Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.01.18 , 02:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Поезда в Бессарабии

Pages: 1 ... 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225
Reply | Print
Author Topic: Поезда в Бессарабии  (Read 364990 times)
byfly
Active user

Posts: 219


View Profile
« Reply #2200 on: 29.12.17 , 13:12 »
Share Reply with quote

От Белгорода до Арциза и обратно, так продажи и нет на 285/286. Это такой прикол от Оджд гонять пустым поезд без продажи билетов?
Уже имеются места как в прямом (БД - Арциз, 29.12), так и в обратном направлении (на 30.12).
Logged
byfly
Active user

Posts: 219


View Profile
« Reply #2201 on: 29.12.17 , 13:12 »
Share Reply with quote

К слову, в обратном направлении (Арциз - БД, 30.12), занято лишь 12 мест из 150 доступных изначально.
Logged
VB
Active user

Posts: 2839


View Profile
« Reply #2202 on: 29.12.17 , 13:12 »
Share Reply with quote

Этот поезд является скорым. Продажа мест в скорые поезда самими проводниками на официальном уровне не разрешена. Места в скорый поезд могут оформлять начальники поездов, но, полагаю, в этом поезде начальника поезда нет.
Там начальник Камчатки есть, значит, раз нету начальника поезда.
П.С. Предлагаю так поезд этот и назвать, - "Камчатка Бессарабии"
Logged
VB
Active user

Posts: 2839


View Profile
« Reply #2203 on: 29.12.17 , 13:12 »
Share Reply with quote

Президент України Петро Порошенко прогнозує завершення ремонту траси Одеса-Рені у 2018 році. Як передає кореспондент УНІАН, про це Порошенко заявив сьогодні в ході робочої поїздки до Біляївського району області, де він ознайомився з ходом ремонту дороги Одеса-Рені. Як зазначив Порошенко, тут, у районі селища Маяки, «ми сьогодні відкриваємо ділянку 54 км дороги Одеса-Рені». «І я впевнений, що наступного року ми завершимо і ремонт решти 90 км дороги. І це буде дорога вже і на Румунію. І великий транспортний коридор, який дасть інше життя населеним пунктам - містам, селищам, селам, які розташовані вздовж дороги», - сказав президент. Він нагадав, що раніше вніс ініціативу щодо законопроекту, який зараз дає можливість спрямовувати на ремонт і будівництво доріг надходження, що перевищують план з митних зборів. «Цього року - майже 2 млрд грн, і ці гроші пішли на те, щоб тут, у Маяках, побудувати дорогу, а дорога - це життя, економіка, час, туризм. І якщо раніше з Одеси до мого рідного Болграда (районний центр на півдні Одеської області - УНІАН) - всього 233 км - їхати потрібно було майже 5 годин, до Рені, Вилкове - 5,5 годин, то сьогодні це - 2,5 години», - заявив глава держави. Він також зазначив, що пріоритетом не випадково зроблено саме дорогу Одеса-Рені, і не дарма в грудні завершено ремонт її чергової ділянки. Зараз, за словами Порошенка, залишилося відремонтувати ділянки, де стан дорожнього полотна кращий. При цьому на відрізку, де вже роботи завершено, були не дороги, а «просто напрямки», а в деяких місцях асфальту не було взагалі. Передбачається, що на ремонт майже 94 км траси, що залишилися, потрібно 1,5 млрд грн.

