Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 16:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      Несчастные случаи на ЖД

Pages: 1 ... 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 [312] 313 314 315 316 317 318
Print
Author Topic: Несчастные случаи на ЖД  (Read 1956957 times)
Юра
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #3110 on: 18.12.20 , 15:12 »
Share

І знову Яготин, і знову мінус голова(((
Logged
opex
Active user

Posts: 12448


View Profile
« Reply #3111 on: 18.12.20 , 16:12 »
Share

УЗ!
Праздники - с огоньком!
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23075


View Profile
« Reply #3112 on: 18.12.20 , 22:12 »
Share

Взагалі-то мене лякає те, як ви всі легко на це УЗшне пояснення про старість рухомого складу ведетесь. Я аж дивуюсь.

Отже шановні, дозвольте тим, хто технічно непідкований - повідомити Вам, а тим хто підкований - нагадати - пожежа у рухомому складі будь-якого віку не виникає від того, що він старий. Тим більше 50 років для залізничного РС - хоч і поважний, але все-ж прийнятний вік, в окремих випадках навіть трохи за 50 це з натяжкою терпимо. Навіть у дуже хороших залізниць у дуже-дуже старий рухомий склад в регулярній експлуатації, хоча зазвичай у невеликій кількості. Наприклад у Франції на IC по широтних (тих що не ведуть з Парижа або до Парижа) маршрутах мені доводилось їздити під тягою електровоза BB 16000 зовсім нещодавно, лишекілька років тому, а їх робили у кінці 50-х і початку 60-х (найновіші 1963 року), тобто там електровозику було більше 50 рочків. І нічогенько так він IC водить, 160 км/г ганяють аж гай шумить і не горять. Велика залізниця зовсім-зовсім без старого РС (нехай не з 60-х, а з 70-х) - це хіба-що RENFE - але там це через накладання дуже-дуже специфічних причин.

А ось ці УЗшні пожежі - бо замість частини запобіжників - жучки, котрі ставлять з одного боку внаслідок недофінансування, а з іншого - через "візантійську" еластичність межі того, що можна, особливо коли в область неприйнятного заводять не одразу, а плавно.

Закупівля новішого рухомого складу звісно зменшує ймовірність такого роду пожеж, одразу з п'яти різних причин (якщо комусь не зрозуміло чому - можу їх тут прожувати), але це ніяк не виправдовує те, що межу допустимого пройдено.
 Тут же халепа у тому, що УЗшне пояснення не те що зовсім неправда, але це дуже специфічний уривок недпроговореної правди з неочевидним для адресата мовлення контекстом. Тобто так, щоб без недомовок і непорозумінь - це слід було б переформулювати як "звісно пожежі були і будуть через наше нехлюйство і недофінансування, але з цим хз як боротись, але при цьому ступінь нашого нехлюйства не така вже й сильна от якби РС був не такий старий ми-б пропетляли-б якось без пожеж і наше нехлюйство було б майже непомітним".

Але коротше взагалі-то по-моєму ціннішим надбанням було б навчитись жити без жучків, нє? (єслі шо - це не безкоштовно і не безболісно зокрема і для пасажирів, але НМД того варте).

P.S. якщо раптом хтось тут подумає, що я цими словами висуваю звинувачення на адресу конкретного працвника, що своїми руками жучок поставив, то одразу припиняйте. Якась частка вини тут є, але там же проблема у тому, що ті хто над ним - такі дії насправді чекають, хоч може на словах забороняють - і у будь-якому разі не похвалили б якби замість цього за умов відсутності запобіжників працівник зірвав-би видачу рухомого складу у рейс і довелось би скасосвувати рейс.

Скільки ж то років потрібно узі для усвідомлення необхідності закупівлі нового рухомого складу?
А зміст закону про залізничний транспорт з цього приводу Вам відомий?
 
Якщо раптом ні, або трохи призабули - дуже раджу перечитати. І заодно подумати, чому при такому законодавстві -  УЗ, якщо не хоче лишитись ще біднішою ніж зараз, особливо в умовах, коли після 2009 року уряд став вимагати від неї скорочення збитків - нового РС не купуватиме, а якщо купуватиме, то мінімум, і суто навідчепись.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5914


View Profile
« Reply #3113 on: 18.12.20 , 23:12 »
Share

А там точно є реліз УЗ що через старість складу? Може бомжі грітись полізли. Це ж не перший такий випадок саме в Яготині.

