Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.09.18 , 05:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      Несчастные случаи на ЖД

Pages: 1 ... 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 [254] 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 ... 268
Print
Author Topic: Несчастные случаи на ЖД  (Read 1424225 times)
maksimka
Active user

Posts: 150


View Profile
« Reply #2530 on: 03.10.17 , 20:10 »
Share

-поїзд порушив правила та їхав по зустрічних коліях ще...
При следовании по "неправильному пути" автоматика и не должна сработать, для этого выдаются предупреждения и прописано в инструкциях- неохраняемые переезды до 25 км/час, охраняемые до 40 км/час, а в ПДД написано "не зависимо от показаний светофора убедиться в отсутсвии приближающегося поезда", а также " запрещено выезжать на переезд при приближении локомотива"
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 731


View Profile
« Reply #2531 on: 04.10.17 , 05:10 »
Share

-поїзд порушив правила та їхав по зустрічних коліях ще...
При следовании по "неправильному пути" автоматика и не должна сработать, для этого выдаются предупреждения и прописано в инструкциях- неохраняемые переезды до 25 км/час, охраняемые до 40 км/час, а в ПДД написано "не зависимо от показаний светофора убедиться в отсутсвии приближающегося поезда", а также " запрещено выезжать на переезд при приближении локомотива"

- ну чому? Таке як на ділянках де встановлено автоблокування для потягів що слідують по неправильній колії нема обмежень швидкості для проїзду переїздів, на ділянках де нема автоблокування, да, обмеження є.
Logged
maksimka
Active user

Posts: 150


View Profile
« Reply #2532 on: 04.10.17 , 20:10 »
Share

Грубо говоря ограничения скорости не выдают только там, где в обе стороны двухпутноготучастка стоят светофоры, наличие АБ по неправильном пути не значит, что переездная сигнализация тоже "разворачивается"
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 731


View Profile
« Reply #2533 on: 05.10.17 , 20:10 »
Share

Грубо говоря ограничения скорости не выдают только там, где в обе стороны двухпутноготучастка стоят светофоры, наличие АБ по неправильном пути не значит, что переездная сигнализация тоже "разворачивается"

- в фейсбуці почитав, то винуватців мабуть знайшли...
- не знав, що на відтинку Київ-Фастів немає двухсторонньої сигналізації, Київ-Харків, Харків-Кременчук є... Зрозуміло, що винуватий черговий по станціїї що не почув підтвердження може від чергового по переїзду що потрібно закривати переїзд, та сам черговий переїзду(хоча форс-мажор теж може бути, "рознос" дизеля в мотриси, відказ гальм).
Logged
www3
Active user

Posts: 494


View Profile
« Reply #2534 on: 05.10.17 , 21:10 »
Share

При движении електропоезда на участке Кирпы-Березань например по неправильному всегда на переезде сбрасываетя скорость, поэтому насчет участка Киев-Харьков наверное не совсем верно...
Logged
Александр19
User

Posts: 102


View Profile
« Reply #2535 on: 06.10.17 , 08:10 »
Share

На России, во Владимирской области поезд столкнулся с автобусом на переезде. На данный момент говорят о 19 погибших
http://podrobnosti.ua/2203080-smertelnaja-avarija-v-rossii-poezd-protaranil-avtobus-foto.html
Logged
dronn7
Active user

Posts: 3493


View Profile
« Reply #2536 on: 06.10.17 , 10:10 »
Share

Из ФБ ЦППК
Движение пригородных поездов на участке Узловая-Волово Тульской области прекращено в связи со сходом грузового поезда 3152 ОАО "РЖД". Ведутся восстановительные работы.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3798


View Profile
« Reply #2537 on: 06.10.17 , 13:10 »
Share

Грубо говоря ограничения скорости не выдают только там, где в обе стороны двухпутноготучастка стоят светофоры, наличие АБ по неправильном пути не значит, что переездная сигнализация тоже "разворачивается"
Якось дивно, коли АБ підтримує рух невластивою колією, а переїзна сигналізація не є реверсивною. За логікою: якщо АБ реверсивна, то і переїзна теж повинна бути реверсивною.
Тут радше низька шунтувальна здатність легкої техніки. Припускаю, що може бути так, що автоматика "бачить" поїзд на блок-ділянках перегону, а переїзна сигналізація має свої "накладені" (поверх перегінної сигналізації) тональні рейкові кола... які могли не спрацювати (не розпізнали поїзного шунта). Хоча, наявність переїзних ТРК дозволяє регулювати їх чутливість окремо від РК блок-ділянок перегону. Тому, при великому бажанні можна було все відрегулювати, навіть на маловаговий РС. Тобто, зробити так, щоб переїзна сигналізація гарантовано розпізнавала навіть ті поїзні шунти, які невпевнено "бачить" перегінна сигналізація. Але хто хоче з цим заморочуватись?

« Last Edit: 06.10.17 , 13:10 by Iwan » Logged
www3
Active user

Posts: 494


View Profile
« Reply #2538 on: 06.10.17 , 14:10 »
Share

Якщо знову ж таки дивитися на ділянку Кірпи-Березань, то там автоблокування двостороннє ЯТП (при русі по неправильному напрямку зміна сигналів світлофора зворотня, тобто зелений, потім жовтий, потім червоний ну і нарешті поїзд :) ). Але на переїздах стоїти чотири "заградительних". Знову ж таки, ЯТП якщо переїзд не закритий при потраплянні потягу на останнанню перед переїздом ділянку, то вони горітимуть червоним, така собі дублююча система. Якщо припущення не вірне, то прохання проясніть навіщо вони там знаходяться :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3798


View Profile
« Reply #2539 on: 06.10.17 , 14:10 »
Share

... Знову ж таки, ЯТП якщо переїзд не закритий при потраплянні потягу на останнанню перед переїздом ділянку, то вони горітимуть червоним, така собі дублююча система. Якщо припущення не вірне, то прохання проясніть навіщо вони там знаходяться :)
Так би було дуже правильно (за умови наявності запломбованої кнопки "блокації" цього блокування, яку можна задіяти при несправному механізмі шлагбаума... і з черговим на проїжджій частині). Всі ці залежності встановлюються "дротами" між контактами реле (там де немає мікропроцесорних систем). Можливо щось не так "запрограмували", і потім не перевірили цю комбінацію настання подій. Чи можливо таке взагалі?
« Last Edit: 06.10.17 , 23:10 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 [254] 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 ... 268
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.137 seconds with 20 queries.