Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.10.20 , 02:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      Несчастные случаи на ЖД

Pages: 1 ... 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 [306] 307 308 309 310
Print
Author Topic: Несчастные случаи на ЖД  (Read 1824621 times)
ЛиС
Active user

Posts: 11831


View Profile
« Reply #3050 on: 18.09.20 , 08:09 »
Share

У меня вопрос - и нигде я на него ответа не нашёл: Когда проводник должен закрыть дверь в вагон? До начала движения, как электричка, автобус, троллейбус, маршрутка, самолёт в конце-концов, или допускается в процессе движения?
Во всех вагонах кроме штабного и хвостового - до начала движения. В штабном и хвостовом - после проследования перрона.


2.14. Після подачі машиністом сповіщального сигналу про відправлення поїзда всі провідники вагонів повинні продублювати сигнал відправлення (вдень - згорнутим жовтим прапорцем, вночі - прозоро - білим ліхтарем), при початку руху закрити двері вагона, знаходячись при цьому в тамбурі, проводжати станцію до кінця платформи, крім провідників хвостового та штабного вагонів, що проводжають станцію з відкритими дверима до поста безпеки чи чергового по станції, а при їх відсутності до кінця платформи.
При відправленні поїзда з зупинкових пунктів, де відсутні працівники служби перевезень, які подають сигнал відправлення машиністу локомотива, провідники подають сигнал відправлення (благополучного прямування) після закінчення проведення посадки пасажирів до вагонів.
« Last Edit: 18.09.20 , 08:09 by ЛиС » Logged
Александр19
Active user

Posts: 254


View Profile
« Reply #3051 on: 18.09.20 , 09:09 »
Share

Зрозумівши, що поїзд набирає швидкість і потрапити до вагона не вдасться, чоловік попросив провідника повернути йому багажну сумку. Провідник виконав прохання. Простягнувши руку за багажем, пасажир втратив рівновагу та впав на перон. --- вони їбанулись таке писати?
Возможно ещё там на месте, сделали пассажиру "предложение от которого невозможно отказаться": Или пиши что было так, и претензий не имеешь, или вызываем полицию, составляем акт, что из-за тебя задержали поезд, ссаживаем, платишь штраф и т.д...

 И в продолжение о несчастных случаях:
https://tsn.ua/ru/ukrayina/v-ivano-frankovske-zagorelsya-poezd-poyavilos-video-1627636.html
Вчера загорелся очередной тепловоз, но вроде успели вовремя потушить.
« Last Edit: 18.09.20 , 09:09 by Александр19 » Logged
gooley
Active user

Posts: 764


View Profile
« Reply #3052 on: 18.09.20 , 10:09 »
Share

У меня вопрос - и нигде я на него ответа не нашёл: Когда проводник должен закрыть дверь в вагон? До начала движения, как электричка, автобус, троллейбус, маршрутка, самолёт в конце-концов, или допускается в процессе движения?
Во всех вагонах кроме штабного и хвостового - до начала движения. В штабном и хвостовом - после проследования перрона.


2.14. Після подачі машиністом сповіщального сигналу про відправлення поїзда всі провідники вагонів повинні продублювати сигнал відправлення (вдень - згорнутим жовтим прапорцем, вночі - прозоро - білим ліхтарем), при початку руху закрити двері вагона, знаходячись при цьому в тамбурі, проводжати станцію до кінця платформи, крім провідників хвостового та штабного вагонів, що проводжають станцію з відкритими дверима до поста безпеки чи чергового по станції, а при їх відсутності до кінця платформи.
При відправленні поїзда з зупинкових пунктів, де відсутні працівники служби перевезень, які подають сигнал відправлення машиністу локомотива, провідники подають сигнал відправлення (благополучного прямування) після закінчення проведення посадки пасажирів до вагонів.
ЛиС, спасибо. Плохо,значит, я искал.
Logged
opex
Active user

Posts: 12297


View Profile
« Reply #3053 on: 18.09.20 , 10:09 »
Share

Зрозумівши, що поїзд набирає швидкість і потрапити до вагона не вдасться, чоловік попросив провідника повернути йому багажну сумку. Провідник виконав прохання. Простягнувши руку за багажем, пасажир втратив рівновагу та впав на перон. --- вони їбанулись таке писати?

