Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.11.18 , 06:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Локомотивы

Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32
Reply | Print
Author Topic: Локомотивы  (Read 108125 times)
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 520


View Profile
« Reply #290 on: 15.08.18 , 08:08 »
Share Reply with quote

Честно, не знаю. Учитывая то, что ЧС8-076 кроме поездки 105/106 на Одессу и назад, ее ставят на 769/770, то очень похоже на тест.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2669


View Profile
« Reply #291 on: 17.08.18 , 10:08 »
Share Reply with quote

Вчора проїзджаючи по віадуку по проспекту Слобожанському (ім. Правди) побачив біля заводу Інтерпайп на коліях ст. Нижньодніпровськ маневровий локомотив в біло-червоних кольорах. Оскільки було далеко - модель не розпізнав, але схоже на КВР ЧМЕ4 полтавського заводу. Цікаво, це придінпровка вже такий має чи переганяли кудись?
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 520


View Profile
« Reply #292 on: 17.08.18 , 18:08 »
Share Reply with quote

То наверное Метинвестовский
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2669


View Profile
« Reply #293 on: 17.08.18 , 23:08 »
Share Reply with quote

ЧМЕ3?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2535


View Profile
« Reply #294 on: 29.08.18 , 15:08 »
Share Reply with quote

Зато можно будет сравнять качество ремонта.
Quote
УКРЗАЛІЗНИЦЯ ВПЕРШЕ ЗБИРАЄТЬСЯ ЗАМОВИТИ РЕМОНТ ТЕПЛОВОЗІВ «НА СТОРОНІ»

ПАТ «Українська залізниця» оголосила  тендер  на закупівлю послуг модернізації 5 тепловозів 2ТЕ116, очікуваною вартістю 212 млн. грн.

Єдиним діючим підприємством в Україні, яке акредитовано на проведення ремонту магістральних тепловозів є ПАТ «Дніпропетровський тепловозоремонтний завод» , яке входить в структуру власності Укрзалізниці. Тож раніше УЗ не оголошували тендери на капітальний ремонт тепловозів, а проводила їх за прямими контрактами.

За минулий рік «ДТРЗ» виконав капітальний ремонт КРП (модернізація) 12 секціям тепловозів 2ТЕ116 (6 локомотивів), а також капремонт різного об’єму 44 маневрових тепловозів ЧМЕ3.

Цього року УЗ попри наявність власного ремонтного заводу вирішила замовити модернізацію 5 тепловозів 2ТЕ116 у сторонніх організацій через відкритий тендер.

При чому мова не йде про капремонт з заміною дизель-генератора та оновленням технічних параметрів, про що велися перемови з General Electric  з початку року. Згідно тендерної документації після ремонту на тепловозі мають бути встановлені радянська силова установка 1А-9ДГ  з дизелем 1А-5Д49 (без можливості аналогів) та інше заводське обладнання радянської епохи.



Аукціон за вказаною процедурою мав би відбутись 11 вересня, проте наразі тендер призупинено через скаргу ТОВ «Максмед Інтернешнл» до АМКУ.

«Максмед Інтернешнл» зокрема оскаржило вимоги тендерної документації щодо необхідності надання учасником підтвердження про спроможність виконання робіт. На думку “Максмеда” така вимога порушує закон, так як до участі можуть бути допущені тільки виконавці робіт, а не посередники.



За даними скарги ТОВ «Максмед Інтернешнл» в даному тендері є представником латвійського  
«Даувгапилського локомотивремонтного завода» . Варто зазначити, що «Максмед Інтернешнл» є одним з найодіозніших посередників і приймає участь в абсолютно різних закупівлях Укрзалізниці, а саму прокладку пов’язують з нардепом Грановським/

Таким чином Укрзалізниця може відмовитись від виконання ремонтів на власних локомотиворемонтних заводах та передати капітальні ремонти на зовнішні контракти, які за традицією  можуть «освоїти» підприємливі посередники.

Очікувана вартість ремонту одного локомотива 2ТЕ116 (2 секції) згідно тендерної документації складає 42,4 млн. грн. з подовженням терміну служби локомотива на 20 років.

При цьому загальні доходи «Дніпропетровського тепловозоремонтного заводу» в минулому році за виконання капітальних ремонтів 56 секцій тепловозів для Укрзалізниці  склали 358 мільйонів гривень (з них 6 тепловозів 2ТЕ116 та 44 маневрових тепловози серії ЧМЕ3).



