Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.04.18 , 06:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      Крушения и аварии поездов

Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23]
Print
Author Topic: Крушения и аварии поездов  (Read 148734 times)
tera
Active user

Posts: 341


View Profile
« Reply #220 on: 11.02.16 , 18:02 »
Share

Я не орієнтуюсь у цінах на світлодіодні головки. Знаючи що маленька лампочка в люстру коштує понад сто гривень, а тут велика, спеціальним чином виготовлена, і уже разом з кріпленням - важко зорієнтуватись в ціні.
І це безпосередньо безпека руху.
Саме так. Безпека руху.
Сьогодні несправність маленького реле (чи іншого елемента СЦБ) спричинила до жахливої катастрофи.
Два поїзди зайняли перегін з різних боків і пішли назустріч лоб-в-лоб.
Не збагну, як це могло трапитись при непростому алгоритмі роботи схеми зміни напрямку руху на перегоні.
В Україні, до прикладу, на двонапрямкових коліях перегонів увімкнені тільки світлофори дозволеного напрямку,
а зустрічні - погашені, що забороняє рух без окремого дозволу. Як в Німеччині - не знаю.
Щось не віриться, щоб там досі була якась застаріла автоматика.

Ви про цю аварію?
Germany train crash
http://nazlo-vsemu.livejournal.com/2172459.html

В коментах згадується якийсь магнітний заахист...котрий був відключений через ремонт.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2687


View Profile
« Reply #221 on: 11.02.16 , 18:02 »
Share

Germany train crash
http://nazlo-vsemu.livejournal.com/2172459.html

В коментах згадується якийсь магнітний заахист...котрий був відключений через ремонт.

Говорят (еще не факт), что дали ошибочное разрешение проехать красный: http://www.stellwerke.de/signal/deutsch/zs.html#zs1

С уважением, Ульф
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3500


View Profile
« Reply #222 on: 11.02.16 , 22:02 »
Share

В Україні, до прикладу, на двонапрямкових коліях перегонів увімкнені тільки світлофори дозволеного напрямку,
а зустрічні - погашені
Чисто технически нет разницы - погашен или включен красный. реле то же самое, просто цепь другая.
Я трохи про інше - один із них машиністів повинен був отримати сигнал заборони проїзду.
Якщо не червоний, то, принаймні, погашений. Просто технічно не можливо, аби обидва
машиністи одночасно отримували сигнал відмінний від забороняючого.
Можливо, я не так висловився, перепрошую.

В коментах згадується якийсь магнітний заахист...котрий був відключений через ремонт.
Хм... Досить цікава штука, якої на екс-СРСР просторі немає, а історія бере початок з
20-х років минулого століття. Сучасна назва системи - Punktförmige Zugbeeinflussung (PZB),
попередня Induktive Zugsicherung або жаргонна назва Indusi.

На правій рейці кожного напрямку руху встановлені резонансні контури налаштовані
на частоти 500/1000/2000 Гц. Клеми коливального контура приєднані до
нормальнорозімкнутих контактів реле (у знеструмленому стані контакти реле не
шунтують коливальний контур). Шунтувальне реле має залежність від показів світлофора.
У випадку знеструмлення АБ усі резонансні котушки залишаються незашунтованими.



На локомотиві (чи іншому РС) у місці що максимально наближене до положення стаціонарного
котушки резонатора розташована котушка збудження-зв'язку (за принципом дії майже як у
системах АСН/АЛСН), яка випромінює усі три частоти і у випадку суміщення з позицією
стаціонарної котушки сприймає від неї (стац. котушки) одну із фіксованих резонансних частот
(залежить від того, яку саме котушку замонтовано, бо частота стац. котушки незмінна - фіксована).
Далі на РС спрацьовує одне із трьох селективних реле.

