Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.09.19 , 17:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Локомотивы

Pages: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50
Reply | Print
Author Topic: Локомотивы  (Read 146617 times)
wappoltava
Active user

Posts: 867


View Profile
« Reply #420 on: 09.03.19 , 10:03 »
Share Reply with quote

Пишуть що  частину ВЛ82М готують до передачі на Придніпровську з тимчасової на постійну дислокацію. Плече Нижньодніпровський вузол-Знам'янка для ВЛ82М себе виправдало


https://trainphoto.org.ua/view/96277/

Logged
GAMER
Active user

Posts: 2722


View Profile
« Reply #421 on: 15.03.19 , 22:03 »
Share Reply with quote

Quote
Основная цель , экономия бригад и возов при следовании поездов на запад. Не надо гнать узловской электровоз и менять его на ВЛ80 по стыковой. Теперь одна бригада ведёт поезд аж до Знаменки) С одной стороны хорошо , но для здоровья плоховато
А що для здоров'я поганого?
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 338


View Profile
« Reply #422 on: 18.03.19 , 09:03 »
Share Reply with quote

До питання, чому нові вантажні електровози мають бути саме двосистемними.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3552


View Profile
« Reply #423 on: 18.03.19 , 10:03 »
Share Reply with quote

То це вони хочуть ділянку Дніпро - Знам'янка (Кривий Ріг - Подільськ) повністю перевести під двосистемні ВЛ-локо? Чи вистачить на всіх.

Quote
Основная цель , экономия бригад и возов при следовании поездов на запад. Не надо гнать узловской электровоз и менять его на ВЛ80 по стыковой. Теперь одна бригада ведёт поезд аж до Знаменки) С одной стороны хорошо , но для здоровья плоховато
А що для здоров'я поганого?
Напевно він мав на увазі збільшене плече обслуговування. Та і ці локомотиві більш старі за ті ж ВЛ11 чи ДЕ1.
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 563


View Profile
« Reply #424 on: 18.03.19 , 10:03 »
Share Reply with quote

А що для здоров'я поганого?
Ну, так влупят поездки впритык по 12 часов. Куча стоянок под обгонами и скрещениями и шансы сдать машину по "конечной" нет стопроцентные
Logged
sergius
Active user

Posts: 3552


View Profile
« Reply #425 on: 29.03.19 , 15:03 »
Share Reply with quote

Позавчера (27.03.19) был осуществлен рейд в междупутье линий Камыш-Заря - Верхний Токмак/Пологи [1, 2, 3]. Во время пребывания мимо нас проехало более десятка грузачей. Преимущественно под американцами. В том числе новые номера 0021, 0024, 0027, 0029 и 0030.

Один из них

   

Еще 22.03.19 стоял на заводе
[/url

[url]http://www.kvsz.com/index.php/ru/press-tsentr/item/1738-kvsz-zavershil-pervuyu-ochered-proekta-po-doukomplektovaniyu-teplovozov-general-electric-i-peredal-uz-vse-30-lokomotivov[/url]
« Last Edit: 29.03.19 , 15:03 by sergius » Logged
sergius
Active user

Posts: 3552


View Profile
« Reply #426 on: 08.04.19 , 13:04 »
Share Reply with quote

Еще одно подтверждение того, что скорость доставки имеет приоритет над экономией дизельного топлива.

И да, уже официально упоминается удлиненный участок обслуживания Волноваха - Николаев.

Quote
Укрзалізниця подовжує тягові плечі на найбільш вантажонапружених дільницях

Для покращення продуктивності тягового рухомого складу, зменшення обігу вагона та пришвидшення доставки вантажів Укрзалізниця впроваджує принципово нову схему організації руху вантажних поїздів — подовження тягових плечей на найбільш вантажонапружених дільницях. Про це повідомив директор операційний АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.

«Ми збільшили тягові плечі на найбільш вантажонапружених дільницях: від Знам’янки до Клепарова, від Полтави до портів Одеси, від Волновахи до Миколаєва, а також від Волновахи до Запоріжжя, — розповів Вячеслав Єрьомін. — За нашими розрахунками, це зменшить термін доставки вантажів в середньому на 10—20 % порівняно з наявними технологіями».

Пробіг локомотива в результаті нової організації руху збільшився на 120 км/доба на тепловозній тязі та на 60 км/доба — на електротязі. Таки чином продуктивність електровоза зросла на 16 % та тепловоза — на 54 %.

На Українській залізниці до сьогоднішнього дня накопичено доволі великий досвід організації перевезень із використанням обслуговування поїздів локомотивними бригадами на подовжених тягових плечах. Цей підхід довів свою ефективність в оптимізації експлуатаційних витрат і скороченні термінів доставки вантажів.

Економічний ефект від такої роботи фахівці порівнюють із витратами на утримання 10 локомотивів щодоби. При цьому тривалі поїздки вигідні й самим локомотивним бригадам, які отримують можливість вироблення більшої кількості годин за меншу кількість поїздок, а також оплати праці за підвищеним тарифом та отримання премій.

Новий режим руху спочатку в тестовому, а потім у штатному режимі незабаром почне працювати на дільницях: Коростень—Конотоп, Козятин—Конотоп.

У квітні планується також початок проекту з доставки вантажів з Миколаєва до Дніпра одним локомотивом.

За словами директора операційного Вячеслава Єрьоміна, впровадження технології подовжених тягових плечей виконується після виваженої та всебічної оцінки всіх фінансових ризиків, прогнозного аналізу впливу на технологічний процес перевезень, підготовки ремонтної бази, навчання обслуговуючого персоналу, приведення у відповідність супровідних задач інформаційної складової тощо. «Подовження тягових плечей — інженерна задача, імплементація якої в перевізний процес дає змогу Укрзалізниці отримати позитивні фінансові результати», — наголосив Вячеслав Єрьомін.


Источник: Медіацентр "Магістраль"
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8219


View Profile
« Reply #427 on: 08.04.19 , 16:04 »
Share Reply with quote

Ну так Волноваха - Миколаїв через Каховку та Снігурівку, цілком логічний маршрут на теплотязі, ніж кружляння через Нікополь частково на електротязі.
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 1007


View Profile
« Reply #428 on: 08.04.19 , 19:04 »
Share Reply with quote

С новыми тепловозами УЗ стала отходить от шаблона всяческого избегания дизельных ходов. Более того, иногда и под проводами грузаки гоняют. Переданный на НДУ ТЕ33АС-2027 6 апреля утром  повёл грузак 3800 т с НДУ до Чаплино https://www.youtube.com/watch?v=FMajQHc_Ju8 Правда там была какая-то мегасрочность, но сам факт.

Кстати, по результатам тестовых заездов на участке НДУ - Апостолово установили весовую норму 4400 т под тепловозом ТЕ33АС. В ближайшее время ждём прогонку двойника по СМЕТ с Николаева до Днепра.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2968


View Profile
« Reply #429 on: 08.04.19 , 21:04 »
Share Reply with quote

Переданный на НДУ ТЕ33АС-2027 6 апреля утром  повёл грузак 3800 т с НДУ до Чаплино
Может он его повел сразу на Пологи?
Logged
Tags: locomotive 
Pages: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!