Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.09.20 , 17:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Локомотивы

Pages: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63
Reply | Print
Author Topic: Локомотивы  (Read 214194 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9676


View Profile
« Reply #580 on: 28.05.20 , 10:05 »
Share Reply with quote

В трамвайних вагонах Татра Т3 та 71-605 або 71-608 "механічний" привід опускання пантографу. Тобто, до пантографу прив`язана мотузка, яка через отвір у даху йде до робочого місця водія.
Тобто, їдучи у вагоні, можна побачити, як водій тягне за цю мотузку, або відчути перерву в роботі мотор-генераторів низьковольтної мережі (для вагонів Татра Т3, бо в КТМах немає мотор-генераторів, там статичні перетворювачі), тобто на короткий час буде тиша. Також можливі перебої з освітленням салону на цей час.
А так, як водій не буде тягнути пантограф до самого низу, бо це зайва фізробота, то, зрозуміло, що він його трохи відтягне вниз, що ззовні може бути малопомітним.
« Last Edit: 28.05.20 , 10:05 by Крымчанин UA » Logged
sergius
Active user

Posts: 4874


View Profile
« Reply #581 on: 28.05.20 , 10:05 »
Share Reply with quote

Може у Дніпрі і так, та у Києві ніколи такого не споглядав, як не вдивлявся. Водій нічого не смикає. Проїжджає ці ділянки без прискорення. На них же...
...на короткий час буде тиша. Також можливі перебої з освітленням салону на цей час.
Logged
sean
Active user

Posts: 5061


View Profile
« Reply #582 on: 28.05.20 , 11:05 »
Share Reply with quote

Ой лишенько якесь. Ніколи не бачив в Києві, щоб воділа шось там тягав, тому ось це
до пантографу прив`язана мотузка, яка через отвір у даху йде до робочого місця водія.
мене відверто збентежило.

В Києві, правда, трамвайна мережа настільки куца, що може я і не їздив там, де теоретично таке можуть робити.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9676


View Profile
« Reply #583 on: 28.05.20 , 11:05 »
Share Reply with quote

Може у Дніпрі і так, та у Києві ніколи такого не споглядав, як не вдивлявся. Водій нічого не смикає. Проїжджає ці ділянки без прискорення. На них же...
...на короткий час буде тиша. Також можливі перебої з освітленням салону на цей час.
Може там контактна мережа у відповідному стані та стан пантографів дозволяє їх не опускати. В Дніпрі також не завжди опускають пантограф, лише там де відверта жопа, або там де експлуатються КТМи (хз, чому). Але на Амурському мосту постійно водій відтягує пантограф мотузкою.
Logged
Александр19
Active user

Posts: 245


View Profile
« Reply #584 on: 28.05.20 , 11:05 »
Share Reply with quote

В Дніпрі КТМи точно опускають пантограф на перетинах. За Татри не пам'ятаю. Хоча ті ж Татри по 6 та 9 маршрутах на Амурському мосту в підйомному прогоні також завжди опускають пантограф та їдуть накатом.
Інша річ, що там пантограф опускається вручну, тому ззовні це побачити важко, легше це побачити, або відчути їдучи в цьому вагоні.
У нас в Краматорске КТМы не опускали пантографы. Помню это потому что в детстве нравилось наблюдать обильные искры при пересечении трамваем троллейбусной контактной сети. Но это было давно, а как было последние годы до ликвидации трамвая не скажу.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 702


View Profile
« Reply #585 on: 28.05.20 , 12:05 »
Share Reply with quote

Може там контактна мережа у відповідному стані та стан пантографів дозволяє їх не опускати. В Дніпрі також не завжди опускають пантограф, лише там де відверта жопа, або там де експлуатються КТМи (хз, чому). Але на Амурському мосту постійно водій відтягує пантограф мотузкою.

Вот это технологии 21 века!
Сколько ездил трамваями в Днепре - не обращал внимания. В Запорожье как-то тоже не замечал.
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 627


View Profile
« Reply #586 on: 28.05.20 , 20:05 »
Share Reply with quote

Колеги, не закидайте яйцями гуманітарія: електровоз справді може їхати певну частину шляху з опущеним струмоприймачем? Скажімо, якихось метрів зо 100?
За счет накопленной кинетической энергии. Есть еще перемещения в пределах депо, когда кабеля подключаются в розетку и пару позиций можно набрать
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9676


View Profile
« Reply #587 on: 29.05.20 , 23:05 »
Share Reply with quote

Ой лишенько якесь. Ніколи не бачив в Києві, щоб воділа шось там тягав, тому ось це
до пантографу прив`язана мотузка, яка через отвір у даху йде до робочого місця водія.
мене відверто збентежило.

