Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.09.19 , 17:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Локомотивы

Pages: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50
Reply | Print
Author Topic: Локомотивы  (Read 146620 times)
VB
Active user

Posts: 3973


View Profile
« Reply #410 on: 18.02.19 , 10:02 »
Share Reply with quote

Добре. Хай буде пара в день. Поки не змінять ПФП, - так і буде. Зараз вони там їздять?
Logged
sergius
Active user

Posts: 3552


View Profile
« Reply #411 on: 18.02.19 , 11:02 »
Share Reply with quote

Ничего не писал про парность. Какой был вопрос изначально?
А якісь фото / відео з ходу через Каховку є?
Ответ получен? -получен.
« Last Edit: 18.02.19 , 11:02 by sergius » Logged
VB
Active user

Posts: 3973


View Profile
« Reply #412 on: 18.02.19 , 12:02 »
Share Reply with quote

Як це не писав? Почитайте своє ж посилання на фейсбук. Відповіді я не бачу. Три рази проїхав туди-сюди на початку року. Зараз тепловози серії ТЕ33АС там їздять, і з якою інтенсивністю? Я можу зловити ту ДЕЛку, яка буде їхати до Христинівки з Миколаєва, приміром в Знам'янці, й сказати що вона там їздить на Цвіткове замість електропоїзду щоденно, причому виконує всі рейси. Мене виставлять на сміх. Але коли стоп'яццот відео і фото буде від різних людей в різний час та в різні дні, - інформацію сприймуть з довірою. Так само й тут. Ми не знаємо, як експлуатуються ці тепловози на каховському ходу до того часу, як не побачимо або документів, або не буде фото-відеофіксації, про яку я сказав.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3552


View Profile
« Reply #413 on: 18.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Снова начинается перекручивание.
Сперва
А якісь фото / відео з ходу через Каховку є?
Ответ
||
\/
Quote
Видео.


А с вот этого
Тобто пара в два дні? Це інтенсивний рух? Певно якраз пробні поїздки і були, для визначення режимів.
Я можу зловити ту ДЕЛку, яка буде їхати до Христинівки з Миколаєва, приміром в Знам'янці, й сказати що вона там їздить на Цвіткове замість електропоїзду щоденно, причому виконує всі рейси. Мене виставлять на сміх.
Инициализируется манипуляция с дойобством. Повторюсь, нигде не писал про парность или "інтенсивний рух".
Больше всего доставило это
або не буде фото-відеофіксації, про яку я сказав.
А она приводилась.

Три рази проїхав туди-сюди на початку року.
Поначалу было 2 пары в сутки. Сейчас не интересовался. Хотите верьте, хотите нет
« Last Edit: 18.02.19 , 13:02 by sergius » Logged
VB
Active user

Posts: 3973


View Profile
« Reply #414 on: 18.02.19 , 14:02 »
Share Reply with quote

Ви не нервуйте так, sergius . Нерви берегти потрібно. Я зараз вперше саме до Вас звернувся. Не розумію, чому темперамент підвищується.  Я повторю. До тих пір, поки не буде офіційно змінений ПФП, - всі оці Нововеселі казки такими й лишуться, навіть на рівні тих двох пар в день.
Кримчан, введений в оману

Вы наверное пропустили. После внедрения Тризубов часть маршрутов грузачей изменилось с частично электрифицированного Волноваха - Запорожье - Николаев на полностью тепловозный Волноваха - Фёдоровка - Нововеселая - Николаев.

 запитав
Я так понимаю, что даже те Эволюшены, которые сейчас работают на участке Николаев - Долинская все равно приписаны и обслуживаются в Мелитополе.
Поэтому поживем и увидим, но мне видится, что далее Долинской/Тимково и Колосовки со стороны Николаева они не будут заезжать.

