Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.09.20 , 22:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      Ретро-расписания

Pages: 1 ... 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 [336] 337 338 339 340 341
Print
Author Topic: Ретро-расписания  (Read 2039754 times)
VB
Active user

Posts: 4318


View Profile
« Reply #3350 on: 19.02.20 , 09:02 »
Share

До 1992/1993 включно 615/616 був у щоденному курсуванні. Спочатку як Київ - Черкаси, потім як Київ - Шевченка, потім як Київ - Кіровоград. Склад Південно-Західної залізниці ще з часів 20-х років. І дійсно, всі роки він їздив через Гребінку. Історично так склалося, бо межа на той час залізниць була по Смілі, і Київ - Черкаси, - це був місцевий потяг в межах однієї залізниці, - Південно-Західної. Гребінка теж там була. До графіку 1990/1991 обслуговування було київське, в спільному оберті з 625/626 Київ - Могилів, а з 1991/1992  передали до ДОП-2 Козятин, і він став як Козятин - Кіровоград. Потім у 1993 році у головах чинуш стався вибух, ресори в голові перемішалися, пасажири стали їздити лише з кінцевої до кінцевої, відповідно потяг той хороший, де один пасажир їде від кінцевої А і до кінцевої Б, і сплачує 100 у.о. А де їде два пасажири, від А до проміжної С, та від проміжної С до Б і кожен сплачує по 70 у.о., - то є збитковим (ця хибна думка стала пріоритетною на багато років, певно вона заразна), і дуже багато потягів, часто безальтернативних, вони просто попереводили на електрифіковані ходи. Не виключенням став і цей 615/616. Графік 1993/1994. Його ще й тричі "оптимізували".
1 -  Скоротили до "Київ - Кіровоград", замість "Козятин - Кіровоград" (але то таке, - можливо, й правильно, хз скільки там було пасажирів між Києвом та Козятином).
2 -  Зробили "двічі на тиждень" замість "щоденно"
3 -  Змінили маршрут прямування з "через Гребінку, Шевченка, Помічну" на "через Фастів, Шевченка, Знам'янку".
 На додачу, - тоді ж були багаті роки. Достаток так і лився. Держава дбала за провідників, забезпечення їх роботою, відрядженнями, тому потяг мав добовий перестій по станції Канатове, куди його витягували після прибуття до Кіровограду. 34 години перестою.... Просто. Без обслуговування. На лінійній станції. Таке саме пригадується з Київ - Умань, який так само стояв на колишньому роз'їзді Севастьянівка. Прибуток від потягів покривав усі накладні, мабуть...
 Другий та третій пункти, - повна маячня. Помножена на відміну тоді ж дизель-потягу Шевченка - Дарниця. Не знаю яким чином, хто допоміг, але потяг 615/616 не скасували (на відміну від інших), і вже у 1994/1995 його повернули на історичний маршрут, але він так і лишився двічі на тиждень аж до того часу, коли був скасований, плюс тоді скасували причіпні вагони Одеської Шевченка - Київ, які курсували влітку всі роки призначення потягу до Кіровограду.
Logged
opex
Active user

Posts: 12245


View Profile
« Reply #3351 on: 19.02.20 , 10:02 »
Share

3 -  Змінили маршрут прямування з "через Гребінку, Шевченка, Помічну" на "через Фастів, Шевченка, Знам'янку".

Я дуже добре пам"ятаю, що у приблизно 2002-2005 роках я багаторазово їздив ним до Шевченка через Гребінку, бо графік приблизно 23:30-5:30 був більш-менш відсипний, і о 6:00 ішов мені потрібний автобус на Умань прямо з вокзалу Шевченка.
Logged
VB
Active user

Posts: 4318


View Profile
« Reply #3352 on: 19.02.20 , 11:02 »
Share

Не дочитали, буває.
у 1994/1995 його повернули на історичний маршрут, але він так і лишився двічі на тиждень аж до того часу, коли був скасований

Додам, що так він їздив до 2002/2003. У 2003/2004 у час "Великих Змін" 615/616 Київ - Кіровоград поставили на "через Гребінку, Шевченка, Знам'янку" (так само двічі на тиждень з перестоєм), а вже з 3.06.2004 став їздити через день "Біла Акація" 695/696 Одеса - Київ складом ОД, це продовжений Одеса - Черкаси, з наступного року, - з причіпними вагонами Знам'янка - Київ через Кіровоград. 615/616 скасували на графік 2004/2005.
Logged
opex
Active user

