Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.04.19 , 09:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Приміські поїзди із Львівської і Волинської обл. у Польщу

Pages: 1 2 [3] 4
Reply | Print
Author Topic: Приміські поїзди із Львівської і Волинської обл. у Польщу  (Read 11009 times)
jbond989
Active user

Posts: 1403


View Profile
« Reply #20 on: 12.04.19 , 19:04 »
Share Reply with quote

Таможенный контроль в Грубешуве после выхода из поезда решает проблему раскурочивания состава контробандистами.
Logged
orest_soltivsky
User

Posts: 37


View Profile
« Reply #21 on: 12.04.19 , 19:04 »
Share Reply with quote

Загалом залізничного сполучення саме приміського характеру між Україною і Польщею якраз і не вистачає. Насправді є багато ділянок, де найлогічнішим був би запуск саме недалеких регіональних маршрутів- до прикладу з Рави-Руської:місто знаходиться на самому кордоні і при цьому не має ні пішохідного пункту пропуску, ні нормального сполучення ГТ з найближчими польськими населенними пунктами. Те ж саме можна сказати і щодо Хирова, Добромиля і т.д. Щодо реалізації, то не варто вигадувати велосипед:можна просто подивитися, як це реалізовано поміж тією ж Польщею та сусідніми країнами або як це реалізовано з боку Білорусі до нас та до Росії:квиток на повний маршрут+доплата за перетин кордону. Щодо контрабанди, то скажу наступне:при сполученні між Польщею та Німеччиною до вступу в ЄС контрабанда звісно ж теж існувала в об*ємах дуже немалих, однак приміське сполучення ніхто не скасовував, адже можливість зручного та вигідного сполучення між сусідніми країнами було питанням першочергово пріоритетним, реальна євроінтеграція- це не красиві слова, а відкриті пункти пропуску, транскордонні потяги не лише ІС+, а й для місцевих і т.д. Наявність таких поїздів, особливо там де особливо й нема інших варіантів транскордонного сполучення ГТ це питання я б сказав першочергово психологічне та політичне, ніж економічне навіть.
Logged
Evgenio
Active user

Posts: 194


View Profile
« Reply #22 on: 12.04.19 , 21:04 »
Share Reply with quote

або як це реалізовано з боку Білорусі до нас та до Росії:квиток на повний маршрут+доплата за перетин кордону.

А зараз багато примiських поiздiв до Росii чи Бiлорусi?
Logged
tera
Active user

Posts: 608


View Profile
« Reply #23 on: 12.04.19 , 21:04 »
Share Reply with quote

НА ЛЬВІВЩИНІ ПЛАНУЮТЬ ВІДНОВИТИ МІЖНАРОДНЕ ЗАЛІЗНИЧНЕ СПОЛУЧЕННЯ ХИРІВ – ЗАГУЖ
24 березня 2019
Україна запропонувала Польщі відновити залізничне сполучення Хирів – Загуж (Львівська область та Підкарпатське воєводство відповідно). Про це у своєму блозі пише голова ЛОР Олександр Ганущин.

За його словами, на таку ідею наштовхнула статистика. Так, у 2016 році пункти пропуску у Львівській області перетнули 19 млн 424 тис. людей, у 2017 році – 20 млн 618 тис., у 2018 році – 19 млн 928 тис.

Українська сторона вже надіслала листи за підписом міністра інфраструктури України Володимира Омеляна до міністра інфраструктури Польщі Анджея Адамчика з проханням про підтримку цієї ініціативи. Такий же лист надіслано від голови комітету Верховної Ради України з питань транспорту Ярослава Дубневича на адресу глави комісії з інфраструктури Сейму Республіки Польща Богданові Жоньці.
«Міжпарламентська група дружби «Україна – Польща» також підтримує цю ідею і вже на найближчому засіданні у Варшаві, що відбуватиметься 25-26 березня, обговорить її з польськими колегами», – каже Олександр Ганущин.

У свою чергу, влада Львівщини надіслала прохання про відновлення залізничного сполучення «Хирів – Загуж» на адресу польських колег – воєводі Підкарпатського воєводства, співголові Комісії з транскордонного співробітництва Українсько-Польської Міжурядової Координаційної Ради з питань міжрегіонального співробітництва Єві Ленярт та маршалкові Підкарпатського воєводства Владиславу Ортилю.

Підтримку це питання знайшло також 22 березня на засіданні Української-польської Міжурядової Координаційної Ради з питань міжрегіонального співробітництва (МКРМС).
Олександр Ганущин зазначає, що сполучення має здійснюватись польським рухомим складом. У разі позитивного рішення, відповідальні особи із залізниць двох країн мають домовитися про тарифи, а митники і прикордонники – про свої процедури.

«У випадку з «Київ – Львів – Перемишль» на це пішло не так вже багато часу. Враховуючи, що поруч очікуємо на відкриття пункту пропуску «Нижанковичі – Мальховіце», діалог там сьогодні інтенсивний», – додає Олександр Ганущин.

