Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.11.20 , 04:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      Несчастные случаи на ЖД

Pages: 1 ... 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 [296] 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 ... 311
Print
Author Topic: Несчастные случаи на ЖД  (Read 1847158 times)
Iwan
Active user

Posts: 4467


View Profile
« Reply #2950 on: 22.02.20 , 17:02 »
Share

За тиждень до цієї події мимоволі у розмові з колегою зачепив це питання: відповідно до "Правил ..." необхідно відчіпляти вагон в якому прямує пасажир із небезпечним захворюванням ... як би це мало виглядати в реалі? Фантазії покривали тільки територію України... аж тут маємо реальний приклад з вагоном УЗ в Росії. Тепер вже знаю як це виглядає.

Не знаю як там на Росії, але в Україні правове підгрунтя є таким:
Quote
8.32. У разі виявлення технічної несправності вагона або небезпечних захворювань у пасажирів та інших причин, що унеможливлюють подальше прямування вагона та спричиняють його відчеплення, начальник поїзда (старший стюард) повинен розмістити пасажирів на вільні місця у вагонах цього самого поїзда, у тому числі й у вагонах вищої категорії.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0310-07
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22987


View Profile
« Reply #2951 on: 06.03.20 , 22:03 »
Share

Якщо я не помиляюсь - це перша аварія на високошвидкісній ділянці у Франції

https://www.francebleu.fr/infos/faits-divers-justice/un-tgv-strasbourg-paris-deraille-pres-de-saverne-1583391871

до цього TGV за весь час свого існування потрапляли в аварії неодноразово, але винятково при прямуванні по залізницях загального призначення - тобто це були аварії що нічим принципово не відрізнялись від аварій невисокошвидкісного поїзда.
А під час руху по LGV я не пригадую жодного аварійного випадка за всю історію їх існування.

Причини очевидні навіть з фото - зсув ґрунту, пагорб просто сповз на рейки
Зважаючи що поїзд зійшов з колій на швидкості близько 300 км/г - дивовижно малі жертви - з трьох половиною сотен людей - жодного загиблого, 1 тяжкоранений машиніст і 21 легкоранених пасажирів.
Тут звісно пощастило що це була майже прямолінійна ділянка і у виїмці.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5646


View Profile
« Reply #2952 on: 06.03.20 , 23:03 »
Share

Итальянский футбольный судья Антонио Мартиньелло погиб, попав под поезд, сообщает Il Resto del Carlino.

По информации источника, рефери находился под домашним арестом с электронным браслетом, поскольку бывшая подруга обвинила его в преследовании. Полицейские пришли домой к Мартиньелло, чтобы арестовать его за нарушение правил домашнего ареста. Сообщается, что итальянец попытался сбежать, однако, выйдя на рельсы, попал под поезд.

Ранее он был отстранен от судейства на год за то, что в матче региональной лиги ударил головой вратаря одной из команд.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #2953 on: 07.03.20 , 11:03 »
Share

Якщо я не помиляюсь - це перша аварія на високошвидкісній ділянці у Франції

https://www.francebleu.fr/infos/faits-divers-justice/un-tgv-strasbourg-paris-deraille-pres-de-saverne-1583391871

до цього TGV за весь час свого існування потрапляли в аварії неодноразово, але винятково при прямуванні по залізницях загального призначення

Не так. Вылетел ТЖВ на экспериментальном рейсе - с детьми.

https://fr.wikipedia.org/wiki/Accidents_de_TGV#Sur_lignes_à_grande_vitesse

С уважением, Ульф
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5646


View Profile
« Reply #2954 on: 08.03.20 , 20:03 »
Share


Причини очевидні навіть з фото - зсув ґрунту, пагорб просто сповз на рейки

Более фундаментальная причина - крайне теплая и дождливая зима.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #2955 on: 09.03.20 , 10:03 »
Share


Причини очевидні навіть з фото - зсув ґрунту, пагорб просто сповз на рейки

Более фундаментальная причина - крайне теплая и дождливая зима.

На выемке - только трава. Кто не умеет их строить для токой погоды,
луче вообще не должен заниматься строительством.

Такая погода зимой нечасто бывает у нас, зато в другие сезоны.

С уважением, Ульф
Logged
Entony
Active user

Posts: 4802


View Profile
« Reply #2956 on: 10.03.20 , 12:03 »
Share

Скоро й політику сюди приплетуть.

Невідомі особи розбили вікно в одному з вагонів поїзда Львів — Москва під час прямування, ніхто з пасажирів не постраждав.

Восьмого березня невідомі особи кинули каміння у вікно вагона № 4 поїзда № 74 Львів — Москва. Випадок стався на дільниці Фастів — Київ регіональної філії «Південно-Західна залізниця» під час прямування поїзда. У результаті акту вандалізму розбите вікно. На щастя, ніхто з пасажирів не постраждав.
За даним випадком вандалізму залізничники викликали працівників поліції, було складено акт про правопорушення. Збитки уточнюються.
Подібний випадок стався 3 березня цього року на перегоні Київ-Волинський — Київ-Пасажирський регіональної філії «Південно-Західна залізниця», коли невідомі особи розбили вікно у вагоні № 2 поїзда № 764 Одеса — Київ під час руху.
В Укрзалізниці зауважують, що випадки закидання камінням пасажирських вагонів непоодинокі, їх кількість збільшується під час шкільних канікул.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/513933/
Logged
Entony
Active user

Posts: 4802


View Profile
« Reply #2957 on: 10.03.20 , 13:03 »
Share

Цьогорічне 8 березня дуже агресивне було.