И так шесть раз!!!
Logged
sean
Active user

Posts: 5157


View Profile
« Reply #3054 on: 18.09.20 , 11:09 »
Share

На відео ж чітко видно, як "чоловік попросив провідника повернути йому багажну сумку". Пздц, це дно.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11831


View Profile
« Reply #3055 on: 18.09.20 , 20:09 »
Share

Проводники не имеют право останавливать поезд из-за опоздавших пассажиров, и если из-за каждого запиздуна тормозить поезд, то о соблюдении графика можно забыть
Из-за опоздунов да, не имеют. Но в данном случае была прямая угроза жизни человека и безопасности движения. Потому стоп-кран надо было рвать сразу после того, как он попытался уцепится за поручни, а не играть в гандбол сумкой. А потом уже разбираться дальше - кто кому буратино и почему.
Logged
gooley
Active user

Posts: 764


View Profile
« Reply #3056 on: 18.09.20 , 23:09 »
Share

Проводники не имеют право останавливать поезд из-за опоздавших пассажиров, и если из-за каждого запиздуна тормозить поезд, то о соблюдении графика можно забыть
Из-за опоздунов да, не имеют. Но в данном случае была прямая угроза жизни человека и безопасности движения. Потому стоп-кран надо было рвать сразу после того, как он попытался уцепится за поручни, а не играть в гандбол сумкой. А потом уже разбираться дальше - кто кому буратино и почему.
ЛиС, совершенно верно. В данной ситуации возникла опасность для жизни пассажира. Поэтому привести в действие стоп-кран во избежание несчастного случая было необходимо.
Честно говоря, о п.2.14. я знал - просто хотел послушать "учителей" (да простят меня форумчане).
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 995


View Profile
« Reply #3057 on: 20.09.20 , 07:09 »
Share

У КРЕМЕНЧУЦІ ЖІНЦІ ПОТЯГОМ ВІДРІЗАЛО НОГУ — ДОМЕДИЧНУ ДОПОМОГУ НАДАЛИ ПАТРУЛЬНІ ПОЛІЦЕЙСЬКІ



Кременчуцькі ТОРівці надали домедичну допомогу жінці, яку переїхав поїзд

19 вересня у Кременчуці, в районі ТЦ «Амстор» місцева мешканка потрапила під потяг. Як повідомили у патрульній поліції Кременчука, вдень екіпаж патрульних роти тактико-оперативного реагування — Вадим Дудник, Марина Возна та Євген Корецький — перебував неподалік залізничної станції, коли до них підбіг чоловік зі словами: «Жінка потрапила під потяг. Допоможіть».

Те, що патрульні побачили на місці — не для слабких нервів: жінка з відрізаною ногою лежала на коліях й стікала кров’ю. Патрульні негайно схопили аптечку й взялися надавати потерпілій домедичну допомогу: наклали джгут-турнікет, аби зупинити кровотечу, підтримували жінку у свідомості, адже вона слабла й непритомніла на очах. Одночасно інспектори викликали на місце швидку допомогу.

За попередньою інформацією, потяг зробив зупинку на залізничній станції і жінка намагалася пролізти під ним через колії, але поїзд рушив.

Надалі потерпілу госпіталізували до лікарні.
Logged
opex
Active user

Posts: 12297


View Profile
« Reply #3058 on: 21.09.20 , 10:09 »
Share

Результат ураження електричним струмом на станції Біличі (фото)
https://bucha.com.ua/uploads/posts/2020-09/1599717861_825.jpg

Зачотное селфи вышло, лайков наберет.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 496


View Profile
« Reply #3059 on: 29.09.20 , 13:09 »
Share

28 вересня о 19:25 до Служби порятунку «101» надійшло повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду поблизу смт Карлівка.
Бійці ДСНС, які прибули на виклик, встановили, що внаслідок зіткнення на нерегульованому залізничному переїзді пасажирського потягу сполученням «Костянтинівка-Київ» та легкового автомобіля «Форд», водій даного автомобіля загинув на місці події.
В ліквідації наслідків ДТП брали участь 4 чоловіки особового складу 13-ї Державної пожежно-рятувальної частини та 1 одиниця техніки.
https://pl.dsns.gov.ua/ua/Nadzvichayni-podiyi/18779.html
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 [306] 307 308 309 310
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!