Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.07.19 , 19:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      "Укрзалізниця" планирует создать пригородные железные дороги

Pages: [1] 2 3
Reply | Print
Author Topic: "Укрзалізниця" планирует создать пригородные железные дороги  (Read 10824 times)
LWIEV
Active user

Posts: 514


View Profile
« on: 28.10.06 , 21:10 »
Share Reply with quote

http://www.korrespondent.net/main/168653/

Гуру, что бы это значило?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22527


View Profile
« Reply #1 on: 28.10.06 , 22:10 »
Share Reply with quote

Це відомий фінт вухами, що дозволяє розвивати в умовах дикого капіталізму розвивати збиткові перевезення (котрі самі по собі можуть лише скорочуватись за таких умов), якщо є платоспроможна зацікавлена сторона, котра з якихось своїх мікувань згодна платити за те, щоб здійснення їх було саме залізницею.

 У даному випадку зацікавлена сторона - це київська мерія, бо мова йде лише про один випадок, внутрішньоміські перевезення електричками у місті Києві.

І зацікавлення київської мерії пояснюється тим, що на шляхах міста скоро не вистачатиме місця нікому, всі стануть в одному великому коркові, тому в інтересах міської громади хоча-б частину внутрішньоміських пасажирів пересадити на електрички, щоб їхали в них замість шиннокопитного транспорту, і таким чином на цю кількість шиннокопитного транспорту буде на дорогах менше . А згода платити пояснюється тим, що це буде дешевше, ніж будувати двоповерхові дороги. І дешевше ніж збудувати лінію метро такої провізної здатності.

В якихось інших умовах, у іншому місті, в іншу епоху і можливо у паралельній реальності такою зацікавленою стороною могло б, крім місцевої влади, стати гігантське промпідприємство, котре чомусь-би побажало здійснювати підвезення працівників на зміну електричкою - це я пишу до того, щоб пояснити, чому в статті, на яку ви послались згадуються промпідприємства.
Тобто слід розуміти так - принципово можливо, щоб зацікавленою стороною виступала не влада, а бізнес, і може колись воно так і буде десь в якихось локальних випадках, але київська міська електричка - не той випадок.

Отже організують приміську компанію, співвласниками якої стануть УЗ і міська влада, УЗ свою частку в статутний фонд вносить рухомим складом (але фактично електрички лишаються у тих-же УЗшних депо і водять їх ті ж УЗшні машиністи, але арендної плати за їх використання приміська компанія не платить). Міська влада вкладається грошима.
Компанія вивчає пасажиропотоки, визначає в який час доби вони повинні ходити часто, а в який рідко (потім узгоджує цей графік з УЗ, але УЗ тут може заперечувати лише при технічній неможливості пропуску поїзда саме в цей час), компанія самотужки встановлює і потім збирає в своїх електричках плату за проїзд, сама вирішує кому пільги чи не пільги і самотужки вибиває ці гроші. Компанія сама вирішує, чи потрібні в її електричках стюардеси, чи потрібен буфет, і якщо потрібен - саме це організовує. Компанія відшкодовує залізниці вартість користування рейками і іншою залізничною інфраструктурою і вартість ремонту і обслуговування.
Таким чином від цих перевезень УЗ вже збитків не матиме у будь-якому разі.
Виходить всі збитки від приміських перевезень падатимуть на компанію. І тут виходить така ситуація - або компанію муситиме постійно фінансовими вливаннями підтримувати міська влада (власне для цього все це і задумано), або компанія несвоєчасно розрахується з УЗ (за що УЗ забере зі статутного фонду свою частку, тобто рухомий склад).

У будь якому разу УЗ у такій ситуації збитків від цих перевезень не матиме і у скороченні їх не буде зацікавленою, а отже зривати не буде. Так само не буде "гнилого" діалогу між УЗ і місцевою владою що обсяги збитків УЗ завищує.

Необхідність все організувати у вигляді такої компанії (а не просто рішення, мовляв з понеділка трансферти з міських бюджетів до УЗ мають бути вдесятеро більші) зумовлена двома чинниками:

1). наразі неможливо такий досвід зробити всезагальним, те що Київ зараз погодився платити зовсім не означає що інші міста були б раді платити, або принаймні не зараз
2). там де і без таких трансфертів електрички ходять часто (бо так склалось історично, або просто це з якихось міркувань технічно необхідне для УЗ, наприклад це лінія що веде до депо) місцеву владу душитиме жаба платити більше за те, що вони вже і так мають без грошей
3). може й справді у якихось місцях УЗ завищує збитки
----------------
Слід зауважити, що подібні підходи маємо і в Латвії та Естонії (там всі перевезення так здійснюються) і в Росії (місцями), але результат здебільшого негативний.
Якщо коротко то можна передати негативне враження "стало гірше, ніж було", тарифи піднялись, обсяги
перевезень здебільшого впали, можливо за винятком окремих, надприбуткових маршрутів.

Що ж, може й так, але все це не матиме значення, якщо подібним чином організовуються перевезення НЕ ЗАМІСТЬ тих що були на цій лінії раніше, а там, де їх не було, або майже не було (і не існує "світлого минулого" з яким можуть порівнювати).

Правда могли б виникати нездорові ситуації якщо нові маршрути частково мають спільні ділянки з існуючими (там може виникати нездорова конкуренція), але коли спільних ділянок немає, то в будь якому разі експериментувати можна, гірше все одно не буде.

