Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.02.20 , 04:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      Ретро-расписания

Pages: 1 ... 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 [329] 330 331 332 333 334 335 336
Print
Author Topic: Ретро-расписания  (Read 1923966 times)
Alex_I
Active user

Posts: 1110


View Profile
« Reply #3280 on: 25.09.19 , 10:09 »
Share

Если у кого есть в электронном виде, поделитесь плз служебками пригородных поездов по Приднепровской жд с 1980 по 1990 г.г.
Logged
VB
Active user

Posts: 4209


View Profile
« Reply #3281 on: 25.09.19 , 16:09 »
Share

Це буде велике диво, якщо хтось відгукнеться. Бо той, хто має таке, вже все відсканував, що має по цьому регіону. Сама рання 1991 року, і я гадаю, що від, до прикладу, 1986 року,- вона відрізняється не надто сильно.
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 1110


View Profile
« Reply #3282 on: 26.09.19 , 09:09 »
Share

Це буде велике диво, якщо хтось відгукнеться. Бо той, хто має таке, вже все відсканував, що має по цьому регіону. Сама рання 1991 року, і я гадаю, що від, до прикладу, 1986 року,- вона відрізняється не надто сильно.

С 1991 пригород и у меня есть, но хотелось копнуть в историю и сравнить с 80ми, а ещё лучше и 70ми. Если сравнивать ПДС, то отличия между 80ми и 90ми были не только в номерах поездов, а и в маршрутах.
Logged
VB
Active user

Posts: 4209


View Profile
« Reply #3283 on: 26.09.19 , 10:09 »
Share

Кардинально ПДС почали з графіку 1993/1994 змінюватись, коли почали переводити на електрифіковані ходи. Так само й приміські під відміну почали попадати з 1994/1995 і далі (по факту на дизельних гілках, - раніше трішки через кризу з паливом, з того ж таки, знову, 1993/1994, хоча в розкладах ще фігурували). Так що 1991/1992, що Ви бачите, - мало в чому сильно вже відрізняється від середини-кінця 80-х. Кінець 70-х - середина 80-х, - потягів було менше. А ось раніше, вже на початку 70-х - так. Тоді потягів було ще менше, і були трішки дивні. Траплялись також дивні для теперішнього часу (та й для того ж 1991 року) щоденний 4-ма складами Одеса - Дебальцеве (хоча це яскравий приклад новітнього часу потягу-злучки, чи як там назвали ці одоробла) через Христинівку, Помічну та Пологи. Або той, який всі знали як Одеса - Христинівка, - був Одеса - Цвіткове.  Швидкими потягами нормою були Одеса - Чоп чи Одеса - Баку. На Придніпровській Дніпро - Долинська, Запоріжжя - Херсон, Джанкой - Миколаїв - щоденні 600-ті потяги того часу, аналоги теперішніх регіональних.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5208


View Profile
« Reply #3284 on: 26.09.19 , 10:09 »
Share

С 1991 пригород и у меня есть

По Придніпровській?  А поділіться,  будь ласка, якщо він в електронному вигляді.
Logged
bond
Active user

Posts: 1615


View Profile
« Reply #3285 on: 26.09.19 , 18:09 »
Share

Там під час паливної кризи були ще і тимчасові зміни, які, швидше за все, не відображені у службових розкладах. Так на декілька місяців "обрізали" ранкову електричку Жмеринка - Здолбунів по Бердичеву, аналогічно вечірня Шепетівка - Фастів стартувала з Бердичева, також по прибуттю ранком у Бердичів жмеринська електричка поверталась до Козятина, звідки ввечері знов подавалась у Бердичів під приміський на Фастів.
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 1110


View Profile
« Reply #3286 on: 26.09.19 , 20:09 »
Share

С 1991 пригород и у меня есть

По Придніпровській?  А поділіться,  будь ласка, якщо він в електронному вигляді.

Да, пригород именно по Приднепровской в электронном виде.

Залил всё, что у меня в наличии, в том числе и служебки ПДС https://fex.net/s/bvtrrab
Файлы по ссылке хранятся 7 дней.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5208


View Profile
« Reply #3287 on: 26.09.19 , 20:09 »
Share

С 1991 пригород и у меня есть

По Придніпровській?  А поділіться,  будь ласка, якщо він в електронному вигляді.

Да, пригород именно по Приднепровской в электронном виде.

Залил всё, что у меня в наличии, в том числе и служебки ПДС https://fex.net/s/bvtrrab
Файлы по ссылке хранятся 7 дней.
Дякую
Logged
arkady
User

Posts: 7


View Profile
« Reply #3288 on: 27.09.19 , 09:09 »
Share

Есть в сети также служебные пассажирки 2016 и 2017
Logged
sergius
Active user

Posts: 4192


View Profile
« Reply #3289 on: 28.09.19 , 10:09 »
Share

Интересная коллекция! Глянул за 1990 год.

1.   Для некоторых рейсов есть пункты «В соответствии с программой МПС «Прогресс» максимальная скорость поезда 140 км/ч». Только вот беглый просмотр таких графиков вызывает удивление. Ездили они дольше, чем в наше время. Например, от Харькова до Днепра без заезда в Лозовую двигались более 4х часов. Обычно, 4.5-5. Если глянуть отдельные скоростные фрагменты, типа Борки-Беляевка (между Харьковом и Лозовой, где есть перегоны на 140 км/ч) длиною 60 км, то давалось минимум 37 минут, чаще до 40. Как и сейчас, только до 120 км/ч. А летним допам типа 261 или 265 даже 35 минут закладывают.
2.   Рейс 73/74 Москва-КРГ (а также несколько иных) не заезжал на станцию Запорожье-1. Следовал в обход без смены направления и локомотива.
3.   Рейс 103/104 Москва – Николаев через Харьков-Запорожье-Каховку не менял локо по Федоровке, а ехал под тепловозом до Запорожья
« Last Edit: 28.09.19 , 10:09 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 [329] 330 331 332 333 334 335 336
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!