Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.11.18 , 16:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Где Вы ездили на метро и трамваях?

Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 59
Reply | Print
Author Topic: Где Вы ездили на метро и трамваях?  (Read 236535 times)
andreys
User

Posts: 144


View Profile
« Reply #210 on: 13.01.09 , 21:01 »
Share Reply with quote

Метро: + Бангкок, Куала-Лумпур
Logged
tim
Active user

Posts: 7031


View Profile
« Reply #211 on: 04.02.09 , 04:02 »
Share Reply with quote

1. Метро: СПб, Мск, Самара, Екатеринбург, Нижний Новгород.
1a. Монорельс: Москва.
2. Трамвай: СПб, Мск, Салават, Ижевск, Тверь, Самара, Екатеринбург, Нижний Тагил, Витебск, Нижний Новгород.
1. Метро: + Казань.
2. Трамвай: + Казань, Набережные Челны. До Нижнекамска не добрался.
В Казани вспомнил, что такое РВЗ Р-6, в Челнах - КТМ-5 и КТМ-8. :)
Logged
Поездовщик
Active user

Posts: 6565


View Profile
« Reply #212 on: 09.03.09 , 22:03 »
Share Reply with quote

Пополняю свою коллекцию минскими метро и трамваем.
Logged
Mazzy
User

Posts: 9


View Profile
« Reply #213 on: 10.03.09 , 21:03 »
Share Reply with quote

Метро: Москва, Питер, Новосибирск, Н.Новгород, Минск, Прага, Берлин.
Трамвай: Москва, Питер, Тула, Тверь, Коломна, Казань, Пятигорск, Ростов-на-Дону, Волгоград, Минск, Прага, Пльзень, Берлин, Дрезден, Загреб.
Logged
bond
Active user

Posts: 1509


View Profile
« Reply #214 on: 11.03.09 , 01:03 »
Share Reply with quote

Дещо off-top, хоча теми частково стосується: надавно в нас у Вінниці нарешті почали випускати на маршрут подаровані Швейцарією трамваї "Міраж" - точно бачив три таких міні-поїзда (трамвай складається з трьох частин, з"єднаних між собою двома гармошками, вміщує 400 пасажирів), але їх має бути більше (під час однієї поставки їх приїхало 5, але, здається, ще мали бути поставки). Ці трамваї поки-що їздять лише по 5-му маршруту, хоча пізніше їх, швидше за все, поставлять на 4-й - як найбільш завантажений. Так-що ласкаво просимо до Вінниці!!! :)
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22018


View Profile
« Reply #215 on: 11.03.09 , 01:03 »
Share Reply with quote

я про це вже повідомляв:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=16399.msg140710#msg140710

Хоча це Міражі поки що їздять без "сліпої корови" (моторний причіпний вагон для Міража, теж трисекційний).

А експлуатацію дійсно починають з 5-го маршруту, з Карпами так само було
Logged
bond
Active user

Posts: 1509


View Profile
« Reply #216 on: 11.03.09 , 02:03 »
Share Reply with quote

Ага, тоді вибачаюсь за повтор - не всі теми на форумі читаю :) А на 4-й маршрут "Міражі" не випускають поки-що тому, що не всюди підігнали під них криві і розвороти - писали про це в нашій газеті. Хоча одиночні поїздки все ж були, але без пасажирів. А от щодо причепного вагону - щось мені не дуже віриться, напевно їх на запчастини залишать: занадто вже довгим буде такий трамвай, майже метро :) Хоча в години пік він і буде заповнюватись, а от в інший час - навряд чи.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22018


View Profile
« Reply #217 on: 14.03.09 , 04:03 »
Share Reply with quote

А от щодо причепного вагону - щось мені не дуже віриться, напевно їх на запчастини залишать: занадто вже довгим буде такий трамвай, майже метро :) Хоча в години пік він і буде заповнюватись, а от в інший час - навряд чи.
Якби це відбувалось у будь-якому іншому місті України - я був-би певен що трамвайне керівництво міркувало і діяло достеменно так, як Ви пишете.