В Києві, правда, трамвайна мережа настільки куца, що може я і не їздив там, де теоретично таке можуть робити.
Ну от Вам фотофакт цього процесу
https://transphoto.org/photo/1295034/?vid=184987
Водій вже тримається за мотузку, щоб відтягнути пантограф на перетинанні.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11708


View Profile
« Reply #588 on: 30.05.20 , 07:05 »
Share Reply with quote

Нейтральные вставки есть в основном только на участках с переменным током. Опускать пантограф на ней не надо, только выключать ток(нагрузку). Хотя в некоторых случаях таки опускают, но это скорее связано с особенностями конструкции отдельно взятого локомотива. Та же ЭР9ЕТ-666 долгое время каталась с рукописным напоминанием "На вставках опускать пантографы". С чем это было связано - хз.
Кроме того локомотив может ехать по съездам на станции с опущенным пантографом в случае, например, производства "окон" со снятием напряжения в КС, чтобы через съезд случайно не замкнуть цепь, и не подать напряжение на обесточенный участок. Если расстояние достаточно большое, как правило перед такими "окнами" проводят пробную поездку, и решают - возможна ли такая езда.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22963


View Profile
« Reply #589 on: 31.05.20 , 19:05 »
Share Reply with quote

Нейтральна вставка (секційний ізолятор) буває на будь-якому роді струму і навіть у тролейбусів і трамваїв. У місці де зустрічаються ділянки, що живляться від різних підстанцій - без секційного ізолятора не обійтись. Навіть якщо нічого не знати про особливості роботи підстанцій - дуже легко збагути замикання різних фідерних ділянок є неприйнятне на змінному струмі - бо від різних підстанцій змінний струм буде з різною фазою.

 З постійним струмом причина для тих, хто не знає технічних особливостей промислового постійного струму менш очевидна. Але там насправді доволі просте пояснення. Постійний струм в контактній мережі - насправді не цілком постійний. Його одержують випрямлянням змінного і він насправді з технічних причин трохи недовипрямлений, тобто там напруга насправді пульсує (як нескладно згодагатись - з частотою, що є подвійною до частоти що була у змінного струму до випрямлення). У такого струму так само є фаза і так само з різних підстанцій - буде різна фаза і так само не можна допускати замикання різних фідерних ділянок.

Секційні ізолятори є на усьому електротранспорті, але звісно їх довжина, громіздкість і складність конструкції, а також умови їх проїзду - сильно залежать від напруги.

Що більша напруга - то до більш страшних наслідків може призвести дуга і що гірше - її важче гасити, тому і конструкція складніша і умови проїзду суворіші

На міському транспорті при справній контактній мережі - відривати пантограф не потрібно. Сам секційий ізолятор там зовсім коротенький і конструкція ізолятора там така, що там якщо виникне дуга - то з максимальною ймовірністю сама погасне. Є припис що секційні ізолятори трамваям і тролейбусам слід проходити без споживання струму на тягу (це щоб дуга навіть не з'являлась). Але я неодноразово бачу і у Києві і у інших містах як через неуважність водія секційний ізолятор проходять на тязі - і зазвичай це сходить з рук. Дуга звісно виникає і майже одразу сама гасне. Звісно від таких косяків водія і контакти підгорають і вставкам це вкороочує життя і є хоч мізерна, але нажаль не нульова ймовірність, що дуга сама швидко не погасне і подальші наслідким можуть бути досить поганими, тому добре було-б хоча-б копняки за таке роздавати, але нажаль нікому цим зайнятись.

Те що в деяких містах відтягують пантограф - це суто проблеми стану контактної мережі, і така необхідність може бути не лише на секційному ізоляторі, а на будь-якій спецчастині, а буває що й там, де  жодних спецчастин немає - просто можуть бути погані місця де контактна мережа як соплі висить, такі місця по можливості краще накатом проїхати. На залізниці до такого неподобства не доходить.


Logged
Tags: locomotive 
Pages: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!