Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 , 13:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 [402] 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 ... 418
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1180193 times)
tabo
Active user

Posts: 3139


View Profile
« Reply #4010 on: 15.07.16 , 18:07 »
Share Reply with quote

Интересно, лок для грузовых или для пассажирских поездов?
Там хіба є особливий вибір під 1520? )))

http://aolkz.kz/en/product
Logged
sergius
Active user

Posts: 1171


View Profile
« Reply #4011 on: 15.07.16 , 18:07 »
Share Reply with quote

Интересно, лок для грузовых или для пассажирских поездов?
Там хіба є особливий вибір під 1520? )))

http://aolkz.kz/en/product
Є ще пасажирська версія http://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/tep33a-passenger-locos-enter-revenue-service.html
Logged
tabo
Active user

Posts: 3139


View Profile
« Reply #4012 on: 15.07.16 , 19:07 »
Share Reply with quote

Интересно, лок для грузовых или для пассажирских поездов?
Там хіба є особливий вибір під 1520? )))
http://aolkz.kz/en/product
Є ще пасажирська версія http://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/tep33a-passenger-locos-enter-revenue-service.html
Є, але ж з цією версією була затримка (див. попередні новини, "entered trial" і т.д.), тому я дуже сильно здивуюсь якщо УЗ нададуть саме її. "Вантажник" же відносно перевірений лок + де-факто вже навіть працює в Україні ;)
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21193


View Profile
« Reply #4013 on: 15.07.16 , 19:07 »
Share Reply with quote

Хоч і в Україні, але його експлуатує промислове підприємство, а не УЗ.

Хоча через особливості роботи цього підприємства - йому доводиться виїздити на УЗшні колії.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1819


View Profile
« Reply #4014 on: 16.07.16 , 00:07 »
Share Reply with quote

Kava says the most likely use of the loco will be on the grain trains on the Dolinska - Black Sea route.
Logged
I L
Active user

Posts: 987


View Profile
« Reply #4015 on: 16.07.16 , 15:07 »
Share Reply with quote

Крюківський завод до кінця року поставить "Укрзалізниці" 21 пасажирський вагон
14:28, 12 липня 2016

В итоге:
* 7 купейных и 1 СВ за 141 млн грн
* 13 купейных вагонов-трансформеров 223 млн грн

У 2016 році Укрзалізниця придбає 21 пасажирський вагон виробництва Крюківського вагонобудівного заводу
15.07.2016

ПАТ «Укрзалізниця» уклала договори з ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» на поставку 21 пасажирського вагона на загальну суму 303 399,95 тис. грн.

Крюківський вагонобудівний завод має поставити Укрзалізниці до кінця 2016 року 21 пасажирський вагон, а саме купейні спальні вагони. Зокрема, до 31 жовтня має надійти 2 вагони, до 31 листопада – 6 вагонів, а до 31 грудня – 13 вагонів.

Передбачається, що нові вагони курсуватимуть у складі фірмових поїздів на популярних напрямках Київ – Львів, Київ – Дніпропетровськ, Київ – Новоолексіївка та Одеса – Москва.

За роки незалежності України загалом було придбано 562 пасажирські вагони, із яких 319 – побудови Крюківського вагонобудівного заводу.

http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/431549/
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5971


View Profile
« Reply #4016 on: 16.07.16 , 15:07 »
Share Reply with quote

до 31 листопада – 6 вагонів
-:))))
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11442


View Profile
« Reply #4017 on: 16.07.16 , 16:07 »
Share Reply with quote

Получается, 1 вагон стоит ~17,5 млн. грн. В рублях - ~45 млн.

Я видел такие данные по ФПК/РЖД за 2015 год.
Плацкартный вагон - 38,3 млн. руб.
Двухэтажный сидячий вагон - 90,4/90,8 млн. руб. (1/2 класс)
Двухэтажный купейный/СВ вагон - 87,9/87,2 млн. руб.
Двухэтажный штабной вагон - 94,7 млн. руб.
Состав Тальго (20 вагонов) - ~1100 млн. руб. (55 млн. за вагон).
В принципе все укладывается в порядок цен: одноэтажный купейный или СВ вагон не намного дороже плацкартного, ну может те же 45-50 млн. стоил бы, двухэтажный - дороже почти в два раза, что тоже логично. Вагончик Тальго хоть и меньше в 2 раза обычного, но, скажем так высокотехнологичный, поэтому цена в 55 млн. тоже укладывается в рамки, с учетом того, что это дорогой импорт.
Больше всего выбивается из этого ряда стоимость вагона РИЦ - 241 млн. руб., что почти в 5 раз выше стоимости обычного купейного/СВ вагона. Что там, полки оббиты кожей непальских младенцев что ли? А в качестве мягкой набивки - перо перепончатокрылого серпня?
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1074


View Profile
« Reply #4018 on: 16.07.16 , 18:07 »
Share Reply with quote

ЯТП, последние РИЦы, чт опокупала РЖД - по сути австрийский сименс под 200 км/ч...
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11442


View Profile
« Reply #4019 on: 16.07.16 , 22:07 »
Share Reply with quote

Ну так WLABmee тоже на 200 км/ч были. Просто это и наличие двух комплектов тележек не объясняет 5 кратную разницу в цене. Там же производство совместное было, а не чисто Австрия.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 [402] 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 ... 418
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.153 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 16.07.16 , 18:07