В Шевченка ТЕПи з'явились у новітньому часі вперше тоді, коли через Полтаву електрифікацію проклали до Харкова. З Гребінки стали заїздити, бо тим треба було роботу дати. Однак бригади стали їздити смілянські. А 2ТЕ116 передали з Гребінки до Шевченка безпосередньо. Потім вже і ТЕПи передали. 2ТЕ10 пасажирські потяги тягали значно довше, аж ніяк не до 2012 року. Ушки і Утешки, хоча і емки теж були заведені під вивозки з обороту пасу, якщо вимагала ситуація. А 95/96 взагалі ТЕПи лише у грудні 2018 року почали обслуговувати, після остаточного похеріння ТЧ-6 Христинівка шляхом розбазарювання локомотивів звідти, здебільшого до Чернівців, емок, де вони ліс на Румунію тягають, і туди ж У і Ут під івановози. І сміляни стали їздити до Христинівки як з вантажними, так і з пасажиром. Раніше вони далі Звенигородки не їздили, і то на ЧМЕ3. Колись давно їх 2ТЕ10 були до Багачевого під 3600-ті та Дашуківки, а далі,- то лише Христинівка їздила.
Хм.
УТ
http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=399323&LNG=RU#pictureНецелый М:
http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=394171&LNG=RU#pictureУТ, 2014 год:
http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=504046&LNG=RU#pictureС уважением, Ульф