Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.12.19 , 18:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Rachiv (UKR) - Sighet Marmatiei (ROM)

Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Reply | Print
Author Topic: Rachiv (UKR) - Sighet Marmatiei (ROM)  (Read 15590 times)
XAN_
Active user

Posts: 1114


View Profile
« Reply #40 on: 04.03.16 , 21:03 »
Share Reply with quote

Усім охочим погуляти з обох сторін замкнених воріт орієнтовно на зламі березня/квітня
пропоную зголоситись упродовж 8 днів (до 12 березня включно).
Організовую "громадську інспекцію" чи як завгодно це називайте.

Для участі необхідно надіслати мені персональні дані:
ПІБ (без скорочень)
Дата народження
Серія та номер паспорта

Для участі з румунського боку додатково необхідний "закордонний" паспорт
з чинною для в'їзду до Румунії візою (годиться активна віза Шенген).

Передбачена зустріч із головами місцевих громад України та Румунії.

Решту інформації знайдете у трансільванській темі,
а щодо прикордонного контролю в українській частині Марамурешу - у матералах Ігора Меліки
(там все добре деталізовано).

Я помиляюсь, чи реєстрацію відміняли ж для прикордонних зон? Потрібно лише мати дійсне посвідчення особи при собі та вміти пояснити що ви тут робите.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #41 on: 04.03.16 , 23:03 »
Share Reply with quote

Я помиляюсь, чи реєстрацію відміняли ж для прикордонних зон? Потрібно лише мати дійсне посвідчення особи при собі та вміти пояснити що ви тут робите.
Maxy правильно процитував нормативний акт, з якого випливає,
що кожна особа, що має намір перебувати у прикордонній смузі, повинна сповістити
про це територіальний підрозділ ДПСУ (чи ДПСУ) не пізніше, ніж за 24 години.

Що саме Ви хотіли уточнити? ... бо не дуже зрозумів запитання.

Чи Вас цікавить процедура для місцевого населення?
Logged
opex
Active user

Posts: 11919


View Profile
« Reply #42 on: 05.03.16 , 07:03 »
Share Reply with quote

А я колись підчас епічної мікропоїздовки "Центр Європи + полум"яна Червона Рута" приїхав у Солотвине, тоді там застопив якогось румуна до села Луг, у селі Луг, поки чекав на якийсь автобус до Ділового, розпивав пиво прямо під табличкою "державний кордон" на березі Тиси з панорамою ЕвроРумунії. Дуже вже близько зупинка до річки, метрів 30.
То я шось порушив і міг би мене якийсь патруль загребсти? Нікого не повідомляв, паспорт України  з собов був.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #43 on: 05.03.16 , 11:03 »
Share Reply with quote

А я колись підчас епічної мікропоїздовки "Центр Європи + полум"яна Червона Рута" приїхав у Солотвине, тоді там застопив якогось румуна до села Луг, у селі Луг, поки чекав на якийсь автобус до Ділового, розпивав пиво прямо під табличкою "державний кордон" на березі Тиси з панорамою ЕвроРумунії. Дуже вже близько зупинка до річки, метрів 30.
То я шось порушив і міг би мене якийсь патруль загребсти? Нікого не повідомляв, паспорт України  з собов був.

Для такого та аналогічних випадків закон передбачає "гнучкий підхід":
Quote
    З урахуванням  особливостей  місцевості  та інших умов ширина
прикордонної  смуги  може  бути   змінена   обласними   державними
адміністраціями  за  поданням Адміністрації Державної прикордонної
служби,  але вона не може бути меншою від ширини смуги місцевості,
що  знаходиться  в  межах  від  лінії  державного кордону до лінії
прикордонних інженерних споруджень.

Quote
    2-1)  лінія  інженерних  прикордонних споруджень - спеціальна
смуга  місцевості  в  межах  прикордонної  смуги  та інші земельні
ділянки,  які  відповідно  до  законодавства  надаються в постійне
користування    органам    Державної   прикордонної   служби   для
облаштування  та  утримання  інженерно-технічних  споруд і огорож,
прикордонних  знаків,  прикордонних  просік,  комунікацій та інших
об’єктів;
{  Пункт  2  доповнено  підпунктом 2-1 згідно з Постановою КМ N 52
( 52-2016-п ) від 03.02.2016 }

     3) прикордонна   смуга   -   це   ділянка   місцевості,   яка
встановлюється безпосередньо уздовж  державного  кордону  на  його
сухопутних ділянках або уздовж берегів прикордонних річок, озер та
інших водойм у межах територій селищних і сільських рад, прилеглих
до  державного  кордону,  але не може бути меншою від ширини смуги
місцевості, що розташована в межах від лінії державного кордону до
лінії прикордонних інженерних споруджень.

