Щось давно нічого не було чутно про 357/358. :)
Скандальний потяг "Київ-Рахів": у вагоні люкс пасажирів атакували клопи.В "Укрзалізниці" запевнили, що з’ясовують всі обставини інциденту.
У вагоні люкс скандально відомого поїзда "Київ-Рахів" пасажири виявили розплідник клопів.
Про це повідомила на своїй сторінці у Facebook журналістка Марічка Криштопа, яка їхала у цьому вагоні.
"Укрзалізниця", це дуже круто, коли купляєш квитки на потяг 357/358 "Рахів-Київ" вагон люкс (номер 8), бо хочеш спати й з дитиною їдеш, але маєш ловити всю ніч клопів. Та ще й з кров'ю. Ще й додому привезу", - поскаржилася вона, наголосивши, що квитки коштували майже 2 тисячі гривень.
За словами жінки, у відповідь на її скаргу провідниця зазначила, що може "лише забрати килимок".
"Пані, це лиш на день такий вагон. Нічим не поможу", - додала вона.
Також журналістка розповіла, що після цього до них приходив працівник "Укрзалізниці", ймовірно начальник поїзда, який запропонував спочатку "переселити" її з донькою до чоловіка, який їхав в окремому люксі, проте там також виявився розплідник комах.
"Сказав, що дав телеграму, але не знає, що робити. Нам пропонують купейний замість трьох люксів. Перейдемо, бо швах. Нас переселили в купе (схоже, віддали своє). Начальник потяга спрацював оперативно", - зазначила Криштопа.
Окремо журналістка написала, що після "переселення" на їхні місця взяли сидячих пасажирів.
"Свекруха нас зустрічала, спитала в провідниці, чому ми в іншому вагоні. "Щось там їм не сподобалось", - відповіла провідниця. Отакі ми балувані", - наголосила вона, запевнивши, що буде домагатися компенсації.
Своєю чергою у пресслужбі "Укрзалізниці" у коментарі ТСН.ua заявили, що нині розбираються у ситуації, проводиться розслідування.
Нагадаємо, це не перший скандальний інцидент, пов’язаний із потягом "Рахів-Київ". Наприкінці 2018 року у потягу Київ–Рахів одна з пасажирок дістала важкі травми, бо на неї впала верхня полиця з іншою пасажиркою. Жінці довелося зробити операцію.
Своєю чергою заступник директора департаменту пасажирських перевезень "Укрзалізниці" Олександр Красноштан тоді повідомив, що полиця начебто була справною, а інцидент міг статись "через необережність пасажира".
Фотки і сам пост у ФБ:
https://www.facebook.com/marichka.kryshtopa/posts/2585807241496772P.S. УЗ у ФБ відписали про цю подію ось як:
"Укрзалізниця просить вибачення у пасажирки Marichka Kryshtopa за незручності, які вона та її родина відчули під час подорожі поїздом Рахів-Київ. Повідомляємо, що одразу по прибуттю поїзда до Києва вагон відправили на санітарну обробку. Наразі перевіряємо інші вагони. Також висунули претензію Лабораторному центру на залізничному транспорті, який здійснював санітарну обробку вагона.
Загалом кожен вагон проходить планову дезінфекційну обробку щомісяця. У разі потреби, вагони відчіпляються та передаються на обробку позапланово.
Просимо пасажирів у разі виникнення незручностей під час мандрівки поїздом телефонувати до нашого контактного центру: 0800503111".
І вклали ось, яку милу картинку. :)
