Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.11.20 , 15:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Локомотивы

Pages: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64
Reply | Print
Author Topic: Локомотивы  (Read 224315 times)
sean
Active user

Posts: 5226


View Profile
« Reply #570 on: 26.05.20 , 22:05 »
Share Reply with quote

Колеги, не закидайте яйцями гуманітарія: електровоз справді може їхати певну частину шляху з опущеним струмоприймачем? Скажімо, якихось метрів зо 100?
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 956


View Profile
« Reply #571 on: 26.05.20 , 22:05 »
Share Reply with quote

Имхо в нейтральных вставках так и происходит, нет?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5646


View Profile
« Reply #572 on: 26.05.20 , 23:05 »
Share Reply with quote

Колеги, не закидайте яйцями гуманітарія: електровоз справді може їхати певну частину шляху з опущеним струмоприймачем? Скажімо, якихось метрів зо 100?
А ведь получается тогда нечто идейно аналогичное тому эксперименту по использованию энергии выката турбины, с которого Чернобыльский инцидент начался. ;)
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 1000


View Profile
« Reply #573 on: 27.05.20 , 07:05 »
Share Reply with quote

Колеги, не закидайте яйцями гуманітарія: електровоз справді може їхати певну частину шляху з опущеним струмоприймачем? Скажімо, якихось метрів зо 100?

 Зараз таке як вже зробили нормальну нейтральну вставку. Але відразу після електрофікації ст.Красноград там нейтральної вставки не було зовсім і перемінний струм з постійним не зтикалися через нейтральну вставку. Тому електровозу(двохсистемному потягу) щоб переїхати з перемінного на постійний струм і зворотньо на ст.Красноград приходилось опускати струмоприймачі на стрілці і переїзжати з одного виду току на інший з опущеними токоприймачами, метрів 50-100 їм так приходилось проїзджати.
Logged
sean
Active user

Posts: 5226


View Profile
« Reply #574 on: 27.05.20 , 08:05 »
Share Reply with quote

А по звичайній станції, де немає змін родів струму, чого електровоз маневрує з опущеним?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10038


View Profile
« Reply #575 on: 27.05.20 , 23:05 »
Share Reply with quote

Ну, нейтральні вставки є не тільки в місцях зміни роду струму.
Я не енергетик, але, наскільки мені відомо, нейтральні вставки є на межах живлення різних підстанцій.
Також є місця, де машиніст ЕРС повинен опускати струмоприймач та рухатися накатом. Здається, в місцях робіт з порушенням верхньої габаритності.
Тому нічого дивного немає в їзді з опущеним пантографом.

Водій трамвайного вагону також опускає пантограф та проїзджає накатом при проходженні контактних перетинань. Наскільки мені відомо, щоб не зламати пантограф та не зірвати контактну мережу.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5247


View Profile
« Reply #576 on: 27.05.20 , 23:05 »
Share Reply with quote

Водій трамвайного вагону також опускає пантограф та проїзджає накатом при проходженні контактних перетинань.
Що це є?
Ніколи не бачив, щоб опускав при перетині к.м. того ж тролейбуса
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10038


View Profile
« Reply #577 on: 28.05.20 , 08:05 »
Share Reply with quote

В Дніпрі КТМи точно опускають пантограф на перетинах. За Татри не пам'ятаю. Хоча ті ж Татри по 6 та 9 маршрутах на Амурському мосту в підйомному прогоні також завжди опускають пантограф та їдуть накатом.
Інша річ, що там пантограф опускається вручну, тому ззовні це побачити важко, легше це побачити, або відчути їдучи в цьому вагоні.
Logged
sean
Active user

Posts: 5226


View Profile
« Reply #578 on: 28.05.20 , 08:05 »
Share Reply with quote

Інша річ, що там пантограф опускається вручну, тому ззовні це побачити важко, легше це побачити, або відчути їдучи в цьому вагоні.
Як то?
Logged
www3
Active user

Posts: 1510


View Profile
« Reply #579 on: 28.05.20 , 09:05 »
Share Reply with quote

Перестає робити мотор-генератор (по звуку можна почути). Хоча я в Києві опускання пантографу не бачив на перетинах. Там ЯТР нейтральна вставка для всіх у вигляді хрестовини. То мабуть стан контактної мережі поганий в тих місцях, де вручну опускають. Стосовно локомотивів, то кожні всередньому 30 км є підстанція, і між ними нейтральна вставка, де опускають пантографу. Єдине зазвичай вони на перегонах.
Logged
Tags: locomotive 
Pages: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!