Но то, что оживили линию через Каховку для транзитных грузоперевозок еще и под новыми локами - это действительно здраво. 
хоча насправді ми бачимо лише поодинокі рейси. Ось Миколаїв - Долинська, - так. Стояли фотографи з відеооператорами й назнімали їх там багатенько.
Ніяких офіційно відправницьких маршрутів через Каховку, - я не бачу. Можливо дійсно, внесли зміни в ПФП. Покажіть. Можливо, я помиляюсь.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3552


View Profile
« Reply #415 on: 18.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

До тих пір, поки не буде офіційно змінений ПФП, - всі оці Нововеселі казки такими й лишуться, навіть на рівні тих двох пар в день.
Перша частина речення перечить другій. Як це може бути "казкою", якщо вони там їздять. Вибачте, але після цього виникають сумніви у здоровому глузді.
Кримчан, введений в оману
Вы наверное пропустили. После внедрения Тризубов часть маршрутов грузачей изменилось с частично электрифицированного Волноваха - Запорожье - Николаев на полностью тепловозный Волноваха - Фёдоровка - Нововеселая - Николаев.
Знову наглюче перекручування
Теза була з іншим наголосом
..то есть водить поезда безотцепочно до Днепра будет неоправданной роскошью и даже не потому, что соляра дороже электричества,  
Вы наверное пропустили. После внедрения Тризубов часть маршрутов грузачей изменилось с частично электрифицированного Волноваха - Запорожье - Николаев на полностью тепловозный Волноваха - Фёдоровка - Нововеселая - Николаев.
Вказувалось на відведення пріоритету для швидкості доставки над економією палива. Без уточнення щодо кількості пар складів.
Ось Миколаїв - Долинська, - так. Стояли фотографи з відеооператорами й назнімали їх там багатенько.
Всьому свій час.
Біля Світлодолинської та Казанки вони їздять набагато частіше. Тому усі і ринули туди юрбою.
Ніяких офіційно відправницьких маршрутів через Каховку, - я не бачу. Можливо дійсно, внесли зміни в ПФП. Покажіть. Можливо, я помиляюсь.
Я декілька разів спілкувався з тяговиками. Цього вистачило. Більше не цікавило.
« Last Edit: 18.02.19 , 15:02 by sergius » Logged
VB
Active user

Posts: 3973


View Profile
« Reply #416 on: 18.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

Цікавтесь хоч і щоденно, від цього потяги там не поїдуть. Будуть зміни офіційно, - тоді можна буде говорити.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3552


View Profile
« Reply #417 on: 18.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

І це при тому, що на минулій сторінці є пруфи про зворотне. Далі немає сенсу щось доказувати.
« Last Edit: 18.02.19 , 15:02 by sergius » Logged
Jyraff
Active user

Posts: 279


View Profile
« Reply #418 on: 18.02.19 , 16:02 »
Share Reply with quote

Тим часом:

Ще 7 тепловозів General Electric ПАТ «КВБЗ» передав замовнику
У п’ятницю,15 лютого ще 7 тепловозів ТЕ33АС General Electric покинули ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод», щоб приєднатися до своїх побратимів, що вже працюють на Укрзалізниці.
14 лютого на КВБЗ тривала процедура передачі замовнику чергової партії цих готових локомотивів. Відтак на підприємство прибули приймальна комісія Укрзалізниці, локомотивні бригади, які мали переганяти тепловози до місця призначення, фахівці з пусконалагодження від General Electric.
Logged
VB
Active user

Posts: 3973


View Profile
« Reply #419 on: 18.02.19 , 16:02 »
Share Reply with quote

І це при тому, що на минулій сторінці є пруфи про зворотне. Далі немає сенсу щось доказувати.
Не доказуйте, бо й не можете. На минулій сторінці є якесь одне фото, плюс якийсь чин сказав, що три дні там тепловози робили по одному рейсу. Це вказує на те, що "для галочки відчитались". Поки не змінять ПФП, - ні про яке

... часть маршрутов грузачей изменилось с частично электрифицированного Волноваха - Запорожье - Николаев на полностью тепловозный Волноваха - Фёдоровка - Нововеселая - Николаев.
мови йти не може.
Logged
Tags: locomotive 
Pages: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!