Отже, РС має можливість отримати один із трьох сигналів. Їх значення у різних версіях мають деякі
відмінності, але в загальному:
500 Гц - "стій або обмеження швидкості" за 1000м
1000 Гц - "стій або обмеження швидкості" за 250м
2000 Гц - "стій"

Крім того, бортова частина системи Indusi виконує аналіз кривої гальмування, а також (як і в АЛС/АЛСН) -
контроль уваги машиніста (вимагає натиснення кнопки)... з можливістю увімкнення автоматичного гальмування.

В простонародді можуть зватися "магнітами", бо все ж таки взаємодіють через магнітне поле.
Схема монтування "магнітів" - там "магніти" 1000-Гц і 2000-Гц додатково "обкладають"/"обрамлюють"
маркерами (магнітами іншої частоти) для розширення варіантів сигнальної таблиці,
а також для можливості вимірювання швидкості бортовою апаратурою.

В Польщі теж є аналогічна система (тільки 1000 Гц), де "резонатори торові" монтуються:
на перегонах - за 200м до ординати світлофора (в т.ч. вхідного), на станціях - поблизу світлофора (в т.ч. вихідного).

Тож, цілком можливо, що такий резонатор міг бути демонтований (наприклад, при заміні рейки) і ще не замонтований
заново... але ж система Indusi є допоміжною системою безпеки, вона не гарантує повну безпеку, а от світлофори -
це первинна система безпеки. У випадку коли б ремонт був пов'язаний із відсутністю електричних з'єднань (але за
наявності резонаторів), то резонатори давали б забороняючий сигнал (аналогічно, як погашений світлофор сигналізує
про заборону руху), адже це пасивний пристрій - резонує від наведеного з РС одного із трьох сигналів.

Говорят (еще не факт), что дали ошибочное разрешение проехать красный: http://www.stellwerke.de/signal/deutsch/zs.html#zs1
С уважением, Ульф
Скоріш за все, це найбільш імовірний варіант.

Не знаю чи є в Німеччині можливість загальмувати зустрічний поїзд, як, до прикладу, в Польщі Radio-Stop,
котра дозволяє загальмувати усі поїзди в радіусі дії радіосистеми. Хоча, там у Німеччині аварія трапилась в кривій з
мінімальною видимістю, то навряд чи це б там допомогло.
« Last Edit: 11.02.16 , 22:02 by Iwan » Logged
Ulf
Active user

Posts: 2687


View Profile
« Reply #223 on: 01.07.17 , 16:07 »
Share

Леезе-Штольценау 30.06.2017:

https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?002,8226093,8226997#msg-8226997

С уважением, Ульф
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2687


View Profile
« Reply #224 on: 03.12.17 , 14:12 »
Share

Убежал пустой поезд из отстоя: https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?017,8383448,8384585#msg-8384585

С уважением, Ульф
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2687


View Profile
« Reply #225 on: 09.12.17 , 17:12 »
Share

Остерат:

https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?004,8391308,8391308#msg-8391308

С уважением, Ульф
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2534


View Profile
« Reply #226 on: 10.12.17 , 04:12 »
Share

А это ведь актуальные аварии, как я понял. Почему данный топик до сих пор в "Ретро" обретается?
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2687


View Profile
« Reply #227 on: 10.12.17 , 11:12 »
Share

А это ведь актуальные аварии, как я понял. Почему данный топик до сих пор в "Ретро" обретается?

Старая традиция тут. Объяснили тем, что, когда пишут, авария уже из прошлого.

С уважением, Ульф
Logged
volotar
Active user

Posts: 427


View Profile
« Reply #228 on: 26.12.17 , 15:12 »
Share

Схід вантажного потягу біля Gries am Brenner. Ніхто не постраждав. Від Steinach in Tirol (від Innsbruck для ПДС) до Brenner, та в зворотному напрямку, до 29 грудня ÖBB возитиме пасажирів автобусами.

http://m.tt.com/panorama/unfall/13822463-91/zug-im-stafflachtunnel-am-brenner-entgleist-strecke-gesperrt.csp

https://www.facebook.com/zeitungsfoto/posts/2031934966833597
Logged
Tags: train 
Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.14 seconds with 21 queries.