     До прикордонної  смуги не включаються населені пункти і місця
масового відпочинку населення;


Quote
    14. Місцевими державними адміністраціями разом з відповідними
підрозділами  Державної  прикордонної  служби у межах прикордонної
смуги  та  контрольованого прикордонного району визначаються місця
масового відпочинку населення та місця для купання і рибальства, а
також встановлюється порядок їх обладнання і використання.

     15. Утримання і випасання худоби в межах  прикордонної  смуги
можливе   лише   у   місцях,   визначених   місцевими   державними
адміністраціями   разом   з  відповідними  підрозділами  Державної
прикордонної  служби,  за сприятливої епізоотичної ситуації на цій
території  та за умови належного загородження цих місць власниками
худоби.

Найкращою наочною відповіддю на подібні запитання є пляж міста Ізмаїл
(поблизу діорами "Штурм фортеці Ізмаїл) - ніхто там не ходить і нічого
не перевіряє, хоча, на протилежному березі - Румунія.

Зазвичай, лінія кордону на річці проходить між точками, що розташовані
точно посередині між відповідними парами (на протилежних берегах)
прикордонних стовпів.

Quote
    2. На сухопутних ділянках державного  кордону  встановлюється
прикордонна  просіка  шириною  10  метрів  - по 5 метрів від лінії
кордону в обидва боки,  яка повинна бути очищена від  рослинності.
На  цій  просіці  забороняється зведення споруд та будівель,  крім
тих, що призначені для охорони державного кордону.

Оскільки, прикордонні стовпці перебувають всередині між лініями інженерних
прикордонних споруджень, які (в свою чергу) перебувають в середині
прикордонної смуги, то заходження за прикордонні стовпчики формально
буде порушенням. Тому все залежатиме від "люб'язності" прикордонника.
« Last Edit: 05.03.16 , 11:03 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #44 on: 05.03.16 , 12:03 »
Share Reply with quote

Для тих, хто з головою хоче пірнути у всі деталі, існує
профільна тема Отримання дозволу на перебування в прикордонній зоні, в якій
неодноразово звертають увагу на те, що зараз це відбувається в декларативній
(повідомчій) формі.

Минулої осені теж так робив - повідомляв... Тільки в мене була інша ситуація -
спільний вихід з представниками ВПС Ділове до "воріт на замку", тому повинен
був завітати до них.
Logged
www3
Active user

Posts: 953


View Profile
« Reply #45 on: 05.03.16 , 20:03 »
Share Reply with quote

На кордоні можна потрапити на дільничного прикордонного інспектора, що живе в найближому селі або на прикордонний наряд, що рухається з ВПС до\від конкретного інформаційного показчика. На практиці достатньо адекватно пояснити, що ви робите тут. Все інше на розсуд старшого прикордонного патруля. Умовно кажучи поліцейський може забрати вас до відділку якщо має якусь підозру в місті, а прикордонник на кордоні :) Хоча насправді ДІПСу простіше граблями загребти сліди на КСП, аніж возити незареєстрованих туристів по ВПСам :)
П.С. Насправді у прикордонників дуже широкі повноваження ПО ВСІЙ території України (просто ними ніхто не користуєтья), а у прикордонній смузі вони взагалі мають права абсолютно всіх силових структур(затримання, догляд, використання зброї і т.д.).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #46 on: 05.03.16 , 21:03 »
Share Reply with quote

Крім того, багато хто з місцевого населення (в т.ч. пастухи на літніх пасовиськах)
є добровільними помічниками прикордонників з доволі широкими повноваженнями.
Ця інституція пропри корисність у певних випадках, має також і погану репутацію
у справі перемитництва.
Logged
www3
Active user

Posts: 953


View Profile
« Reply #47 on: 19.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

Возможно кому будет интересно, ситуация с участком по состоянию на 13.07.2019.
Прошелся пешком по полотну от ст.Рахов до географического центра Европи. Пройти не было возможности только через тонель, ВОХР выходит наперез метров за 200 до поста и жестикулируя объясняет что хода нет и все под охраной :) Пройти можна везде, местами заросло ежевикой и малиной, местами лещинником в человеческий рост, но то что со стороны кажется джунглями вблизи спокойно можно пройти в кросовках и шортах. Про ст. Рахов расскажу отдельно ниже. От светофора Ч ст. Рахов вплоть до границы все светофоры погашены (интересно, что все светофоры смотрят от границы на Рахов, даже на ст.Берлибаш), шпалы везде деревянные, до Берлибаша очень часто сгнили в край, а вот от Берлибаша до г.ц.Е в лучшем состоянии и местами были заменены на новые (в смысле давно, я так понимаю не позже 5 лет назад, со времен последнего объезда). ЖБ шпалы присутсвовали только на одной из 2х колей ст. Берлибаш.  От г.ц.Е до "ворот в Европу" колея визуально с другого берега Тисы в аналогичном состоянии.  А вот сразу за воротами на румынской стороне резко все заросло полноценными деревьями, там все совсем плохо. Заинтересовало что в районе между форельником и г.ц.Е. новая (снова таки, наверное со времен поледнего объезда) подпорная стенка жд полотна на берегу Тисы. Местами на рельсах есть накат :) люди возят по рельсам сено, и тычки для фасоли и т.д. на подобии путейских тележек для инструмента. Пройдя по полотну появилася было надежда, что просто нехватает мотивации ЛЗ и что-то можно изменить, но перебравшись позже в края РПЧ Королево эта надежда не просто умерла, а прям разложилась сразу до костей...

