві і оримує пристойну зарпату, вона собі зможе дозволити інколи звозити сім'ю на відпочинок в Карпати чи К.П. Тому, безумовно, Шепетівський регіон має непоганий потенціал пасажирів карпатського напрямку. Залишилось переконати громадського активіста Сергія Притулу про доцільність такого потяга через його рідне місто і заручитись його підтримкою:)
« Last Edit: 20.07.15 , 15:07 by bond » Logged
сіп
Guest
« Reply #4358 on: 20.07.15 , 15:07 »
Share

На дільниці Тернопіль-Коломия максимум 14 вагонів, так що нічого причіпити до раховоза не вдасться...
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11463


View Profile
« Reply #4359 on: 20.07.15 , 15:07 »
Share

2. Відновлення пасажирського сполучення на ділянці Тернопіль - Шепетівка, де є історично складений пасажиропотік від 675/676
Там того потока, ездил несколько раз в разные дни, не нужен там ПДС, пустая трата дизеля.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 [436] 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 ... 539
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 20.07.15 , 11:07