Отже в середньому ремонт тепловоза від “ДТРЗ” обходився в межах 7 мільйонів гривень за одну секцію.

Ціна ремонту двосекційного 2ТЕ116 в 42,4 мільйони може в кілька разів перевищувати минулорічні угоди і тому виникають додаткові сумніви щодо доцільності передачі ремонтів локомотивів на зовнішні контракти.

Нагадаємо, що раніше представник GE Девід Кокс повідомив, що ремонт старих тепловозів Укрзалізниці з заміною дизелів і основного обладнання може коштувати 50-60% від вартості нового тепловоза, що становить близько 62-75 мільйонів гривень.

Позначки:2ТЕ116, GE, модернізація


Источник: Zалізниця без корупції
Logged
sergius
Active user

Posts: 2535


View Profile
« Reply #295 on: 31.08.18 , 17:08 »
Share Reply with quote

Quote
В Одесі навчатимуть машиністів тепловозів ТЕ33А виробництва General Electric




Навчання локомотивних бригад з експлуатації та обслуговування тепловозів серії ТЕ33А американського виробника General Electric на базі одеського центру розпочнеться вже цієї осені. Про це йшлося під час робочої наради фахівців регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», що відбулась 29 серпня 2018 р.

У нараді взяли участь робітники локомотивного депо Миколаїв: машиністи-інструктори Володимир Лапко (за сумісництвом викладач в Одеському центрі професійного розвитку персоналу), В’ячеслав Янович та машиністи Тарас Широков, Володимир Соколенко й Олександр Дмитрик. Нещодавно вони повернулися з Астани, де першими в регіональній філії прослухали курс лекцій щодо експлуатації тепловозів ТЕ33А та отримали відповідні сертифікати. Локомотивники розповіли присутнім про набутий у Казахстані досвід, можливості новітньої техніки та перспективи її використання.



Крім того, начальник виробничого підрозділу «Одеський центр професійного розвитку персоналу» регіональної філії «Одеська залізниця» Олександр Квітко презентував проект плану-програми 48-годинного курсу цільового призначення з теоретичної підготовки машиністів тепловозів ТЕ33А та їх помічників. Наразі планується, що перші заняття на базі одеського центру розпочнуться всередині осені, а з моменту запуску та тестування першого локомотива GE в умовах української залізниці розпочнеться практичне навчання локомотивників, що орієнтовно припадатиме на кінець поточного року. Очікується, що першими слухачами стануть машиністи локомотивних бригад Одеської та Придніпровської магістралі, у межах яких використовуватимуть новий рухомий склад.

Додамо, за попередніми планами, з 30 тепловозів, що отримає ПАТ «Укрзалізниця» від американського виробника, 15 машин буде функціонувати в межах регіональної філії «Одеська залізниця», на яких працюватимуть фахівці локомотивного депо Миколаїв.

Медіацентр "Магістраль"

Раз половина ТЭ33А пойдет в Николаев (Николаев - Долинская), то наверняка столько же высвободившихся перекинут на Львов-жд. В частности, это позволит полностью перевести пасс. движение Львов - Франковск - Черновцы на 2ТЭ10 с соответствующим ускорением.
Logged
VSK
User

Posts: 90


View Profile
« Reply #296 on: 15.09.18 , 23:09 »
Share Reply with quote

https://www.autocentre.ua/agro/tehnika/traktor-slobozhanets-mozhet-zamenit-manevrovyj-teplovoz-video-741532.html/amp
Знайшовся конкурент Чмехи
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9052


View Profile
« Reply #297 on: 16.09.18 , 17:09 »
Share Reply with quote

Знайшовся конкурент Чмехи
Абсолютно никак. Как конкурент ТГМ/ТГК - да, согласен. И то далеко не всех. Ну или таскать по одному вагончику туды-сюды.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2555


View Profile
« Reply #298 on: 16.09.18 , 17:09 »
Share Reply with quote

В описании написано, что этот трахтор до 1000 тонн потянет - как-то неправдоподобно. Или 1 км/ч тянуть будет.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9052


View Profile
« Reply #299 on: 16.09.18 , 18:09 »
Share Reply with quote

Utopist, чмуха тоже поезда по 5-6К тонн тягает из сортировки в парк отправления. При ровном профиле и скорости 3-5 км/час. Так и этот - могёт - но медленно и недолго :)
Logged
Tags: locomotive 
Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.112 seconds with 20 queries.