Саме до таких, ідеальних для експериментів випадків відноситься приклад у Києві (зараз по тій лінії де хочуть зробити цей рух, по північному напівкільцю, ходить 5-6 випадкових електричок на добу, в яких майже ніхто не їздить, а збираються пускати хоча б раз на 15 хвилин, тому які б неприємності не стались там з приміською компанією - все це буде краще ніж зараз, або принаймні не гірше).
« Last Edit: 28.10.06 , 22:10 by Maxy » Logged
opex
Guest
« Reply #2 on: 29.10.06 , 00:10 »
Share Reply with quote

Цікаво, чому тоді вся ця затія називається "приміською", якщо пілотним проектом має стати Київ та його внутрішньоміські перевезення? Хіба що це якось буде пов'язано за "паростками" приміського човникового руху, як маємо Ірпінь-Святошин та Київ-Пас. - Вишневе.
До речі, проїхався у четвер Північним напівкільцем. Реально 90% пасажирів прямували від Дарниці до Петрівки, ще 8% - до Борщагоівки. Решта зупинок - була зайва трата енергіі та часу. Треба добре їх рекламувати (Сирець, Вишгородська, Зеніт, Русанівка) або якось підводити транспортні потоки (Городня, К-Дніпровський, Оболонь). Зрештою на деяких треба зробити хоч косметичний ремонт та підходи, бо я добре пам'ятаю, якими словами згадував міську та залізничну владу, коли зимою злізав зледенілою стежкою з Вишгородської до вулиці Скляренка.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22527


View Profile
« Reply #3 on: 29.10.06 , 00:10 »
Share Reply with quote

Навряд.

"Приміською" називається скоріше тому, що у нас рух з зупинками по з.п. і з квитками без вказання місць називається "приміським", незалежно від того де він проходить (іноді справді з міста до передмістя, як належало б приміському рейсу, а буває що й ні, але все одно, "приміським" зветься)
Logged
yambor
Active user

Posts: 1733


View Profile
« Reply #4 on: 29.10.06 , 00:10 »
Share Reply with quote

Було б дуже непогано побачити найближчим часом реалізацію ціеї задумки по тиму Берлінського С-бана
в вигляді електричок кожні 10-15 хв в години пік з Вишневого через Київ-пас, Видубичі в Бориспіль та з Ірпеня через Святошино, північне кільце в Бровари з нормальними пересадками на існуючі лінії метро та наземиний транспорт...
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22527


View Profile
« Reply #5 on: 29.10.06 , 00:10 »
Share Reply with quote

тут все залежить від того, чи захоче міська влада Ірпеня і Броварів за це платати. А нашару - хіба що ЗАМІСТЬ того, що є зараз (а зовсім не у доповнення).
Logged
LWIEV
Active user

Posts: 514


View Profile
« Reply #6 on: 29.10.06 , 07:10 »
Share Reply with quote

Останнім часом щодня рухався на авто за маршрутом у Києві вул. Тепловозна (Дарниця біля вокзалу) - Петрівка. Це щонайменше 45 хв на авто вдень в один бік. Я навіть не знав, що є електрички.

Якщо обидві влади хочуть пересадити пасажирів на електоички то, треба кілька промоційних кроків.

1) реклама на білбордах попри дороги (основна цільова аудиторія - автомобілісти)
2) спільний проїздний квиток з іншимим видами міського транспорту
3) інтеграція станцій, зручні пересадки
4) перепланування транспортних розв'язок быля залізничних станцій, бо який сенс заїхати від А до Б за 15 хвилин, якщо з Б в цивілізацію треба ще 20 хвилин йти пішки стежками, болотами, попри гаражі, смітники і бомжатники

В УЗ/КМДА це розуміють?
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12296


View Profile
« Reply #7 on: 29.10.06 , 12:10 »
Share Reply with quote

Це непогано, але мені здається, що головною метою цього проекту є освоєння грошей на розробці проекту. А в життя його втілювати ніхто не буде.Наприклад,у Москві було заплановано відкрити рух міського пасажирського транспорту по ММК.Цей проект було урочисто оприлюднено ще на 850-річчя міста.Але досить нічого нема. Що цікаво було витрачено багато грошей на підготовку документації з цього проекту.
« Last Edit: 29.10.06 , 13:10 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22527


View Profile
« Reply #8 on: 29.10.06 , 13:10 »
Share Reply with quote

не думаю, що це той випадок.

Тут немає потреби у великих обсягах будівельних робіт (ММК - неелектрифікована лінія з багатьма місцями де габарит вузький, і станціями розташованими здебільшого у віддалених місцях, виправлення цього вимагає великих обсягів робіт), на київському північному напівкільці таких проблем немає (воно вже електрифіковане, якийсь пасажирський рух і платформи там є, поки-що охочих ним скористатись недостатньо через великі інтевали (простіше доїхати міським транспортом, ніж 2 години чекати на електричку))
Logged
LWIEV
Active user

Posts: 514


View Profile
« Reply #9 on: 29.10.06 , 14:10 »
Share Reply with quote

Хтось може кинути якісний лінк, щоб зрозуміти як залізничні гілки розходяться по Києву.

Дякс!
Logged
Tags: commuter railway uz 
Pages: [1] 2 3
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 31.07.13 , 11:07