Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.10.18 , 11:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      коэффициент фирменности на УЗ

Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27
Reply | Print
Author Topic: коэффициент фирменности на УЗ  (Read 21187 times)
byfly
Active user

Posts: 248


View Profile
« Reply #200 on: 28.12.17 , 01:12 »
Share Reply with quote

Алтек, видимо уже в предновогоднем отпуске. :-)
Logged
byfly
Active user

Posts: 248


View Profile
« Reply #201 on: 28.12.17 , 01:12 »
Share Reply with quote

У меня разница в копейках вышла опять из-за того, что я где-то не там округлял что ли?
Logged
byfly
Active user

Posts: 248


View Profile
« Reply #202 on: 28.12.17 , 01:12 »
Share Reply with quote

У тебя всё сходится тютелька в тютельку, ну, в твоих расчётах?
Logged
byfly
Active user

Posts: 248


View Profile
« Reply #203 on: 28.12.17 , 01:12 »
Share Reply with quote

746 ИС Львов - Киев (23:55 - 08:37) ИС.
К=1,6 для поезда ИС
(К=4,8 для вагона 1-го класса) для 1-го класса на букинге - 713,60 грн, у меня 636,91 грн.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #204 on: 28.12.17 , 02:12 »
Share Reply with quote

4) Шкода              1 кл - 2.1   2 кл - 3.5 (в вагонах №2-5 места №1-5, 58-62 1.0)
Это где такое? У 719/720 - 1кл - 3,1, 2кл - 5,7, у 747/748 - 1 кл - 3,1, 2кл - 5,0. Боковухи у обоих нефирм.
Logged
byfly
Active user

Posts: 248


View Profile
« Reply #205 on: 28.12.17 , 07:12 »
Share Reply with quote

4) Шкода              1 кл - 2.1   2 кл - 3.5 (в вагонах №2-5 места №1-5, 58-62 1.0)
Это где такое? У 719/720 - 1кл - 3,1, 2кл - 5,7, у 747/748 - 1 кл - 3,1, 2кл - 5,0. Боковухи у обоих нефирм.
Так какие у вас источники информации-то? А то прям друг другу противоречите.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7076


View Profile
« Reply #206 on: 28.12.17 , 11:12 »
Share Reply with quote

Так почему мы при максимальных коэффициентах не добираем нужную сумму?
А коэффициент для нерегулярных поездов 1,3 не забыли?
Logged
Andreyka199701
Active user

Posts: 335


View Profile
« Reply #207 on: 28.12.17 , 12:12 »
Share Reply with quote

Тут логист абсолютно прав. Я считал на 719, когда он был еще Интерсити.
А про Тернопольскую шкоду почему то подумал, что у нее будет так же по коэффициентам, как и когда-то у ИС 719 Харьков-Винница...
Так что я поправляю предыдущий свой пост:)
« Last Edit: 28.12.17 , 12:12 by Andreyka199701 » Logged
Andreyka199701
Active user

Posts: 335


View Profile
« Reply #208 on: 28.12.17 , 12:12 »
Share Reply with quote

Quote
А коэффициент для нерегулярных поездов 1,3 не забыли?
При чем тут?
На серию 7хх разве может быть коэффициент допа 1.3?
1.14. Вартість проїзду пасажирів у поїздах, що не належать до поїздів цілорічного курсування (додаткові поїзди), визначається шляхом множення вартості проїзду у відповідному вагоні на коефіцієнт 1,3.
А согласно служебному расписанию поезда, которые не пренадлежат к круглогодичным имеют номера 151-298, 451-598 ну и все, что дальше 900.
Logged
Andreyka199701
Active user

Posts: 335


View Profile
« Reply #209 on: 28.12.17 , 12:12 »
Share Reply with quote

Quote
будет время - расчехлю по дням недели. там свои заморочки
СИСТЕМА ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТАРИФІВ ПОПЕРЕДНЬОГО ПРОДАЖУ ПРОЇЗНИХ
 ДОКУМЕНТІВ У 1-МУ КЛАСІ ПОЇЗДІВ КАТЕГОРІЇ ІНТЕРСІТІ+


З 8 серпня 2014 року була введена нова система диференціації тарифів
попереднього продажу проїзних документів. Запроваджена система дозволяє
пасажирам заощадити на вартості проїзду у вагонах 1-го класу поїздів ІНТЕРСІТІ+
при завчасному придбанні квитків, а саме:
- за 30 добу до дати відправлення – коефіцієнт індексації 0,85 від
вартості плацкарти, тобто зниження вартості квитка на 15%;
- за 29-25 діб до дати відправлення – коефіцієнт індексації 0,90 від
вартості плацкарти, тобто зниження вартості квитка на 10%;
- за 24-15 доби  до дати відправлення – коефіцієнт індексації 0,95 від
вартості плацкарти, тобто зниження вартості квитка на 5%;
- за 14-5 діб до дати відправлення – коефіцієнт індексації 1,00 від
вартості плацкарти, тобто вартість квитка залишається без змін;
- за 4-2 доби до дати відправлення – коефіцієнт індексації 1,10 від
вартості плацкарти, тобто підвищення вартості квитка на 10%;
- на 1 добу дати відправлення – коефіцієнт індексації 1,15 від вартості
плацкарти, тобто підвищення вартості квитка на 15%.
Також введені нові коефіцієнти гнучкого регулювання по днях тижня на
проїзд у вагонах як першого, так і другого класу поїздів ІНТЕРСІТІ+ та
ІНТЕРСІТІ:

- понеділок – коефіцієнт індексації 1,00 від вартості тарифу, тобто його
вартість залишається без змін, вівторок – коефіцієнт індексації 0,85 від вартості
тарифу, тобто зниження його вартості на 15%, середа і субота – коефіцієнт
індексації 0,90 від вартості тарифу, тобто зниження його вартості на 10%, четвер і
неділя
– коефіцієнт індексації 1,10 від вартості тарифу, тобто підвищення його
вартості на 10%, п’ятниця – коефіцієнт індексації 1,15 від вартості тарифу, тобто
підвищення його вартості на 15% (у вагонах 1-го класу);
- четвер і субота – коефіцієнт індексації 0,90 від вартості тарифу, тобто
зниження його вартості на 10%, п’ятниця і неділя – коефіцієнт індексації 1,10 від
вартості тарифу, тобто підвищення його вартості на 10% (у вагонах 2-го класу) –
для поїздів ІНТЕРСІТІ+;
- вівторок і середа – коефіцієнт індексації 0,90 від вартості тарифу, тобто
зниження його вартості на 10% - для поїздів ІНТЕРСІТІ.
- п’ятниця і неділя – коефіцієнт індексації 1,10 від вартості тарифу,
тобто підвищення його вартості на 10% - для поїздів ІНТЕРСІТІ.
Logged
Tags: uz branded 
Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.144 seconds with 21 queries.