Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.07.20 , 13:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Арабатская стрелка и Геническ

Pages: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69
Reply | Print
Author Topic: Арабатская стрелка и Геническ  (Read 117760 times)
гнч
Guest
« Reply #660 on: 24.06.20 , 22:06 »
Share Reply with quote

На киевский поезд вчера был легкий ажиотаж, люди были. Были загоревшие отдыхающие которые разъезжались по домам и их было большинство. Были немногочисленные крымчане. На входе в вагон они все тыкали проводнице какими-то справками а она от них отмахивалась - есть билет, маска ? Проходи ! А, еще температуру на входе мерила у всех. Справки я так понимаю по карантину какие-то. В вагоне дубняк, кондишен работал на максимуме. Состав как всегда в Новоалексеевке поставили по-румынски, на второй платформе. Можно подумать трафик такой что на первую платформу не поставить - типа будет мешать неизвестно кому :army:

До самого Геническа поездов по прежнему нету ::-(:
Logged
sean
Active user

Posts: 4794


View Profile
« Reply #661 on: 24.06.20 , 22:06 »
Share Reply with quote

Про що мова?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9320


View Profile
« Reply #662 on: 25.06.20 , 08:06 »
Share Reply with quote

Судя по тексту - отзыв о поездке в, "Славутиче". Только непонятно, почему не в разделе с отзывами.
А вообще, НЯЗ, в крюках, в сидячем опытом вагоне "Украина-2" кондиционер не регулируется. Или включён в режиме охлаждения, или включён в режиме вентиляции, либо отключен совсем. В любом случае, если кому-то сильно прохладно - есть одеяло для таких случаев, которые на лето в таких вагонах оставляют, за исключением поездов формирования Донецкой ж.д.
А какая была составность поезда? Первая платформа в Новоалексеевке не предназначена для приёма длинносоставных поездов.
Logged
sean
Active user

Posts: 4794


View Profile
« Reply #663 on: 25.06.20 , 09:06 »
Share Reply with quote

А вообще, НЯЗ, в крюках, в сидячем опытом вагоне "Украина-2" кондиционер не регулируется. Или включён в режиме охлаждения, или включён в режиме вентиляции, либо отключен совсем. В любом случае, если кому-то сильно прохладно - есть одеяло для таких случаев, которые на лето в таких вагонах оставляют, за исключением поездов формирования Донецкой ж.д.
Це дуже забавна версія. Ви ж наче не працюєте в УЗ?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9320


View Profile
« Reply #664 on: 25.06.20 , 10:06 »
Share Reply with quote

Ну, вибачте, але є такі унікуми, що просять вимкнути кондиціонер, коли у вагоні +27. От для таких і є ковдри)))
Logged
sean
Active user

Posts: 4794


View Profile
« Reply #665 on: 25.06.20 , 10:06 »
Share Reply with quote

Стратегічне рішення.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9320


View Profile
« Reply #666 on: 25.06.20 , 10:06 »
Share Reply with quote

Добре, а як бути?
Logged
sean
Active user

Posts: 4794


View Profile
« Reply #667 on: 25.06.20 , 10:06 »
Share Reply with quote

А то багато розуму треба. Конди з регулюванням повинні бути.
Logged
opex
Active user

Posts: 12150


View Profile
« Reply #668 on: 25.06.20 , 10:06 »
Share Reply with quote

Бывает что и дышать холодным воздухом, даже под одеялом тяжело. Ну вот простудился человек накануне.
В общественном транспорте - никак не решить. Кому-то мучаться придется всегда, обычно тому кто менее наглый и напористый.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9320


View Profile
« Reply #669 on: 25.06.20 , 11:06 »
Share Reply with quote

А то багато розуму треба. Конди з регулюванням повинні бути.
Геніально....
Мені нормально при +22, норма +24, а комусь холодно й при +28, бо на вулиці тепліше?
Якщо технічно, то зразу видно що Ви дилетант у цьому питанні, без образ.
Ну, по-перше, просто звичайний кондиціонер (той, навіть, який кімнатний спліт) з регулюванням теж ну, так собі рішення. Він так само не регулює потужність роботи компресора. Він просто автоматично вимикає роботу компресора при температурі +-2 градуси від заданої, а потім вмикається знову. Тобто все одно буде коливання до 3-4 градусів. Тобто, він так само не регулюжться, просто замість провідника він вимикається автоматично (або не вимикається взагалі, якщо ви завдали, наприклад +20, а на вулиці +38 та приміщення велике). Але, хоч ви його виставите на +16, хоч на +27 температура потоку повітря, яку буде він видувати - буде абсолютно однаковою, та залежитиме лише від температури теплого повітря, тобто хладагент її охолодить на певну дельту градусів.
Є інверторні кондиціонери, які мають можливість регулювати потужність компресору та швидкості переміщення хладагенту. Є спеціальна електронна плата, як цим керує. І там вже є можливість регулювання. Якщо це кімнатний кондиціонер - то він коштує мінімум у 2-3 рази дорожче за звичайний. На даний час десь від 14 тис грн. В мене дома є кондиціонери різних типів і є що з чим порівнювати.
Чи буде така конструкція надійною для "польових" умов при постійних стрибках параметрів струму - питання цікаве і чи не загнеться ця плата від роботи від генератора?
Ну й, звичайно, це не квартира чи офіс, що можна один кондиціонер замінити на інший - тут треба міняти всю схему енергоживлення вагону і скільки це коштуватиме питання дуже цікаве.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!