Але ж швейцарці не помилились, коли вибирали найкраще трамвайне господарство з тих, що бажали такий подарунок одержати.

І саме тому не дивно, що у Вінниці значно вищі шанси на те що до керівництва дойде, що необхідно перепозиціоновувати трамвай з тої ніші де він зараз ("як тролейбус, тільки на рейках і гримить") у ту нішу, котру він заслуговує ("майже метро, тільки трохи повільніше і ходить по поверхні, і має провізну здатність і продуктивність суттєво більшу ніж той-же тролейбус"), і найважливішим кроком тут є збільшення місткості виходу.

Поки-що є такі підстави для оптимізму:

-з кінця минулого року у Вінниці проводяться ремонтні роботи на зупинках трамваїв, то на одній, то на іншій, і в результаті після закінчення цих робіт виявляється, що платформу зробили довшою ніж була. По-моему не існує іншого пояснення ніж розрахунок на експлуатацію Міражів зі "Сліпими коровами"

-швейцарські вагони перед експлуатацією у Вінниці проходять адаптацію, під час якої зокрема на них довстановлюють вказівники поворотів, і деякі дрібниці (на зразок маршрутних табло) і наново фарбують. З міражів таку процедуру поки пройшли лише головні вагони, однак нещодавно одну зі сліпих корів вже затягли у цех і почали з нею це робити. По-моєму якби їх зібрались розібрати на запчастини, то жодного сенсу проводити адаптацію не було б.
« Last Edit: 14.03.09 , 04:03 by Maxy » Logged
bond
Active user

Posts: 1509


View Profile
« Reply #218 on: 14.03.09 , 06:03 »
Share Reply with quote

Да, ці трамваї можуть справді стати своєрідним "легким метро" для Вінниці, оскільки вже і зараз трамвай на найбільш пасажиронасиченому маршруті № 4 від площі Перемоги до Західного автовокзалу йде швидше за маршрутку, так як від площі Гагаріна до кінцевої колія прокладена збоку від Хмельницького Шосе, на якому вічні пробки і тягнучки, + ще центральний міст з частими тягнучками, де рух автомобілям по трамвайній колії заборонений знаком. Тільки від Залізничного вокзалу до пл. Перемоги йде дещо швидше - і то з рахунок менщої відстані, ніж у трамвая. Та й наша мерія взяла курс на витіснення маршруток  - оновлюються тролейбуси ( закуплено 5 новеньких ЛАЗів, багатенько ЗІУ пройшли капітально-відновлювальний ремонт у Тирасполі і теж непогано виглядають), також створено Муніципальний автобусний парк, який підпорядковується ТТУ, тому й проїздні квитки на місяць продаються і в комплексному варіанті -  трамвай, тролейбус, муніципальний автобус. До речі, Муніципальний автобусний парк складається виключно з новеньких СІТІ-ЛАЗів, близько 10 штук. :)
Logged
Alisher
Active user

Posts: 4303


View Profile
« Reply #219 on: 29.04.09 , 19:04 »
Share Reply with quote

Вчера вечером в московском районе Измайлово видел неприятную картину, которую можно было бы назвать не иначе как "Погром измайловского трамвая". Дортехника вырывала с корнями трамвайные рельсы из асфальта.
Столичные власти отдали приказ о демонтаже трамвайных путей на Первомайской улице на участке от м. Партизанская до 16-ой Парковой ул. Теперь мой любимый трамвай детства №11 (а также №32 и №34) сокращен до м. Партизанская, в детстве же не раз доезжал до тогда конечной 16-ой Парковой.
Жаль конечно, что с одним из символов Измайлово решили покончить.
Logged
Tags: metro 
Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 59
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.15 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 13.06.13 , 12:06