Нагадаємо, про відновлення руху вантажів з Нижанковичів до Перемишля почали говорити ще в 2014 році. Зазначимо, сполучення Хирів – Загуж діяло до 2010 року, проте через стан шляхів було зупинене.
http://tvoemisto.tv/news/na_lvivshchyni_planuyut_vidnovyty_mizhnarodne_zaliznychne_spoluchennya_hyriv__zaguzh_99319.html
Logged
smugastuj
Active user

Posts: 361


View Profile
« Reply #24 on: 12.04.19 , 21:04 »
Share Reply with quote

А зараз багато примiських поiздiв до Росii чи Бiлорусi?
4 пары ежедневно на участке Заболотье - Хотислав, 2 пары ежедневно Удрицк - Горынь, 2 пары Неданчичи - Иолча только по субботам.
Logged
orest_soltivsky
User

Posts: 37


View Profile
« Reply #25 on: 12.04.19 , 22:04 »
Share Reply with quote

або як це реалізовано з боку Білорусі до нас та до Росії:квиток на повний маршрут+доплата за перетин кордону.

А зараз багато примiських поiздiв до Росii чи Бiлорусi?
Я мав на увазі принцип реалізації квитків до прикордонних станцій з боку БЧ. Якщо раніше вони так як і ми зараз продавали квитки до найближчих прикордонних станцій України та РФ за внутрішнім тарифом, то потім ввели окремий тариф-доплату за перетин кордону. P.S.Цікаво, що у нас квитки до найближчих прикордонних станцій Білорусі можна купити не те що просто за внутрішнім тарифом, а навіть з студентською знижкою.
Logged
ГІСТЬ
Guest
« Reply #26 on: 13.04.19 , 00:04 »
Share Reply with quote

Зявилася одна ідея по примському поїзду Ковель Ізов а саме пропоную його подовжити до станціії Грубешув( між Ізовом та Грубешувим 5-10км)

Так ось питання-чи є технічна можливість  проводити в Ізові  погранконтроль?
Чи має станція Грубешів приймати цей приміський поїзд і чи є зараз там якийсь пасажирський рух?

На пасажирській станції Hrubieszów Miasto нема колій 1520 і логічно, що ніякого прикордонного контролю там нема і бути не може.
Присутнє пасажирське сполучення Грубєшув-Замосьць.

А приміське сполучення найперше необхідне на Мостиська-Перемишль. А в ідеалі Мостиська-Ярослав по 1435.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4572


View Profile
« Reply #27 on: 13.04.19 , 00:04 »
Share Reply with quote

Приміське сполучення з Польщею -  це нереально, принаймні,  поки є контрабанда.  Хіба що цінник буде на рівні 705,  715 і 35-го поїздів.
Logged
orest_soltivsky
User

Posts: 37


View Profile
« Reply #28 on: 13.04.19 , 01:04 »
Share Reply with quote

Приміське сполучення з Польщею -  це нереально, принаймні,  поки є контрабанда.  Хіба що цінник буде на рівні 705,  715 і 35-го поїздів.
Ще раз наголошую на тому, що до вступу Польщі до ЄС, Чехії до ЄС контрабанда також була, і в немалих об*ємах, однак у всіх цих випадках відповідне приміське сполучення існувало, до того ж на всіх ділянках, де в принципі була залізниця. Це не привід для того, щоб позбавляти людей мобільності та робити поїздку на 30-50 км.в сусідню країну подорожжю, а не буденною та легкою справою. Пріоритети мають бути здоровими та правильно розставленими. Підвищення мобільності та зміцнення транскордонних зв*язків має стояти вище за пріоритет боротьби з контрабандою. Найкраще для боротьби з дрібною контрабандою- майже що закритий кордон з мінімальною кількістю пунктів пропуску. Велика кількість пунктів пропуску, залізничних сполучень і т.д.- це значно посилює дрібну контрабанду, але без цього не побудувати добросусідський кордон, міцні транскордонні зв*язки і т.д.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4572


View Profile
« Reply #29 on: 13.04.19 , 02:04 »
Share Reply with quote

Ще раз наголошую на тому, що до вступу Польщі до ЄС, Чехії до ЄС контрабанда також була, і в немалих об*ємах, однак у всіх цих випадках відповідне приміське сполучення існувало, до того ж на всіх ділянках, де в принципі була залізниця. Це не привід для того, щоб позбавляти людей мобільності та робити поїздку на 30-50 км.в сусідню країну подорожжю, а не буденною та легкою справою. Пріоритети мають бути здоровими та правильно розставленими. Підвищення мобільності та зміцнення транскордонних зв*язків має стояти вище за пріоритет боротьби з контрабандою.
Зараз інші часи. ЄС вже не так активно розширюється,  як раніше. Полякам воно не треба (вони й так українців недолюблюють). Не в усіх прикордонних районах є такі активісти,  як "Лінія 102 PL".
А тим більше,  що зараз в Україні війна, і в ЄС можуть не тільки цигарки везти,  а й зброю,  якої зараз повно країною гуляє.
Та й нашій УЗ лишньої мороки не треба,  бо в них мета знищити приміський рух взагалі.

Logged
Tags: uz pkp 
Pages: 1 2 [3] 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!