Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.08.19 , 16:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      Несчастные случаи на ЖД

Pages: 1 ... 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 ... 289
Print
Author Topic: Несчастные случаи на ЖД  (Read 1593654 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4638


View Profile
« Reply #2730 on: 25.12.18 , 22:12 »
Share

Може тейкер - це і є КШ?
Кривоштан в жизни - ржачный чувак с неплохим чувством юмора. Точь в точь копия Стендап-комика Славы Комиссаренка с ТНТ: и по шуткам, и даже по тембру голоса. Красноравшан может быть отличным актёром и комиком, пародистом. Короче, я не исключал вариант, что Тейкер и есть Кривоштан, поэтому пришлось более тщательно пооинвестигировать нашего любителя кактусов с Тверской. Вывод: скорее всего это не Кривоштан.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2721


View Profile
« Reply #2731 on: 26.12.18 , 12:12 »
Share

Дивує те, що така голосна подія і жодного фото місця пригоди.
Logged
boryslav
Active user

Posts: 270


View Profile
« Reply #2732 on: 26.12.18 , 12:12 »
Share

Это да, обычно, не успеет что-то случиться, не только фото, а и видео выкладывают. А так все публикации не проясняют механику происшествия. По характеру травм вероятнее кажется именно "раскрытие" плохо зафиксированной полки, чем обрыв держателей. Но даже в этом случае имеется вина перевозчика. Если в вагонах такие сложные вобращении полки, то раскладывать их должен проводник или, как минимум, проверять надежность их фиксации. Тем более, что, как утверждает сама УЗ, подобные случаи "хоть редко, но бывают".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #2733 on: 26.12.18 , 12:12 »
Share

Дивує те, що така голосна подія і жодного фото місця пригоди.
... і це при тому, що компанія була у складі 17-ти осіб. Хіба не було когось толкового, щоб не казати "половина доски лежала на мені"? Без фото/відео неможливо об'єктивно проаналізувати "що і як".

Это да, обычно, не успеет что-то случиться, не только фото, а и видео выкладывают. А так все публикации не проясняют механику происшествия. По характеру травм вероятнее кажется именно "раскрытие" плохо зафиксированной полки, чем обрыв держателей. Но даже в этом случае имеется вина перевозчика. Если в вагонах такие сложные вобращении полки, то раскладывать их должен проводник или, как минимум, проверять надежность их фиксации. Тем более, что, как утверждает сама УЗ, подобные случаи "хоть редко, но бывают".
От в мене колись (майже в дитинстві) випала сокира з наплічника (лежав на багажній полиці ДП моделі Д1) на стороннього пасажира. Якби щось трапилось, то хто б мав відповідати власник сокири, чи провідник/УЗ?
Я більше схильний до того, що "верхня жіночка" не переконалась у безпечному закріпленні обидвох кінців полиці. Ця полиця до певного часу могла висіти на одному штифті... і при першій нагоді він вислизнув із уловлювача, який не розрахований на утримання полиці в режимі "на одному штифті". За великого бажання можна зробити "слідчі експерименти"... однак, нікому це не потрібно. Можна навіть виявити сліди заміни полиці, чи інші свідчення приховування доказів. Чому пасажири не надають пояснень на камеру про демонтовану і замінену полицю?
Logged
boryslav
Active user

Posts: 270


View Profile
« Reply #2734 on: 26.12.18 , 13:12 »
Share

Ну все ж таки сокира в наплічнику і полиця, що впала, це трохи різні речі. В цьому випадку йдеться про обладнання вагона, що не забезпечує безпеку пасажирів. Та й я в жодному разі не наполягаю, що знаю хто винен. Історія неясна, і розповіді обох сторін аж ніяк не дають повної картини нещасного випадку.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #2735 on: 26.12.18 , 14:12 »
Share

Добре, несе пасажир окріп в підстаканнику... і щось пішло не так (поштовхів вагону при цьому не було), він окропом від УЗ (зі стакану від УЗ, в підстаканнику від УЗ) обливає іншого пасажира. Хто винен? УЗ чи той пасажир, що облив окропом від УЗ?
Logged
boryslav
Active user

Posts: 270


View Profile
« Reply #2736 on: 26.12.18 , 17:12 »
Share

Якщо причина поштовху - зіткнення тепловоза з составом під час причіпки, як це було в Пологах з поїздом Бердянськ - Київ, або зіткнення з маневровим локомотивом, як це було поблизу Кам'янець-Подільського, то відповідь очевидна. Навіть якщо окріп ьбуде з власного термосу, а причиною стане зіткнення несправного дизельпоїзда з допоміжним локомотивом, як це сталось поблизу Чорткова, то винен буде перевізник.

І повторюсь, я не маю жодного наміру шукати винних в історії, деталі якої мені невідомі, це повинні робити компетентні органи (в ролі яких ЛНП на пару з провідником наввряд чи можуть виступати). Але всеж-таки, на мою думку, технічно справні полиці не повинні падати. Як і не повинні в вагонах випадати вікна, а пасажири отруюватись чадним газом, не кажучі вже про регулярні пожежі в дизель- та електропоїздах і тепловозах. І те, що випадки травмування останнім часом стали не поодинокими на УЗ, не може не непокоїти, бо ніяка обережність і обачність не врятує пасажира від небезпек, пов'язаних з катастрофічною зношеністю рухомого складу та грубими порушеннями безпеки руху.
Logged
VB
Active user

Posts: 3940


View Profile
« Reply #2737 on: 27.12.18 , 10:12 »
Share

А тепер трішки про зраду, чи то пак, - страхування від нещасних випадків, плата за яке нам впарюється на транспорті.

Надія Полякова скаржиться, що лікування обійдеться в кругленьку суму – за її словами, тільки сам фіксатор коштує понад п'ять тисяч доларів, а ще потрібно заплатити за стрижні – 5 тисяч гривень за штуку.

"Застрахована отримає страхову виплату. Розмір страхової виплати буде розрахований, згідно з постановою Кабміну, на підставі якого було укладено договір. І становить цей розмір 0,2% від страхової суми. Страхова сума становить 102 тисячі гривень. Виплата розраховується з першого дня отримання травми", – говорить директор департаменту медичного та особистого страхування страхової компанії Вікторія Чорна.

 204 гривні на день лікування. Ось і всі виплати.... Так само й вся відповідальність УЗ перед потерпілою. Навіть моральна говорить, - полиця впасти не може.
Logged
Evgenio
Active user

Posts: 210


View Profile
« Reply #2738 on: 28.12.18 , 10:12 »
Share

Друзі, тут зайшла дискусія про ремені для верхніх полок.. Чи зобов'язаний провідник пропонувати їх усім? Щось ні у яких правилах та інструкціях не знайшов жодного про це згадування!!
Logged
John
Active user

Posts: 851


View Profile
« Reply #2739 on: 02.01.19 , 14:01 »
Share

Жуткая катастрофа на ж/д мосту в Дании, причина - штормовой ветер:
https://lb.ua/world/2019/01/02/416283_shest_chelovek_pogibli_krushenii.html
Вспоминается ЧП с 341 в Московской области 20 мая 2014 г.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 ... 289
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!