Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.06.19 , 20:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      На каких "подохших" поездах Вы ездили?

Pages: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42
Print
Author Topic: На каких "подохших" поездах Вы ездили?  (Read 242303 times)
sean
Active user

Posts: 3788


View Profile
« Reply #400 on: 15.04.19 , 18:04 »
Share

Афігєть, цей потяг так і оголошували "Жмеринка-Жмеринка"? А шо за ОБЛ - це звичайний Загальний чи в той час уже були якісь сидячки?
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4283


View Profile
« Reply #401 on: 15.04.19 , 18:04 »
Share

Принаймі мені батько саме таку назву казав (давно).
Щодо вагонів, то, мабуть, було таке
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=802.0

upd: крім міжобласних, на лініі Ковель-Львів курсували ще двоповерхові сидячки (це до питання, чи біли в той час якісь сидячки).
« Last Edit: 15.04.19 , 18:04 by Sergio » Logged
dots2004
Active user

Posts: 241


View Profile
« Reply #402 on: 15.04.19 , 18:04 »
Share


697/698 Коростень - Каменец-Подольский

При нагоді хочу запитати, який там рс використовувався? Якось ми тут приватно з колегами обговорювали цей потяг, але лише одні припущення....

РС був купе і плацкарт, не було загальних, тобто вони були, але в цікавий спосіб. Цей потяг взагалі то був засилкою причипних вагонів Москва - КП, але вже не пам'ятаю, напевно зі складом 96-го з Коростеня. Я їхав на ділянці КП - Шепетівка з білетом у загальний вагон, але в Красилові (здається) зайшли люди з плацкартними білетами до Москви, тобто до Коростеня вони їхали як в загальному вагоні, а далі як в плацкартному
Logged
dots2004
Active user

Posts: 241


View Profile
« Reply #403 on: 15.04.19 , 18:04 »
Share

Афігєть, цей потяг так і оголошували "Жмеринка-Жмеринка"? А шо за ОБЛ - це звичайний Загальний чи в той час уже були якісь сидячки?

А чого ви так дивуєтесь? Так і оголошували, але, здається, додавали "через Гречани", бо був і зустрічний з такою назвою.  Було немало кільцевих потягів. Наприклад Львів - Львів ч/з Самбір, Чоп, Стрий.  А Новосибірськ - Новосибірськ  ч/з Барнаул, Кулунду, Татарськ і Барнаул - Барнаул ч/з Локоть, Кулунду ходили, напевно, до 90-х років.

ОБЛ - це сидячка на 62 місця, вони і досі зустрічаються
« Last Edit: 15.04.19 , 18:04 by dots2004 » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22476


View Profile
« Reply #404 on: 02.05.19 , 12:05 »
Share

Quote
ОБЛ - це сидячка на 62 місця, вони і досі зустрічаються
це надто неточне формулювання.
Там все було трохи складніше.
Афігєть, цей потяг так і оголошували "Жмеринка-Жмеринка"? А шо за ОБЛ - це звичайний Загальний чи в той час уже були якісь сидячки?
сидячки були масово були по усьому СРСР до 70-х.
Історія їх зникнення не цілком зрозуміла мені, мені тут трохи довелось додумати, щоб картина склалась, приблизно я це собі уявляю в ткий спосіб.

В часи їх масовості вони були "напівжорсткими" з більшою щільністю крісел - 72 місця (це в 24-метровому кузові, тобто порівнювати з 68-місним крюківським вагоном в 27-метровому кузові не коректно, або якщо хочете - там треба зробити поправку на довжину кузова).

Слід мати на увазі, що більшості сучасних синтетичних матеріалів тоді не було, тому крісла були справді незручними (тобто все те що ми зараз називаємо незручним - було зручним у порівнянні з от-тим).

По ціні тодішній тариф сидячого збігався з загальним, що і тоді було трохи не логічно, але все ж не надто. Бо 72 справді не так вже сильно відрізняється від 81.

А потім відбулось 2 події, незалежно одна від одної. Чому так сталось не знаю, обережно припущу, що це були неузгоджені дії різних частин планової економіки.

