Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 07:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Локомотивы

Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21]
Reply | Print
Author Topic: Локомотивы  (Read 81997 times)
ЛиС
Active user

Posts: 7504


View Profile
« Reply #200 on: 29.11.17 , 19:11 »
Share Reply with quote

Вот именно. В конце концов в Украине куча профильных предприятий - ДЭВЗ, ЗЭРЗ, ЛТРЗ ну и так далее.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1218


View Profile
« Reply #201 on: 29.11.17 , 19:11 »
Share Reply with quote

Как по мне пускай КВСЗ новые купейники да плацки клепает. С учетом предстоящего списания огромного количества старых пасс. вагонов в этом направлении для них работы непочатый край. Так что обеспечить их работой вполне реально.
Но вот выпуск новых тепловозов, электровозов и даже электричек я бы им не доверял. Их потолок несколько ДПКРов для маршрутов Львов-Рахов, Львов-Черновцы, Николаев-Днепр, ну может еще Одесса-Измаил. Но не более того...
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7504


View Profile
« Reply #202 on: 29.11.17 , 20:11 »
Share Reply with quote

Кроме того даже более значимый  для УЗ грузовый инвентарный парк требует обновления. Вот и фронт работ для КВСЗ. :)
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11036


View Profile
« Reply #203 on: 29.11.17 , 22:11 »
Share Reply with quote

Строить вагоны и строить локомотивы - это разный профиль все-таки.
Ну, понимаете, они же Тарпан сделали, теперь имеют право понтовать этим навыком...
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #204 on: 29.11.17 , 22:11 »
Share Reply with quote

Строить вагоны и строить локомотивы - это разный профиль все-таки.
Ну, понимаете, они же Тарпан сделали, теперь имеют право понтовать этим навыком...
Все понимаю. На моем предыдущем месте работы тоже изготавливали литые автосцепные устройства. И УЗ по политическим мотивам тогда их даже покупало. Ну, пардон, это было сырое изделие, с кучей проблем даже в стадии изготовления, как с ним не носились и не тряслись над ним.
Logged
tera
Active user

Posts: 288


View Profile
« Reply #205 on: 30.11.17 , 00:11 »
Share Reply with quote

Історія з цими локомотивами вже триває певний час.Очевидно питання вже досить узгоджене.

“Укрзалізниця” має намір поповнити свій парк рухомого складу 30 новими тепловозами у 2018 році
19:30 - 18.10.2017
Можливо, це будуть локомотиви General Electric. Відповідні переговори проведені з Крюківським вагонзаводом. На даний момент рівень локалізації обговорюється – його хочуть довести до 40% протягом наступних трьох років. Це буде, в тому числі, залежатиме і від ступеня готовності українських підприємств.
Раніше УЗ провела тестування тепловоза General Electric TE33А. У період з вересня по грудень 2016 року він здійснив 32 поїздки в рамках договору між УЗ і американською компанією. Дана модель локомотива виробляється в Казахстані на підприємстві, яким володіє GE.
http://uprom.info/news/cars/ukrzaliznitsya-maye-namir-popovniti-sviy-park-ruhomogo-skladu-30-novimi-teplovozami-u-2018-rotsi/

Quote
Автор: ЛиС
Цитата
Вот именно. В конце концов в Украине куча профильных предприятий - ДЭВЗ, ЗЭРЗ, ЛТРЗ ну и так далее.

“Укрзалізниця” розглядає три заводи в якості майданчика для локалізації збирання локомотивів
16:30 - 16.09.2017
Для електровозів майданчиком може стати або Львів (Львівський локомотиворемонтний завод), або Запоріжжя (Запорізький електровозоремонтний завод)

“Укрзалізниця” за 5 років планує інвестувати в тягу 40 млрд. грн., з яких 30 млрд. грн. – придбання нових локомотивів (близько 120 електровозів і більше 60 магістральних тепловозів), і 9,5 млрд. грн. – модернізацію і ремонт.
“Ми надаємо вибір тієї компанії, з якою буем спільно реалізовувати проект (локалізацію збірки локомотивів). Для нас актуально, щоб тепловози збиралися на Дніпропетровський тепловозоремонтний завод, але це можуть бути і інші депо, які підходять за якісними характеристиками “, – сказав в ході презентації стратегії розвитку УЗ до 2021 року і першочергових кроків на 2017-2018 роки у вівторок член правління компанії Іренеуш Василевський.
Топ-менеджер також повідомив, що “Укрзалізниця” готова віддати власне депо для локалізації збирання локомотивів.
http://uprom.info/news/cars/ukrzaliznitsya-rozglyadaye-tri-zavodi-v-yakosti-maydanchika-dlya-lokalizatsiyi-zbirannya-lokomotiviv/
Logged
sergius
Active user