Тут мы недавно обсуждали, хорошо или плохо что рассписание пригородных ЛЗ переехало на сайт ПЗЗ. Так я вам скажу что груныков надо не просто п*****ь за отношение к технике, а я даже не могу подобрать слов матерных за отношение к пассажирам. Мало того что они подняли тарифы на пригород с 18.05, которые теперь на 10-15 процентов всего ниже маршруток, так при этом ползанье поездов (дизель от Солотвина ждо Королево по времени ползет на 5 минут меньше НП и НШ) происходит в 2 раза дольше автобусов! Но меня возмутило не это. При планирование поездки подбирал варианты выезда и чисто случайно решил перестраховатся, для уточнения времени отправления пригорода из Хуста. Я просто офигел, когда узнал на вокзале, что в сети рассписание в принципе почти не отвечает тому, что и как ездит на участке Солотвино-Королево.   Там осталось 2 пары (утреняя и вечерняя) и 1 пригород Хуст-Батьово в 5.17 которого вообще нет в интернет версии. А Едельвейс (его наследник) так вообще 2 года не в ходу! А у них все "ежедневно"!!!

И немного про станцию Рахов. Состоит из 5 колей (ТРА не видел потому, пронумерую в этом тексте от 1 до 5 то здания вокзала :) ). В нечетной горловине (со стороны Ясиней) колеи 2-5 имеют стрелки на главный ход, а вот первая обрывается со стороны бывшей картонной фабрики. В итоге колея 1 используется только для отстоя пригорода, который заезжает на нее во время маневров в четной горловине. Все маневры проводятся на колеях 2-4. Колея 5 не используется, но каких либо ограничений в виде красных прямоугольников на ней не замечено, просто небольшая трава и отсутсвие наката. Также от 5 колеи в нечетной горловине есть ответвление к поворотному кругу, там все заросло травой, но питание к нему подведено и снова таки на колеи никаких ограничений нет (интересно, рабочий ли он?). В четной горловине все 5 колей сходятся в одну. Рабочее состояние колеи поддерживается только до входного сверофора Ч (находится в метрах 200 от переезда в направлении Берлибаша),  который рабочий. От переезда к нему часть шпал поменяны на бетонные и есть ржавый накат. Основные меневры заканчиваются на переезде. Все светофоры (за исключением трехлинзового, перед самим переездом в четной горлоаине, жаль завтыкал посмотреть маркировку) рабочие. Колонка для воды есть, но она одна. Кого ней заправляют не понятно, поскольку в ДПЛ1 води не было в туалете, может ЦМВ из Франковска. Все стрелки ручные.
В целом, город для туристов очень предласположен, есть полноценные супермаркеты , что приятно удивило после Перечина и Вел.Березного, и есть выбор где поесть и жыть. И как всегда только УЗ неготова к адекватному обслуживанию потенциальных клиентов! Ни по тех сотоянию, ни по расписанию. Из Киева гораздо удобней оказалось добиратся не прямыми поездами на которые попросту не было билетов, а 244 до Франыка, маршуткой до Делятына и Коломыйским дизелем до Рахова. В итоге выехал в 19.06, и приехал в 12.15. И быстрее чем прямым, и выезд в 13.40 мягко говоря не конкурент 19.06.

Как то так.
Logged
sean
Active user

Posts: 4110


View Profile
« Reply #48 on: 19.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

В целом, город для туристов очень предласположен, есть полноценные супермаркеты , что приятно удивило после Перечина и Вел.Березного, и есть выбор где поесть и жыть. И как всегда только УЗ неготова к адекватному обслуживанию потенциальных клиентов! Ни по тех сотоянию, ни по расписанию.
"Укрзалізниця. Ми нікому нічого не повинні."
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5026


View Profile
« Reply #49 on: 19.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

Дякую за звіт.
Logged
Tags: rakhiv sighet 
Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 07.03.16 , 04:03