З одного боку держплан вирішив, що у країні надлишок старогодних плацкартих вагонів, котрі можна використовувати в режимі загального і при такій кількості загальних - сидячі (у тодішньому розумінні, тобто досить незручні, 72 місні) вагони не потрібні, тому виробництво сидчячих практично згорнули. Їх випуск скоротився не до нуля, але до мізерних відносно до попередніх років величин. Більшість депо припинили їх отримувати, але окремі депо з незрозумілих мені причин все-ж одержували. Не можу збагнути чи то по блату, чи по недогляду.
А ті що вже були - потихеньку доживали свого віку і списувались, аж поки не зникли.

Якщо подивитись на географію розподілу - то схоже у 70-х їх давали туди куди не постачались дизель-поїзди (але при цьому після розподілу ніхто не слідкував щоб саме надіслані сидячі використовували для приміських), а у 80-х - я не бачу логіки, може по блату.

А з іншого боку у відповідь на зростання рівня життя - завод виробник (мабуть діставши благословення від якоїсь іншої частини держплану) поміняв конструкцію і вагон став 62- місним з 72-місного і з незручного став майже зручним.

Все б нічого, але кожен з цих процесів проводили так, ніби іншого не відбувається.

Тобто вагон перестали масово робити і почали розподіляти лише обраним і розподіл робили так, ніби цей вагон еквівалент загального, при цьому в дивний спосіб "не зауважуючи", що вагон уже не 72-місний, а 62-місний і став досить комфортним, і навпаки - зменшення щільності крісел з 72 до 62  так би мовити на користь трудящих - проводили ніби "не знаючи", що модель стала не масовою.
Що цікаво тариф С формально досі не переглянули, в усіх тарифних таблицях базовий тариф С і О збігаються (можливо те що тариф не відбиває мутацію 72-місного вагона в 62-місний - зумовлено тим що мутація сталась у часи, коли вагон перестав бути масовим).

В Україні станом на початок 90-х радянських сидячих - майже не збереглося - якщо дивитись по кузовах - були лише якісь залишки ще з 70-х трохи у придніпровської залізниці і трохи у Чернівців. Ніколи не бачив придніпровських, а чернівецькі - частина колишньо-72-місних і частина колишньо-62-місних, і ті і інші - звісно ж не зберігли первісного планування, там після недоноразових кустарних ремонтів стояли дерев'яні лавки -і ті і інші ходили переважно у приміських або 6хх - у тому ж Раховозі.

Тому коли у 2002 році перші крюківські сидчі вагони УЗ купила - вже виросло покоління людей, котрі ніколи не бачили сидячого вагона з кріслами у ПДС і чомусь переконані що в СРСР сидячих вагонів не було завжди.

А шо за ОБЛ - це звичайний Загальний чи в той час уже були якісь сидячки?
поставлене саме в такій аксіоматиці.


Logged
GAMER
Active user

Posts: 2710


View Profile
« Reply #405 on: 02.05.19 , 13:05 »
Share

колись в дитинстві їхав таким зі Львова до Ковеля. Якщо не помиляюся, крісла були дермантинові, і дійсно, досить щільно стояли. Період - десь середина 80-х.
Logged
Алекс75
Active user

Posts: 1873


View Profile
« Reply #406 on: 02.05.19 , 13:05 »
Share


В Україні станом на початок 90-х радянських сидячих - майже не збереглося - якщо дивитись по кузовах - були лише якісь залишки ще з 70-х трохи у придніпровської залізниці і трохи у Чернівців. Ніколи не бачив придніпровських, а чернівецькі - частина колишньо-72-місних і частина колишньо-62-місних, і ті і інші - звісно ж не зберігли первісного планування, там після недоноразових кустарних ремонтів стояли дерев'яні лавки -і ті і інші ходили переважно у приміських або 6хх - у тому ж Раховозі.


В 1990-м ехал из Евпатории в Днепропетровск ночным поездом в сидячке - удобные мягкие кожаные кресла серого цвета. Никогда больше ничего подобного не видел.
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2145


View Profile
« Reply #407 on: 02.05.19 , 13:05 »
Share

Я ездил в пригороде Днепр - Красноград не позднее 2001 года в такой сидячке на 72 места.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22476


View Profile
« Reply #408 on: 02.05.19 , 14:05 »
Share

Алекс75, а не припомните, ваш вагон был 72-местным или 62-местным?
Logged
MVM
Active user

Posts: 314


View Profile
« Reply #409 on: 02.05.19 , 16:05 »
Share

Такие?









« Last Edit: 02.05.19 , 16:05 by MVM » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!