Posts: 1255


View Profile
« Reply #206 on: 01.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

Как то более приземленно, но ...
Quote
До 2021 року локомотивний парк ПАТ «Укрзалізниця» поповниться 210 електровозами

Департамент локомотивного господарства ПАТ «Укрзалізниця» представив пропозиції щодо оновлення парку електровозів на термін до 2021 р. Він містить план закупівель 210 машин, а також капітального ремонту й модернізації з подовженням терміну служби для 428 одиниць. За підрахунками фахівців, це дасть змогу забезпечити необхідну кількість електровозів для здійснення перевезень.

Як відомо, нині найскладніша ситуація (через події на Сході країні) спостерігається із забезпеченням вантажними тепловозами. Тож першочергова увага приділяється саме цьому типові тягового рухомого складу. На 2018 р. запланована його закупівля.

Не забуті й основні робочі конячки — електровози. Їх також планується оновлювати двома шляхами: за рахунок капітального ремонту з подовженням терміну служби та придбання нових машин.

Згідно з аналізом локомотивників ПАТ «Укрзалізниця», найгірший стан у парку електровозів постійного струму. Його основа — вантажні ВЛ8, що мають уже досить поважний вік. Більше половини машин на постійному струмі вже відпрацювали понад 40 років. Не набагато краща картина і з електровозами змінного та подвійного живлення.



Загалом, якщо не вкладати кошти в оновлення локомотивного парку, то вже до 2020 р. виникне критична ситуація, коли обсяги роботи перевищать наявну кількість машин для їх здійснення. Вже сьогодні відчувається нестача тяги. Проте пов’язано це не з відсутністю електровозів, а зі значною кількістю їх із перепробігами на капітальні ремонти.[1] Така ситуація формувалася роками через систематичне недовкладення у капітальне оновлення. Тож нині подолати її важко.

До того ж афілійовані локомотиворемонтні підприємства не встигають виконати річні плани. На заваді, зокрема, стають невчасні поставки запчастин і комплектуючих. Більшість із них прийшлися на другу половину року, тому підприємства просто фізично не в змозі виконати збільшені обсяги роботи. При плані в 73 електровози очікується фактичне оздоровлення 41 локомотива. І це при тому, що повного оновлення потребують понад 300 електровозів.

З виконанням поточних ремонтів в умовах локомотивних депо справи кращі. Проте відставання від виконання планів демонструють лінійні підприємства регіональних філій «Придніпровська залізниця» та «Донецька залізниця».

Враховуючи дані програми оновлення рухомого складу, окреслені на наступні чотири роки темпи робіт передбачають проведення капремонтів не менше 100 електровозів на рік. Таким чином будуть відновлюватися відносно не старі електровози — вантажні (ВЛ11, ВЛ80) та пасажирські (ЧС7, ЧС8). А ось, наприклад, локомотиви ЧС2 підлягатимуть списанню. Загалом вилучити із парку до 2021 р. планується 598 електровозів.[2]

Водночас заплановано капітально відремонтувати 428 машин. Департамент локомотивного господарства підготував ряд проектів модернізації. Деякі з них уже виконуються, а деякі розроблені на перспективу. Приміром, щодо заміни в колісно-моторних блоках підшипників ковзання на підшипники кочення. Це має зменшити експлуатаційні витрати, підвищити надійність і подовжити термін служби.

Загалом у капітальний ремонт та модернізацію тягового рухомого складу намічено інвестувати майже 3 млрд грн до 2021 р. У 10 разів більших інвестицій — 29,5 млрд грн — потребуватиме закупівля нових електровозів. Проте і тривалий термін служби, і кращі експлуатаційні та технічні характеристики мають окупитися сторицею.



Серед головних вимог до них — модульний принцип конструкції; застосування енергозберігаючого тягового електрообладнання з рекуперативним гальмуванням; мікропроцесорні системи управління та функціональна діагностика вузлів; тягові асинхронні електродвигуни та ін. Для комфорту роботи локомотивних бригад передбачені вимоги щодо ергономічного пульту управління і зручних крісел, наявності пристроїв організації мікроклімату. Посилену безпеку мають гарантувати модульні кабіни з ударопоглинаючим пристроєм, високоміцне лобове та бічне скло з електрообігрівом. Термін служби локомотивів — не менше 40 років.