І цікавить, власне, сам потік до Яготина, бо думаю запропонувати різанути трохи по Березані. Сьогодні в умовах дефіциту довгі плечі — це розкіш, виділивши навіть одну машину на човник Березань — Дарниця, можна неслабо так розвантажити ранковий вивіз в тому напрямку.
Logged
www3
Active user

Posts: 1688


View Profile
« Reply #3114 on: 19.12.20 , 00:12 »
Share

Виктор, там ничего нельзя резать. 6801 приходит зачастую со стоячими местами уже на Березань. Там суть почти как на Нежин, траса далеко от жд и бусы везут только с ключевых станций и то почти тоже время в пути что и тяга. Добавить хотя бы до Березани вечером, абы она часов в 20 возвращалась назад сразу на Киев было бы очень хорошо. Ну и что-то зделать с 6880 (с нынешнего графика она же 6804) ибо это издевательство, а не рейс. Курить полтора часа по Яготину только из-за того, чтобы не ставить ее под один или два обгона, при этом отправляя из Дарницы в 5.30. Клиентоориентированость блин.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5914


View Profile
« Reply #3115 on: 19.12.20 , 00:12 »
Share

Ну, посмотрю как местные власти себя поведут. Сейчас всем контактным и послушным обещают челноки — а их откуда-то надо выдергивать. Ремонт 80 электросекций на 2021 год это ни о чём, это 16-20 электричек всего, и не факт что все будут Юго-Западной. А мне еще фастовские новые рисовать, Боярку, а ещё ж Триполье хочется, после того как оптимизируем утренние Интерсити.
Logged
www3
Active user

Posts: 1688


View Profile
« Reply #3116 on: 19.12.20 , 00:12 »
Share

Понимаю конечно все. Но если неоткуда брать и "послушных" не будет )) то хотя бы 6804 профиксить было бы удачей!
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #3117 on: 27.12.20 , 10:12 »
Share

ПІД ПОЛТАВОЮ У ВАГОНІ ЗГОРІЛО ДВОЄ ЛЮДЕЙ




Під час гасіння пожежі на станції в селі Копили, рятувальники знайшли у вагоні тіла двох людей.

25 грудня о 20:55 годині сталася пожежа у вагону на станції у селі Копили під Полтавою. Горів окремо стоячий вагон на території ремонтного підрозділу «Укрзалізниці». Коли рятувальники прибули на виклик, працівники залізничного підприємства сказали, що у вагоні знаходиться четверо людей. Під час ліквідації пожежі, рятувальники знайшли два тіла. Про це повідомили у Державній службі із надзвичайних ситуацій Полтавської області.





Поліція встановлює особи загиблих. Причини пожежі поки не встановлені. Пожежу гасили три відділення пожежно-рятувальної служби.

Микола ЛИСОГОР, «Полтавщина»

https://poltava.to/news/58950/
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #3118 on: 29.12.20 , 08:12 »
Share

У Німеччині "скорботний" лебідь майже на годину затримав 23 поїзди



Пожежники підняли птаха за допомогою спеціального обладнання і пізніше випустили його на річці Фульда.
На німецькій залізниці, що з'єднує Кассель, земля Гессен, і Геттінген, земля Нижня Саксонія, пройшла особлива рятувальна операція - пожежники звільняли колію від лебедя, який втратив друга. Про це в понеділок, 28 грудня, повідомила газета The Guardian.

Зазначається, що два птахи забрели в район високошвидкісної залізниці, і один з них загинув, ставши, ймовірно, жертвою контактної мережі. При цьому інший птах, який вижив, не хотів залишати місце загибелі друга - його ніяк не вдавалося виманити з колій.

Операція тривала близько 50 хвилин, внаслідок чого 23 поїзди було затримано. Нарешті, пожежники підняли птаха за допомогою спеціального обладнання і пізніше випустили його на річці Фульда.
Logged
opex
Active user

Posts: 12448


View Profile
« Reply #3119 on: 30.12.20 , 14:12 »
Share

https://www.avianews.com/incidents/2020/12/30/train_kiev_borispol_express_derailed_on_way_to_borispol_airport/?fbclid=IwAR23LpDHS79zVzp_LyXhI89s8eOLfxOYNqTr52NWNNIoiR67WVOAauOEVgI
Поезд «Киев Борисполь Экспресс» 30 декабря сошел с рельсов по пути в аэропорт Борисполь, сообщила «Укрзализныця».
Инцидент произошел с рейсом №828 в 11:25 на станции Дарница. У дизель-поезда PESA 620M сошли первая и вторая колесные пары в месте, где находится перемычка между путями. В происшествии никто из пассажиров не пострадал, отметили в пресс-службе железнодорожного оператора.
В компании заявили, что на Дарнице уже работает комиссия по расследованию, и причины случившегося определят в кратчайшие сроки.
В «Укрзализныце» не уточнили, как доставили застрявших пассажиров в аэропорт, и опоздал ли кто-то на свой рейс.
Данный инцидент стал самым серьезным за все время работы «Киев Борисполь Экспресс» с момента запуска линии в аэропорт в ноябре 2018 года. Ранее поезда могли ломаться и останавливаться, однако впервые подвижной состав сошел с рельсов.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 [312] 313 314 315 316 317 318
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!