Вандали трощили вагон дизель-поїзда Львів — Сокаль та знімали дикі розваги на відео.

Прикрий випадок хуліганської поведінки стався ввечері 8 березня цього року в приміському поїзді № 6056 сполученням Львів — Сокаль. Під час руху поїзда невідомі особи влаштували погром у салоні вагона. Вандали виламували сидіння та трощили ними шиби вікон і дверей у вагоні, а також автоматичних розсувних дверей. Трощу вагона приміського дизель-поїзда зловмисники зняли на відео, яким, вочевидь, вирішили похизуватися в соціальних мережах.
Виявивши пошкодження рухомого складу, залізничники повідомили про хуліганський випадок працівникам національної поліції, які прибули на кінцеву станцію Сокаль, проте хуліганів у поїзді вже не було. Нині правоохоронці провадять розслідування цього випадку та встановлюють особи зловмисників, а залізничники підраховують суму збитків, завданих вандалами, та визначають об’єми додаткових робіт, необхідних для відновлення пошкодженого вагона.
Варто зазначити, що впродовж минулого року в господарстві приміських пасажирських перевезень регіональної філії «Львівська залізниця» було зафіксовано 21 випадок пошкодження, розукомплектування, умисного псування обладнання та крадіжок елементів моторвагонного рухомого складу. Загальна сума збитків, завданих крадіями, хуліганами та недбалими пасажирами, становить майже 220 тис. гривень. При цьому залізничники акцентують увагу не лише на матеріальних втратах, заподіяних зловмисниками, а наголошують, що такі випадки становлять серйозну загрозу безпеці руху, а також життю та здоров’ю пасажирів і персоналу магістралі.

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/513957/
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10038


View Profile
« Reply #2958 on: 16.03.20 , 22:03 »
Share


Причини очевидні навіть з фото - зсув ґрунту, пагорб просто сповз на рейки

Более фундаментальная причина - крайне теплая и дождливая зима.
Это не может быть причиной в принципе. Это в определённом случае может стать "спусковым крючком", но никак не причиной.
Причина - это либо халатность геологов, которые неверно определили состав основния (строители и геологи так грамотно называют грунт (породу, искусственный материал), на котором проводят строительство), либо проектировщики рекомендациями геологов пренебрегли.
Судя по характеру разрушения откосов выемки - это действительно классический оползень, с обрушением по окружности.
Оползень случается на крутых склонах (как естественных, так и искусственных) из водопоглощающих грунтов. Чаще всего это лёсс. Реже лёссовидный суглинок. Такие грунты наиболее опасны, так как они накапливают в себе влагу, набухают, а потом после значительного водопоглощения и значительного увеличения массы начинается оползневой процесс. Вот, например, песчаный или супесчаный грунт оползням не подвержен, так как хорошо дренирует (пропускает влагу) и не набухает.
Поэтому лёсс категорически запрещён для отсыпания насыпей, а вот при разработке выемок его полностью удалить нет возможности, поэтому проводят специальный расчёт крутизны склона, чтобы базис оползня был как можно ниже. Нас это учили делать чисто математически в векторной форме. Для строителей скорее всего есть определённые таблицы, или расчёт. Но по сути, чтобы этого избежать - нужно правильно рассчитать крутизну склона при том или ином коэффициенте водопоглощения.
Кстати, рекультивация тут не особо поможет, ибо оползень всё это вырвет с корнем к едрене-фене. Тут либо бетонировать, либо ложить на этот лёсс геотекстиль а сверху засыпать песком (щебнем, гравием, чтобы не допустить попадания влаги на этот откос, либо делать откос пологим.
« Last Edit: 16.03.20 , 22:03 by Крымчанин UA » Logged
wappoltava
Active user

Posts: 1000


View Profile
« Reply #2959 on: 01.05.20 , 10:05 »
Share

У ПОЛТАВІ ДВОЄ ХЛОПЦІВ СТРИБНУЛИ З РЕШЕТИЛІВСЬКОГО ШЛЯХОПРОВОДУ НА ДАХ ВАГОНА — ОДНОГО ІЗ НИХ ВБИЛО ЕЛЕКТРОСТРУМОМ



22-річний хлопець миттєво загинув на даху товарного вагона від удару електричного струму великої напруги. Його товариш розповів поліції як це сталося

30 квітня на території залізничного вокзалу «Полтава-Київська» рятувальники зняли з даху товарного вагона тіло 22-річного громадянина, який був смертельно вражений електричним струмом.

В управлінні ДСНС України у Полтавській області уточнили подробиці нещасного випадку. Двоє молодих приятелів заради розваг стрибнули із Решетилівського шляхопроводу на дах товарного вагона. Після цього вони лягли на дах і так доїхали до залізничного вокзалу. Один приятель зіскочив вниз без проблем, а іншого вразила електрична дуга. Він помер миттєво, а на його тілі загорівся одяг.

Щоб зняти тіло з даху вагону, контактну мережу знеструмили. Після цього рятувальники зняли тіло та передали поліції. Приятель загиблого і розповів подробиці трагедії.

У березні в Карлівському районі хлопець на даху вагона отримав удар електрострумом. Його госпіталізували до районної лікарні.

https://poltava.to/news/55446/
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 [296] 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 ... 311
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!