Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.01.19 , 08:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Локомотивы

Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38
Reply | Print
Author Topic: Локомотивы  (Read 116090 times)
jwan
Active user

Posts: 530


View Profile
« Reply #330 on: 18.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

Запустили электриков на участке Федоровка-Волноваха
Logged
sergius
Active user

Posts: 2788


View Profile
« Reply #331 on: 18.12.18 , 19:12 »
Share Reply with quote

Немного видео транспортировки очередной партии. Автор решил немного погонятся с составом
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 653


View Profile
« Reply #332 on: 19.12.18 , 10:12 »
Share Reply with quote

локомотивов 5 а тележек только 2
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9354


View Profile
« Reply #333 on: 19.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote

Координаційний центр залізничників України -- «ТРИЗУБИ» НАДІЙШЛИ ДО УКРАЇНИ У СТАНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ КОНТРАКТУ
Quote
В розпорядження КЦЗУ надійшла копія акту комісії, яка не підтвердила відповідність тепловозів ТЕ33АС вимогам, які наша сторона прописувала, укладаючи контракт 📃із General Electric.

Що саме «не так» у «Тризубах», які надійшли до України, ви можете побачити в документі самі.

Особливо викликають питання:

⚠️невідповідність технічним умовам потужності дизеля та тягових електродвигунів. Тобто, фактично надійшов дизель іншої, не визначеної потужності, аніж заявлено.

⚠️невідповідність моделі тягових електродвигунів;

⚠️відсутність маркування на колісних парах та паспортів до них. На колісні пари мають зазначатися чіткі параметри, перш за все, з огляду на вимоги безпеки. Окрім того, вже через якийсь час вони будуть підлягати обточуванню, під них потрібно підбирати ті ж колодки - то яким чином це робити без маркування?

⚠️наявність електропневматичного гальма замість пневматичного - одного з головних елементів безпеки руху.

Також звертаємо вашу увагу на інші моменти, відсутність яких призводить до підвищення небезпеки 🆘 для локомотивних бригад, які керуватимуть цими локомотивами. Відсутні навіть сповіщувачі пожежної 📛сигналізації!

Отже, недарма в результаті обстеження комісія визначила неможливість підписання відповідних документів на прийняття. Усі ми знаємо, що ці тепловози вартують надто великі кошти💰, щоб залізниця мала таку розкіш, як оплата техніки, яка не відповідає умовам контракту.

На минулому тижні, запустивши перші «тризуби» в роботу, очільник ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов похвалився: «Це історичний рейс для всієї української залізниці. Нова тяга – надійна, ефективна, економічна в роботі, екологічна та комфортна для машиністів».

Тож питання до керівництва залізниці: яким чином тепловоз, який не був прийнятий комісією, взагалі міг потрапити на колії❓

А ви, шановні залізничники, теж вважаєте, що таке «неспівпадіння» є показником ефективності, надійності та комфорту? Якщо ні - ставте лайк і передавайте далі.


Logged
Jyraff
Active user

Posts: 231


View Profile
« Reply #334 on: 24.12.18 , 13:12 »
Share Reply with quote

КВСЗ закончит сборку локомотивов General Electric в феврале 2019 года и надеется возобновить эту работу в 2020 году

Крюковский вагоностроительный завод закончит сборку локомотивов General Electric в феврале 2019 года и надеется возобновить эту работу в 2020 году.
Об этом вчера вечером на пресс-конференции заявил председатель наблюдательного совета предприятия Владимир Приходько.
По его словам, весь заказ партии локомотивов в количестве 30 штук завод в феврале передаст «Укрзализнице» и в 2019 году не ожидает дальнейшей последующей их сборки.
«Это будет пауза до 2020 года. Кредиторы понимают, что у нас идут выборы и деньги зависнут. Нет гарантий финансирования.  Думаю, в 2020 году контракт продолжится»,- сказал В.Приходько.
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 880


View Profile
« Reply #335 on: 27.12.18 , 08:12 »
Share Reply with quote

Свежие видео - "американцы" в работе.

ТЕ33АС с грузовым поездом на перегоне Федоровка - Светлодолинская
https://www.youtube.com/watch?v=u6cPg1ioWVs

ТЕ33АС-2008 с грузовым поездом на перегоне Федоровка - Светлодолинская
https://www.youtube.com/watch?v=GMLJOFVu1JU

ТЕ33АС-2014 с грузовым поездом на перегоне Светлодолинская - Федоровка
https://www.youtube.com/watch?v=KzroPVvdH_k

ТЕ33АС с грузовым поездом на перегоне Светлодолинская - Федоровка
https://www.youtube.com/watch?v=ib8NuEvRGA8

Logged
Alex_I
Active user

Posts: 880


View Profile
« Reply #336 on: 27.12.18 , 09:12 »
Share Reply with quote

Фото https://trainphoto.org.ua/view/93168/
Logged
sergius
Active user

Posts: 2788


View Profile
« Reply #337 on: 03.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

Как и предполагалось, после получения Мелитополем GE, высвободившиеся локомотивы с того региона поедут на Рахву Львов-жд.
Quote
Ковельське депо отримало два тепловози

12:33 01.01.2019
 
У регіональну філію «Львівська залізниця», до локомотивного депо Ковель, прибули із локомотивного депо Пологи Придніпровської залізниці два тепловози 2ТЕ116.

