Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.07.20 , 13:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Локомотивы

Pages: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60
Reply | Print
Author Topic: Локомотивы  (Read 199096 times)
sean
Active user

Posts: 4775


View Profile
« Reply #570 on: 26.05.20 , 22:05 »
Share Reply with quote

Колеги, не закидайте яйцями гуманітарія: електровоз справді може їхати певну частину шляху з опущеним струмоприймачем? Скажімо, якихось метрів зо 100?
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 911


View Profile
« Reply #571 on: 26.05.20 , 22:05 »
Share Reply with quote

Имхо в нейтральных вставках так и происходит, нет?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4990


View Profile
« Reply #572 on: 26.05.20 , 23:05 »
Share Reply with quote

Колеги, не закидайте яйцями гуманітарія: електровоз справді може їхати певну частину шляху з опущеним струмоприймачем? Скажімо, якихось метрів зо 100?
А ведь получается тогда нечто идейно аналогичное тому эксперименту по использованию энергии выката турбины, с которого Чернобыльский инцидент начался. ;)
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 956


View Profile
« Reply #573 on: 27.05.20 , 07:05 »
Share Reply with quote

Колеги, не закидайте яйцями гуманітарія: електровоз справді може їхати певну частину шляху з опущеним струмоприймачем? Скажімо, якихось метрів зо 100?

 Зараз таке як вже зробили нормальну нейтральну вставку. Але відразу після електрофікації ст.Красноград там нейтральної вставки не було зовсім і перемінний струм з постійним не зтикалися через нейтральну вставку. Тому електровозу(двохсистемному потягу) щоб переїхати з перемінного на постійний струм і зворотньо на ст.Красноград приходилось опускати струмоприймачі на стрілці і переїзжати з одного виду току на інший з опущеними токоприймачами, метрів 50-100 їм так приходилось проїзджати.
Logged
sean
Active user

Posts: 4775


View Profile
« Reply #574 on: 27.05.20 , 08:05 »
Share Reply with quote

А по звичайній станції, де немає змін родів струму, чого електровоз маневрує з опущеним?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9306


View Profile
« Reply #575 on: 27.05.20 , 23:05 »
Share Reply with quote

Ну, нейтральні вставки є не тільки в місцях зміни роду струму.
Я не енергетик, але, наскільки мені відомо, нейтральні вставки є на межах живлення різних підстанцій.
Також є місця, де машиніст ЕРС повинен опускати струмоприймач та рухатися накатом. Здається, в місцях робіт з порушенням верхньої габаритності.
Тому нічого дивного немає в їзді з опущеним пантографом.

Водій трамвайного вагону також опускає пантограф та проїзджає накатом при проходженні контактних перетинань. Наскільки мені відомо, щоб не зламати пантограф та не зірвати контактну мережу.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4602


View Profile
« Reply #576 on: 27.05.20 , 23:05 »
Share Reply with quote

Водій трамвайного вагону також опускає пантограф та проїзджає накатом при проходженні контактних перетинань.
Що це є?
Ніколи не бачив, щоб опускав при перетині к.м. того ж тролейбуса
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9306


View Profile
« Reply #577 on: 28.05.20 , 08:05 »
Share Reply with quote

В Дніпрі КТМи точно опускають пантограф на перетинах. За Татри не пам'ятаю. Хоча ті ж Татри по 6 та 9 маршрутах на Амурському мосту в підйомному прогоні також завжди опускають пантограф та їдуть накатом.
Інша річ, що там пантограф опускається вручну, тому ззовні це побачити важко, легше це побачити, або відчути їдучи в цьому вагоні.
Logged
sean
Active user

Posts: 4775


View Profile
« Reply #578 on: 28.05.20 , 08:05 »
Share Reply with quote

Інша річ, що там пантограф опускається вручну, тому ззовні це побачити важко, легше це побачити, або відчути їдучи в цьому вагоні.
Як то?
Logged
www3
Active user

Posts: 1312


View Profile
« Reply #579 on: 28.05.20 , 09:05 »
Share Reply with quote

Перестає робити мотор-генератор (по звуку можна почути). Хоча я в Києві опускання пантографу не бачив на перетинах. Там ЯТР нейтральна вставка для всіх у вигляді хрестовини. То мабуть стан контактної мережі поганий в тих місцях, де вручну опускають. Стосовно локомотивів, то кожні всередньому 30 км є підстанція, і між ними нейтральна вставка, де опускають пантографу. Єдине зазвичай вони на перегонах.
Logged
Tags: locomotive 
Pages: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!