Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.09.20 , 11:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Локомотивы

Pages: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [63]
Reply | Print
Author Topic: Локомотивы  (Read 215831 times)
VB
Active user

Posts: 4321


View Profile
« Reply #620 on: 25.08.20 , 15:08 »
Share Reply with quote

В Шевченка ТЕПи з'явились у новітньому часі вперше тоді, коли через Полтаву електрифікацію проклали до Харкова. З Гребінки стали заїздити, бо тим треба було роботу дати. Однак бригади стали їздити смілянські. А 2ТЕ116 передали з Гребінки до Шевченка безпосередньо. Потім вже і ТЕПи передали. 2ТЕ10 пасажирські потяги тягали значно довше, аж ніяк не до 2012 року. Ушки і Утешки, хоча і емки теж були заведені під вивозки з обороту пасу, якщо вимагала ситуація. А 95/96 взагалі ТЕПи лише у грудні 2018 року почали обслуговувати, після остаточного похеріння ТЧ-6 Христинівка шляхом розбазарювання локомотивів звідти, здебільшого до Чернівців, емок, де вони ліс на Румунію тягають, і туди ж У і Ут під івановози. І сміляни стали їздити до Христинівки як з вантажними, так і з пасажиром. Раніше вони далі Звенигородки не їздили, і то на ЧМЕ3. Колись давно їх 2ТЕ10 були до Багачевого під 3600-ті та Дашуківки, а далі,- то лише Христинівка їздила. Єдине,- з 1992 року бригади на Д1 були до Умані обкатані.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4933


View Profile
« Reply #621 on: 25.08.20 , 16:08 »
Share Reply with quote

В Шевченка ТЕПи з'явились у новітньому часі вперше тоді, коли через Полтаву електрифікацію проклали до Харкова. З Гребінки стали заїздити, бо тим треба було роботу дати. Однак бригади стали їздити смілянські.
Жодного випадку не траплялось. Бажано привести доказ експлуатації на ділянці Гребінка – Шевченка з пасажирськими рейсами до 2012 року.
2ТЕ10 пасажирські потяги тягали значно довше, аж ніяк не до 2012 року.
Так, і у 2019 водили. Однак значно рідше за пасажирські локомотиви.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4933


View Profile
« Reply #622 on: 10.09.20 , 22:09 »
Share Reply with quote

Quote
Військовий завод імені Малишева виготовлятиме двигуни для Укрзалізниці

10.09.2020

Велике замовлення від Укрзалізниці невдовзі може отримати харківське ДП «Завод імені В. О. Малишева». Про це повідомив голова Харківської облдержадміністрації Олексій Кучер під час відвідин підприємства, передає Урядовий кур’єр.

За його словами Кучера, існують попередні домовленості з міністром інфраструктури України Владиславом Криклієм про виробництво у Харкові 60% двигунів потягів, які вийшли з ладу.

“Це не лише суттєво поповнить портфель замовлень підприємства, а й позбавить необхідності замовляти вузли у Росії”, – відзначив очільник ХОДА.

Як пообіцяв керівник області, незабаром буде організована зустріч генерального директора ДП «Завод імені В. О. Малишева» Василя Криласа з новим директором Укрзалізниці, під час якої сторони зможуть обговорити всі деталі співпраці.

Відзначимо, що на сайті Заводу імені  Малишева  у розділі “цивільна продукція” йдеться про те, що підприємтсво може виготовляти залізничні двигуни трьох типів: дизель-генератор 10Д100М1А(Б), дизель-генератор 4Д80Бдизель-генератор 10Д80А. Також завод займаєтсья виробництвом комплектуючих до двигунів.

Rail.insider
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9691


View Profile
« Reply #623 on: 11.09.20 , 08:09 »
Share Reply with quote

Він ще за радянських часів випускав двигуни для тепловозів.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 984


View Profile
« Reply #624 on: 11.09.20 , 09:09 »
Share Reply with quote

В Полтаві колись був експеримент, на ДР1А ставили танковий двигун, гуркотів сильно...
Logged
EKS
Active user

Posts: 564


View Profile
« Reply #625 on: 11.09.20 , 13:09 »
Share Reply with quote

В нас все гуркоче. Аби іхало...
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 360


View Profile
« Reply #626 on: 11.09.20 , 22:09 »
Share Reply with quote

Невже Д80 таки допиляють?
Logged
sergius
Active user

Posts: 4933


View Profile
« Reply #627 on: 12.09.20 , 22:09 »
Share Reply with quote

Вже перемкнулись від капремонтів 2ТЕ116 з установкою GE-модулів.
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 360


View Profile
« Reply #628 on: 14.09.20 , 18:09 »
Share Reply with quote

2ТЕ116 ще нехай - в першу чергу на щось інше варто міняти двотактні дизелі М62* і 2ТЕ10*
Logged
Tags: locomotive 
Pages: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [63]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!