Невдовзі тут чекають ще чотири аналогічні тепловози, – повідомляє Залізничний інформаційний портал.

Крім цього, тепловози 2ТЕ10 передадуть у локомотивне депо Чернівці, що є базовим для цього рухомого складу на Львівській залізниці.

А загалом на баланс Львівської залізниці планують передати шість локомотивів серії 2ТЕ116 і чотири локомотиви серії 2ТЕ10.



Джерело: kowel.rayon
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 880


View Profile
« Reply #338 on: 03.01.19 , 16:01 »
Share Reply with quote

Географія роботи локомотивів General Electric в Україні розширюється, – Євген Кравцов

Чотири тепловози General Electric будуть задіяні в перевезеннях на ділянці Долинська – Миколаїв для доставки переважно зернових вантажів у напрямку миколаївського морського порту. Перший з тих, що працюватимуть на цій лінії, вже прибув у локомотивне депо Миколаїв. Найближчими днями до них приєднається решта. Про це повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

 

«У 2019 році всі 30 локомотивів американської компанії General Electric працюватимуть на маршрутах півдня та сходу країни, зокрема, у напрямку Мелітополя, Маріуполя та Миколаєва. Це нова і складна техніка, що потребує відповідального ставлення до неї. Тому для експлуатації General Electric ми відібрали досвідчених машиністів та їх помічників, які пройшли навчання на курсах підвищення кваліфікації, а також провели спеціальну підготовку депо Мелітополя та Миколаєва до обслуговування нової техніки», - зазначив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

Усі машиністи, які водитимуть тепловози ТЕ33АС, а також закріплені за локомотивними бригадами машиністи-інструктори пройшли курс навчання в Казахстані та в залізничному Центрі професійного розвитку персоналу в Одесі.

«Ці локомотиви General Electric обладнані системою інформування про справність роботи основних вузлів та місця дислокації. Всю інформацію про своє пересування локомотив виведе в автоматичному режимі на переносний носій», — розповів в.о. начальника локомотивного депо Миколаїв Едуард Олейничук. За його словами, у депо Миколаїв заздалегідь впорядкували цех поточного технічного огляду, відремонтували підлогу та оглядові канави.

Серед переваг локомотивів ТЕ33АС — утричі більший міжремонтний термін експлуатації, ощадливе використання пального та зменшення шкідливих викидів в атмосферу. Зручна кабіна локомотива General Electric оснащена сучасною системою кондиціювання повітря, що забезпечує комфортні умови праці і взимку, і влітку. Передбачені також холодильник, санвузол, піч для підігріву їжі.

Тепловози General Electric, які експлуатуватимуть миколаївські локомотивні бригади, знаходитимуться на балансі локомотивного депо Мелітополь.

Загалом уже прийнято в експлуатацію 15 тепловозів General Electric, ще 5 знаходяться на Крюківському вагонобудівному заводі для доукомплектування.

Як повідомлялося раніше, тепловози General Electric вже використовуються для перевезень стратегічних рудних вантажів на ділянці Волноваха – Комиш-Зоря – Федорівка – Мелітополь.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/487657/
Logged
sergius
Active user

Posts: 2788


View Profile
« Reply #339 on: 12.01.19 , 01:01 »
Share Reply with quote

Новое видео (влог) от Дмитрия Евтушенко.
На 0:40 - 2:40 -- ТЕ33АС-2006 отправляется из Николаева в сторону Колосовки с составом 57 вагонов (!!!). Хотя в интервью про тепловоз ИФЦ указывалось ограничение (по умолчанию) до 55 вагонов из-за особенности тормозной системы.
||
\/
Quote
О мощности локомотива машинист рассказывает следующее: "Имеющихся ресиверов хватает. Основные резервуары имеют 1000 л. У него поставлена норма – 55 вагонов, 220 осей. На ходовой есть место под дополнительный резервуар на 1000 л. Тогда можно брать длинносоставные поезда. В Казахстане ставят такой резервуар, у нас нет такой потребности".



« Last Edit: 12.01.19 , 01:01 by sergius » Logged
Tags: locomotive 
Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!