Не зовсім розумію, що таке синя картка (може, просто не втямив), але зелену можна здати.
Синя - київ смарт кард. Зелена(виключно метрошна)
опівночі стане гарбузом з 1 листопада не буде працювати взагалі. Я не певен, але десь попадалась інфа, що наразі синю карту повернути, та забрати 50 грн(саме стільки вона коштує) не вийде. Можливо я помиляюся.
Як я зрозумів, існує картка на метро і Київ-Смарт-Кард. Чи це правда або вже на метро не продаються?
Не продаються, і не поповнюються. Якщо у Вас така є - раджу використати разові поїздки до 1 листопада.
Припустимо, я купляю собі цей Київ-Смарт-Кард. Скільки він коштує? Як ним користуватися? Я так розумію, що треба туди записувати поїздки (які мають невеличку регресію за ціною, тобто 1 - 8 грн., 10 - 7,70 и т.п.), тобто можна покласти таку суму грошей, яка відповідає певної кількості поїздки. Наприклад, можна покласти 77 гривень за 10 поїздок, а 76 або 78 вже неможна.
Коштує 50 грн. Можна купити в касах метро, але виключно за готівку. Я собі купив пусту карту, а поїздки вже купував через інтернет Там вказується просто кількість поїздок, які хочете придбати, і система в зажгності від кількості поїздок рахує суму, яку треба заплатити.
Наступне питання. Чи відрізняються умовно кажучи "доріжки" для метро і наземного транспорту. Тобто якщо я записав 10 поїздок в касі метро, вони за тролейбус-автобус будуть списуватися? Або окремо треба купляти поїздки на метро і поїздки на наземний транспорт.
Поїздки - спільні, і для метро і для наземного транспорту. В метро можна проходити не на всіх турнікетах, а лише на тих, що спеціально позначені для смарт-кард. Ну це, ЯТР, на час перехідного періоду. Враховуйте також, що зелена карта спрацьовує практично миттєво, а смард-кард трошки підтуплює - на екранчику турнікета відображається щось на зразок "йде обробка даних". В наземному транспорті спрацьовує швидше.
Також існує нюанс - поки що в наземному транспорті можна оплатити лише одну поїздку. Тобто, так як в метро - пройти по одній карті декілька чоловік - не вийде. Але відписалися, що такий функціонал колись буде.
Крім того в разі втрати карти її можна заблокувати в особистому кабінеті, купити нову, і перенести зі старої на нову всі поїздки, що залишились. Особисто перевірив :) Ну і в кабінеті також відображається історія оплати поїздок.
І ще одне. Ті поїздки, які ти записуєш, вони мають якийсь певний термін дії або ні? Тобто я купив 10 поїздок, проїхав 3 рази і через рік 7 поїздок ще є на рахунку.
От за термін дії не скажу, не знаю.