Posts: 12245


View Profile
« Reply #3353 on: 19.02.20 , 11:02 »
Share

VB, дійсно, не вчитався ;)
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #3354 on: 19.02.20 , 12:02 »
Share

Не дочитали, буває.
у 1994/1995 його повернули на історичний маршрут, але він так і лишився двічі на тиждень аж до того часу, коли був скасований

Додам, що так він їздив до 2002/2003. У 2003/2004 у час "Великих Змін" 615/616 Київ - Кіровоград поставили на "через Гребінку, Шевченка, Знам'янку" (так само двічі на тиждень з перестоєм), а вже з 3.06.2004 став їздити через день "Біла Акація" 695/696 Одеса - Київ складом ОД, це продовжений Одеса - Черкаси, з наступного року, - з причіпними вагонами Знам'янка - Київ через Кіровоград. 615/616 скасували на графік 2004/2005.

Курсирование этих ВБС от и до включая перецепку до конца так и не понял.

С уважением, Ульф
Logged
VB
Active user

Posts: 4318


View Profile
« Reply #3355 on: 19.02.20 , 12:02 »
Share

Так само зробили причіпні Шевченка - Одеса та Шевченка - Київ обслуговуванням ЛВЧ-2 Шевченка. Щодо того, чому Знам'янка, а не Кіровоград, - ,- бо ЛВЧ-3 Знам'янка обслуговувала ці вагони. Мета,- забезпечення сполучення Києва та Кіровограду. Перечіпка по Помічній. Потім зробили ще інші вагони, їх стали перечіплювати у Знам'янці до прямих потягів через Миронівку/Трипілля, а до- та з Кіровограду вони стали засилатися окремими нитками як загальні на 81 місце, ставши додатковим приміським на цій дільниці засилкові таки були, 5401/5402. Причому курсування було одночасним деякий час, але в різні дні, - парні/непарні. Вагон Київ - Кіровоград курсував з потягом 75/76 Київ - Кривий Ріг (з перепричіпкою по Знам'янці до 961/962 Знам'янка - Кіровоград, по суті- це потяг з одного цього вагону)  21.23-4.40 по Кіровограду 23.00 - 5.38, вагони засилались в Кіровоград зі Знам'янки. Вагон Київ - Знам'янка курсував з 695/696 Київ -Одеса з перепричіпкою по Помічній до 128 Львів - Кременчук та 21 Донецьк - Львів. 15.25 - 3.27 по Кіровограду 23.40 - 9.33.
« Last Edit: 19.02.20 , 12:02 by VB » Logged
wappoltava
Active user

Posts: 984


View Profile
« Reply #3356 on: 23.02.20 , 13:02 »
Share

Знайшов в загашниках рух потяга 615/616 Київ-Кіровоград. Це важко, знайди, зроби копію, виклади на файлообмінник і потім поділись світлинами... В мене таке до всіх користувачів сайту таке собі звернення - давайте створимо сторінку на ФБ наприклад forum.railwayclub.info файли, адже файлообмінники вмирають, а ФБ поки як вічний, ладушкі -оладушкі. Фоти:

2000-2001 рік



1993-1994 рік і Фастів...





це таке як 1996-1997 рік...

Logged
arkady
User

Posts: 13


View Profile
« Reply #3357 on: 24.05.20 , 10:05 »
Share

В сети появилось служебное расписание пассажирских поездов Южной дороги за 1986 год

https://drive.google.com/open?id=1KcDdcKLb-0kp8jSNeiQP89q0yfeVam7J
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 705


View Profile
« Reply #3358 on: 24.05.20 , 13:05 »
Share

В сети появилось служебное расписание пассажирских поездов Южной дороги за 1986 год

https://drive.google.com/open?id=1KcDdcKLb-0kp8jSNeiQP89q0yfeVam7J

Спасибо!
Logged
E_09
Active user

Posts: 7847


View Profile
« Reply #3359 on: 24.05.20 , 15:05 »
Share

В сети появилось служебное расписание пассажирских поездов Южной дороги за 1986 год
Дякую!
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 [336] 337 338 339 340 341
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!