Детальніше читайте на УНІАН: https://economics.unian.ua/transport/2323509-poroshenko-prognozue-zavershennya-remontu-trasi-odesa-reni-u-2018-rotsi.html
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6213


View Profile
« Reply #2204 on: 29.12.17 , 14:12 »
Share Reply with quote

Я так понимаю, что в 285/286 вагон №3 - штабной и места 1-4 предназначены для отдыха проводников, начальника поезда и поездного электромеханика. А места 5-6 - на брони.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6213


View Profile
« Reply #2205 on: 29.12.17 , 14:12 »
Share Reply with quote

Этот поезд является скорым. Продажа мест в скорые поезда самими проводниками на официальном уровне не разрешена. Места в скорый поезд могут оформлять начальники поездов, но, полагаю, в этом поезде начальника поезда нет.
Там начальник Камчатки есть, значит, раз нету начальника поезда.
Скорее директор Чукотки со стаканчиком водки -:)
И небритыми оленями.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2626


View Profile
« Reply #2206 on: 29.12.17 , 15:12 »
Share Reply with quote

К слову, в обратном направлении (Арциз - БД, 30.12), занято лишь 12 мест из 150 доступных изначально.

Если искать из Давлет-Агача, то в продаже на 1 место меньше, если искать из Измаила, то еще на 1 место меньше.

С уважением, Ульф
Logged
byfly
Active user

Posts: 219


View Profile
« Reply #2207 on: 29.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

Я так понимаю, что в 285/286 вагон №3 - штабной и места 1-4 предназначены для отдыха проводников, начальника поезда и поездного электромеханика. А места 5-6 - на брони.
Плацкартный вагон не может быть штабным. Места 1-6 - это бронь.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6213


View Profile
« Reply #2208 on: 30.12.17 , 00:12 »
Share Reply with quote

Почему это не может? Может и бывает. Правда там нет стационарного радиоузла.
Даже общий вагон может быть штабным и такие случаи были совсем недавно.
Logged
Сергій_П
User

Posts: 52


View Profile
« Reply #2209 on: 30.12.17 , 00:12 »
Share Reply with quote

Я думаю, что во все времена (до самой нынешней сепаратисткой вакханалии), станция Ясиноватая по факту всегда играла роль эдакого второго вокзала Донецка, находящегося на оживлённой магистрали.
Так, згідно з жартом "залізничний вокзал Донецька знаходиться в Ясинуватій".
Ясиноватую всегда связывал с Донецком довольно плотный трафик местных автобусов, да и пригородное ж.д. движение (дизель- и электропоезда) на участке между данными станциями, когда в этот пучок сходились рейсы разных направлений, было весьма плотное, как для такого узла, в утренние и вечерние пики попутные интервалы пригородных поездов на участке Ясиноватая -- Донецк составляли в пределах от 10 до 20 минут, да и в течении дня тоже было с интервалом от 30 минут до часу.
Не можу погодитися. Навіть за "кращих часів" ніякого регулярного інтервалу 10-20-30-60 хвилин не було, електрички ходили як їм заманеться.
Після переносу автобусних маршрутів на об`їзну Ясинуватої на початку 1980-х,  до Донецька залишилися лише 106 Ясинувата (Машзавод) - Донецьк (Критий ринок) ясинуватської автобази (ЛіАЗ-677 кожних 20 хвилин з двохгодиновою перервою, до 21:00, ночний - ~23:00) та новий донецький 115 Донецьк, Критий ринок - Пантелеймонівка (Ікарус-260, 1 рейс за 2 години). Авжеж, потім з'явилися маршрутки до станції Донецьк-1, тощо.
Щодо приміських поїздів, може й були дві електрички за собою за збігом обставин, але між Донецьком та Ясинуватою їх не було так багацько:
7-8 пар Ясинувата-Пас. - Маріуполь, 1 пара Кр. Лиман - Маріуполь, 1 пара дизеля Попасна - Донецьк вранці (біля сьомої години просто нічого не було на Донецьк крім його!), 2 пари дизелів Іловайськ - Красноармійськ або Лозова через Рою, 1 пара Горлівка - Донецьк, десь 4 пари Дубове, Слов'янськ, Фенольна - Донецьк, Доля. Інші електрички звичайно були тільки до Ясинуватої (Волинцеве, Нижньокринка, Дебальцеве...).
Logged
Tags: train 
Pages: 1 ... 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.078 seconds with 20 queries.