Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.19 , 12:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      Импортные транзитные пасс. поезда по территории СССР

Pages: 1 2 [3] 4 5 6
Print
Author Topic: Импортные транзитные пасс. поезда по территории СССР  (Read 19885 times)
snookerok
Active user

Posts: 924


View Profile
« Reply #20 on: 22.12.13 , 01:12 »
Share

График и схема состава этого поезда приводятся в служебках УЗ за 96/97 и 97/98 годы. Мне вот интересно у него украинские остановки были тарифными? Можно ли было уехать на нем за границу или во внутреннем сообщении.
Logged
snakub
Guest
« Reply #21 on: 22.12.13 , 08:12 »
Share

может не к стати,но у меня расписание за 88-89 год, там поезд 62/61 проходил мостиску в 10.00 на варну и в 20.31 на варшаву.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2734


View Profile
« Reply #22 on: 22.12.13 , 10:12 »
Share

Подниму старую тему.

Небольшой рассказ о путешествии на поезде Краков - Констанца в 1997 году (на чешском языке, с фотками этого поезда в Чопе). http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=3219
О! Для мене недавно питання було відкрите чи їздив цей поїзд чи тільки планувався. Памятаю, як про нього писалося в місцевій пресі. Цікаво, чого він проіснував так недовго? 2 кордони з Україною - основна проблема?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22789


View Profile
« Reply #23 on: 22.12.13 , 10:12 »
Share

у статті ж написано, чому цей потяг одержав прізвисько "Катастрофа".
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2734


View Profile
« Reply #24 on: 22.12.13 , 10:12 »
Share

Прочитав, наскільки міг зрозуміти без перекладача. Тобто опалення вагонів. А як вони опалюються на неелектифікованих ділянках в Словакії та Польщі?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22789


View Profile
« Reply #25 on: 22.12.13 , 11:12 »
Share

Quote
Тобто опалення вагонів
боюсь, що не тільки, там пишуть також про стан технічних засобів і низькі швидкості. Крім того там ділянка по Словаччині, по котрій пролягав маршрут - закривалась на електрифікацію, а преносити на інший, але загалом аналогічний (чтоб теж через Чоп) маршрут - не схотіли.

Щодо опалення.

Тепловози у них з електроопаленням і воно у них справді працює. Тобто рейкові електричні кола на неелектрифікованих лініях адаптовані до того, що буде застосовуватись електричне опалення (це означає значні струми між колісними парами вагонів і локомотива).

У нас же зазвичай на неелктрифікованих лініях рейкові кола не готові до такого, тому навіть якщо звідкілясь роздобути тепловоз з електроопаленням - виникають проблеми з тим, що струми що підуть по рейках при спробі включити електропалення - на неелектрифікованих лініях перешкоджатимуть роботі сигналізації крім того міжрейкові з'єднання загалом не розраховані на щось подібне. Адаптацію, що робить електроопалення можливим - у нас роблять лише при електрифікації або буває що незадовго перед нею (але теж у рамках підготовки до електрифікації).

Там вони пишуть, що воно взимку ходило з двома тепловозами (перший - наш 2М62, а потім румунський 80-ї серії щоб опалювати вагони), але маю велику підозру що навіть така дурнувата конструкція працювала адекватно лише на ділянці від кордону коло Чопа до Батьова, а далі на ділянці Батьово - Халмеу вагони не опалювались.

Але взагалі все це пояснення звучить химерно, вагонів для ПДС з комбінованим опаленням у словацьких і польських залізниць трохи є. Мені здається вони могли б нашкребти, щоб вистачило укомплектувати цей потяг.
« Last Edit: 22.12.13 , 11:12 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22789


View Profile
« Reply #26 on: 22.12.13 , 11:12 »
Share

График и схема состава этого поезда приводятся в служебках УЗ за 96/97 и 97/98 годы. Мне вот интересно у него украинские остановки были тарифными? Можно ли было уехать на нем за границу или во внутреннем сообщении.
нет. Там-же в комментариях об этом говорится
Další "specifikum" bylo, že na tento vlak mi UŽ prostě v Djakovu neuměly prodat jízdenku ani do Čopu, natož do Košic. 
5 UAH průvodčímu to "spravilo" (tehdejší kurz byl 1,86 UAH : 1 USD).
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1303


View Profile
« Reply #27 on: 22.12.13 , 12:12 »
Share

Кстати, раз подняли такую древнюю тему, побуду граммар-наци и обращу внимание, что слово «Мостиска» — это множественное число, точно так же как Монастыриска и Ясиня. И склоняется оно — «из Мостиск», «в Мостисках».
Logged
snookerok
Active user

Posts: 924


View Profile
« Reply #28 on: 22.12.13 , 13:12 »
Share

нет. Там-же в комментариях об этом говорится
Если я правильно понял из комментария пользователя, которого Вы процитировали, в поезде менялись бригады проводников? Похоже даже в Чопе билеты на это чудо не продавались))

Další "specifikum" bylo, že na tento vlak mi UŽ prostě v Djakovu neuměly prodat jízdenku ani do Čopu, natož do Košic. 5 UAH průvodčímu to "spravilo" (tehdejší kurz byl 1,86 UAH : 1 USD). Další problém nastal v Čopu po změně vlakové čety, kdy mi slovenský průvodčí oznámil cenu za jízdenku do Košic vystavenou ve vlaku 366,- Sk, ale zároveň dodal, že existuje možnost, že mě příjde zkontrolovat až za Čiernou nad Tisou, ale "v tom prípade sa musíme dohodnúť". Přišel, vypsal jízdenku Čierná-Košice za 96,- SK a za dalších 100,- Sk "sme sa dohodli"
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22789


View Profile
« Reply #29 on: 22.12.13 , 13:12 »
Share

Quote
Кстати, раз подняли такую древнюю тему, побуду граммар-наци и обращу внимание, что слово «Мостиска» — это множественное число
це слушно, безсумнівно і на форумі про це неодноразово писалось.

Quote
И склоняется оно — «из Мостиск», «в Мостисках».
було б це написано українською - я б також погодився. А от як це добро правильно відмінювати російською - це запитання з надзвичайно неочевидною відповіддю.
« Last Edit: 22.12.13 , 15:12 by Maxy » Logged
Tags: train ussr 
Pages: 1 2 [3] 4 5 6
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 28.12.13 , 11:12