Загалом заплановано придбати 85 вантажних електровозів постійного струму, 75 — змінного, 40 — подвійного живлення, а також 10 пасажирських локомотивів.[3] При цьому перші два електровози подвійного живлення мають надійти вже наступного, 2018-го, року.



Директор Департаменту локомотивного господарства
ПАТ «Укрзалізниця» Євген Ткаченко:

«Електровози є основою тяги на наших магістралях. За дев’ять місяців поточного року ними перевезено 89 % вантажів. Їх використання доцільне економічно та перспективне, враховуючи плани з подальшої електрифікації залізниць. Отже є потреба в оновленні парку. Задля цього ми проводимо переговори з кількома компаніями-виробниками, з якими ПАТ «Укрзалізниця» підписало меморандуми про співпрацю. Головні вимоги — щоб локомотиви були побудовані за сучасними технологіями, економні за споживанням енергоресурсів, надійні, ремонтопридатні, безпечні та комфортні».

=> https://info.uz.ua/articles/do-2021-roku-lokomotivniy-park-popovnitsya-210-mashinami

1. Даже если и реализуют, то перспектива очень экстримальная. Сейчас с запасом не всегда могут порешать вопрос (электро-) тяги, а через четыри года будет впритык...если вообще будет [см. картинку].
2, 3 Обнадеживающая перспектива для НЭшных составов, лококрюков и прочих столичников.
Logged
tera
Active user

Posts: 288


View Profile
« Reply #207 on: 06.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

"УКРЗАЛІЗНИЦЯ" КУПИТЬ 30 НОВИХ АМЕРИКАНСЬКИХ ЛОКОМОТИВІВ
4 грудня, 22:27
Програма співпраці розрахована на сім років.
Державна "Укрзалізниця" закупить в американського гіганта General Electric 30 нових локомотивів. Масштабне оновлення запланували розпочати у вересні 2018-го.
Про це домовилися сьогодні, 4 грудня, під час переговорів у Києві. До України завітав керівник "GE Transportation" Рафаель Сантана.
"Для "Укрзалізниці" співпраця з американським гігантом є стратегічним проектом, який дозволить частково вирішити питання дефіциту тяги вже у найближчий час. Окрім того, співпраця з GE - це інвестиції та нові робочі місця. Маємо надію, що домовленість про стратегічне партнерство буде підписана до кінця вже цього року. Нагадаю, що реалізація програми розрахована на 7 років. Сторони домовилися, що в рамках виконання домовленостей локалізація (використання українських потужностей) зросте на 40%", - написав у Facebook виконувач обов'язків керівника "Укрзалізниці" Євген Кравцов.
https://tsn.ua/groshi/ukrzaliznicya-kupit-30-novih-amerikanskih-lokomotiviv-1055015.html

В рамках співробітництва з General Electric локомотиви ТЕ10 “Укрзалізниці” будуть модернізовані на “ДТРЗ”
 03.12.2017
В рамках міжнародного співробітництва між ПАО “Укрзалізниця” та General Electric передбачена модернізація локомотивів ТЕ10, що експлуатуються на вітчизняній залізниці, модульними силовими установками Superscid.
“Укрзалізниця” та представники ДП “Державного науково-дослідного центру залізничного транспорту України” наприкінці жовтня узгодили та затвердили технічне завдання по модернізації тепловозів ТЕ10, розробкою та виконавцем проекту якого буде ПрАТ “Дніпропетровський тепловозоремонтний завод”(ПрАТ “ДТРЗ”)
Цей підхід виправдав себе на залізниці Казахстану де аналогічна модернізація була зроблена на 410 секціях локомотивів ТЕ10, що дозволило значно зменшити витрати на паливо та збільшити міжремонтний пробіг. При цьому ефективність роботи при експлуатації модернізованих локомотивів збільшилась у півтора рази.
http://uprom.info/news/cars/v-ramkah-spivrobitnitstva-z-general-electric-lokomotivi-te10-ukrzaliznitsi-budut-modernizovani-na-dtrz/
Logged
Tags: locomotive 
Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.127 seconds with 21 queries.