Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.01.21 , 02:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Локомотивы

Pages: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64]
Reply | Print
Author Topic: Локомотивы  (Read 233551 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5520


View Profile
« Reply #630 on: 04.11.20 , 23:11 »
Share Reply with quote

Может когда-то пубиковалось, но меня сейчас поразило. В 2013 году 605/606 в 7-вагонной составности мог ездить до конечной под одной секцией машки. А теперь бугая подавай.

diiselrong

M62-1380 departing from Deljatin station, Ivano-Frankovsk region, Ukaine, 04.06.2013

https://youtu.be/AbXeVp-FjEw
« Last Edit: 04.11.20 , 23:11 by sergius » Logged
Ulf
Active user

Posts: 3623


View Profile
« Reply #631 on: 28.11.20 , 21:11 »
Share Reply with quote

В середине 80-х Жмеринка - Львов 2М62 и 3М62?!, да что вы, до 1985 точно ТЭ7, позже 2ТЭП60 и 2М62 (вот не скажу, что раньше) а 3М62, по-моему, вообще на Украине не эксплуатировался

Были неверные 3М62:
http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=155346&LNG=RU#picture

С уважением, Ульф
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3623


View Profile
« Reply #632 on: 28.11.20 , 22:11 »
Share Reply with quote

В Шевченка ТЕПи з'явились у новітньому часі вперше тоді, коли через Полтаву електрифікацію проклали до Харкова. З Гребінки стали заїздити, бо тим треба було роботу дати. Однак бригади стали їздити смілянські. А 2ТЕ116 передали з Гребінки до Шевченка безпосередньо. Потім вже і ТЕПи передали. 2ТЕ10 пасажирські потяги тягали значно довше, аж ніяк не до 2012 року. Ушки і Утешки, хоча і емки теж були заведені під вивозки з обороту пасу, якщо вимагала ситуація. А 95/96 взагалі ТЕПи лише у грудні 2018 року почали обслуговувати, після остаточного похеріння ТЧ-6 Христинівка шляхом розбазарювання локомотивів звідти, здебільшого до Чернівців, емок, де вони ліс на Румунію тягають, і туди ж У і Ут під івановози. І сміляни стали їздити до Христинівки як з вантажними, так і з пасажиром. Раніше вони далі Звенигородки не їздили, і то на ЧМЕ3. Колись давно їх 2ТЕ10 були до Багачевого під 3600-ті та Дашуківки, а далі,- то лише Христинівка їздила.

Хм.
УТ http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=399323&LNG=RU#picture
Нецелый М: http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=394171&LNG=RU#picture
УТ, 2014 год: http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=504046&LNG=RU#picture

С уважением, Ульф
Logged
VB
Active user

Posts: 4371


View Profile
« Reply #633 on: 29.11.20 , 02:11 »
Share Reply with quote

2TЭ10М-2745 ТЧ-5 Шевченка, 2ТЭ10УТ-0062 та 2ТЭ10УТ-0060 ТЧ-6 Христинівка...
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5520


View Profile
« Reply #634 on: 29.12.20 , 23:12 »
Share Reply with quote

Народ, ну что, кто-нибудь видал под чем прибывает/отправляется 11/12 по Одессе с нового графика?
Logged
sean
Active user

Posts: 5343


View Profile
« Reply #635 on: Yesterday at 15:15 »
Share Reply with quote

А в локомотивах є туалети? От вийшов дядько з кабіни ВЛ, попісяв збоку - то шоб не робити того в туалеті під час зупинки?
Logged
Tags: locomotive 
Pages: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!