Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.04.19 , 09:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Приміські поїзди із Львівської і Волинської обл. у Польщу

Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Author Topic: Приміські поїзди із Львівської і Волинської обл. у Польщу  (Read 11010 times)
orest_soltivsky
User

Posts: 37


View Profile
« Reply #30 on: 13.04.19 , 15:04 »
Share Reply with quote

Зараз інші часи. ЄС вже не так активно розширюється,  як раніше. Полякам воно не треба (вони й так українців недолюблюють). Не в усіх прикордонних районах є такі активісти,  як "Лінія 102 PL".
А тим більше,  що зараз в Україні війна, і в ЄС можуть не тільки цигарки везти,  а й зброю,  якої зараз повно країною гуляє.
Та й нашій УЗ лишньої мороки не треба,  бо в них мета знищити приміський рух взагалі.


[/quote]Саме так- це першочергово треба Україні як державі та особливо прикордонним областям, тому в цьому випадку має бути політична воля та тиск на ту ж УЗ в разі намагання ,,вставити палки в колеса"з її боку. Польща ж активно перешкоджати не мала б- недолюблювання українців дещо перебільшене, якби поляки аж так нас не переварювали, то не створювали б в квиткових автоматах ГТ в своїх містах україномовну версію і таке інше. З приводу зброї- ну, це відмазка з роду,,Щоб такого придумати, щоб нічого не робити". Адже це ніяк не заважає курсуванню ,,човників" з Чопу, ніяк не заважає руху приміських до Білорусі, яка ніби як в безпековому плані чи не прискіпливіша, ніж ЄС і т.д. +звісно в цьому світі буває все, але контрабанда зброї приміськими- це трохи сюрреалістично.
А загалом все справді залежить від політичної волі, громадського тиску та бажання щось робити. Бо можна щось робити долаючи обставини, а можна не хотіти робити нічого і вигадувати 1000 і 1 пояснення ,,чому це неможливо". У нас в країні багато чого не було реалізовано нормально і її було доведено до нинішнього стану не в останню чергу тому, що завжди знаходились люди, які замість того, щоб реалізовувати позитивний світовий досвід казали,,Та то не для наших людей"і або нічого не робилося, або робилося криво та потворно.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4572


View Profile
« Reply #31 on: 13.04.19 , 16:04 »
Share Reply with quote

Згоден,  без політичної волі з обох боків,  нічого не буде реалізовано
Logged
Entony
Active user

Posts: 2942


View Profile
« Reply #32 on: 19.04.19 , 11:04 »
Share Reply with quote

ЄС надасть ґрант на промоцію проекту відновлення колії Хирів – Перемишль. За кошти ґранту планують встановити туристичне ознакування та розробити нові туристичні маршрути.

Проект популяризації залізничного сполучення із Хирова, що на Львівщині, до Перемишля отримав ґрант 53,8 тис від програми ЄС «Польща – Білорусь – Україна 2014-2020». Про це повідомили на сторінці у Facebook громадської організації «Лінія 102», яка спільно з аналогічною польською організацією просуває ідею відновлення цього сполучення між прикордонними містами України та Польщі.
«Проект спрямований на популяризацію "Лінії 102", а точніше частини Першої угорсько-галицької залізниці як привабливого туристичного об'єкта», – розповів у коментарі Tvoemisto.tv заступник голови правління ГО «Linia102.ua» Віктор Гальчинський.
За його словами, у межах ґранту запланували розробити туристичні маршрути пам'ятками довкола лінії у Перемиському повіті Польщі та Старосамбірському районі Львівщини, встановити туристичне ознакування об'єктів культурної спадщини залізниці, проводити конференції щодо розвитку туризму в районі лінії, розробити стратегію залізничного туризму в регіоні та організувати спільні поїздки лінією для української та польської молоді – перш за все студентів PWSW та Львівської філії Дніпровського університету залізничного транспорту. Детальніший план заходів мають оприлюднити згодом.
Нагадаємо, про відновлення руху вантажів з Нижанковичів до Перемишля почали говорити ще в 2014 році. Сполучення Хирів – Загуж діяло до 2010 року, проте через стан шляхів його зупинили. Водночас Польща планує виділити 40 мільйонів злотих на реконструкцію польської частини залізничної гілки Нижанковичі – Перемишль.

http://tvoemisto.tv/news/yes_nadast_grant_na_promotsiyu_proektu_vidnovlennya_kolii_hyriv__peremyshl_99850.html
Logged
Tags: uz pkp 
Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!