Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 , 13:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 [405] 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1180200 times)
wappoltava
Active user

Posts: 602


View Profile
« Reply #4040 on: 29.07.16 , 13:07 »
Share Reply with quote

[Мнения от ЦТС это новости от УЗ]
« Last Edit: 29.07.16 , 13:07 by logist » Logged
Entony
Active user

Posts: 1878


View Profile
« Reply #4041 on: 01.08.16 , 17:08 »
Share Reply with quote

У 2016 році Укрзалізниця придбає 13 пасажирських вагонів-трансформерів

У 2016 році Укрзалізниця окрім звичайних купейних вагонів, вперше оновить свій парк вагонами-трансформерами. Загалом із 21 пасажирського вагона, які за замовленням виготовить Крюківський вагонобудівний завод, Укрзалізниця придбає 13 нових вагонів із купе-трансформерами. Перші такі вагони мають бути поставлені Укрзалізниці вже восени. Їх використовуватимуть у нічних та денних поїздах.
Особливістю та перевагою вагонів-трансформерів є можливість їх використання як на нічних маршрутах, так і на денних маршрутах поїздів Інтерсіті з комфортабельними кріслами. У нічному режимі вагона нижні і верхні полиці купе (всього 4) використовуються як комфортні спальні місця. У денному режимі нижні полиці купе легко трансформуються у зручні місця для сидіння.
В Укрзалізниці переконані, що трансформери дозволять підвищити ефективність використання вагонів та істотно збільшити їх середньодобовий пробіг.
Наразі фахівці ПАТ «Укрзалізниця» готують оптимальний маршрут курсування для таких вагонів. Імовірно, вагони-трансформери обслуговуватимуть новий маршрут Київ – Львів – Івано-Франківськ категорії «Нічний експрес» у нічному сполученні та категорії Інтерсіті – в денному. Графік може складатися таким чином, що у дні пікового попиту маршрут поїзда буде продовжуватись до курортних міст Ворохта та Яремча, які користуються популярністю серед вітчизняних туристів.
Нагадаємо, ПАТ «Укрзалізниця» уклала договори з ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» на поставку 21 пасажирського вагона до кінця поточного року. Договори укладено за результатами проведених ПАТ «Укрзалізниця» відкритих торгів на закупівлю пасажирських вагонів, за якими найбільш економічно вигідною визнано пропозицію ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод». Закупівлю 21 пасажирського вагона передбачено консолідованим фінансовим планом ПАТ «Укрзалізниця» на 2016 рік.

Довідково
За роки незалежності України загалом було придбано 562 пасажирські вагони, із яких 319 – побудови Крюківського вагонобудівного заводу.

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/432490/
« Last Edit: 01.08.16 , 19:08 by logist » Logged
sergius
Active user

Posts: 1171


View Profile
« Reply #4042 on: 01.08.16 , 17:08 »
Share Reply with quote

"Вот это поворот!"
Приятная новость.
« Last Edit: 01.08.16 , 19:08 by logist » Logged
Niszczebrod
User

Posts: 84


View Profile
« Reply #4043 on: 01.08.16 , 19:08 »
Share Reply with quote

А ці вагони дійсно комфортні у сидячому режимі? Російські ТВЗ-транси в сидячому режимі виявилися некомфортними.
Logged
Entony
Active user

Posts: 1878


View Profile
« Reply #4044 on: 11.08.16 , 14:08 »
Share Reply with quote

Львівська залізниця розглядає можливість збільшення вагонів у поїзді Львів-Солотвино

Під час інспекційної поїздки керівного складу магістралі, що відбулася 10 серпня, виконувач обов’язків начальника регіональної філії “Львівська залізниця” Іван Груник разом зі заступниками та начальниками служб перевірили роботу залізничного господарства на напрямку Львів–Бескид–Свалява–Мукачево–Королево–Солотвино.
Учасники об’їзду оглянули хід ремонтних робіт на станції Стрий, поспілкувалися з будівельниками у Бескидському тунелі, а також перевірили хід робіт на східному та західному порталах. Нагадаємо, станом на 8 серпня будівельники пройшли 1177 метрів нижнього уступу тунелю. Цей показник більш ніж на 260 метрів випереджає графік проходження нижньої частини, середня швидкість проходження – 6,5-7 метрів за добу. Загалом поїздка пройшла у напруженому ритмі, адже на шляху слідування було чимало зупинок, а в підсумку – низка слушних зауважень до організації роботи та порядку в залізничних підрозділах.
Вже традиційно основну увагу в ході об’їзду керівник магістралі зосередив на питаннях суворого дотримання вимог та інструкцій з охорони праці, перевірці знань персоналу підрозділів у цій важливій галузі, а також на культурі обслуговування пасажирів та виконанні фінансових показників у приміському сполученні. Крім того, чергових по станціях екзаменували на знання посадових обов’язків та порядку дій у нестандартних ситуаціях.
Окрему увагу приділили огляду станції Свалява. Таким чином керівництво відреагувало на скаргу місцевих мешканців щодо незадовільної організації роботи в підрозділі. Буквально з перших кроків територією станції стало зрозуміло, що скаржники таки мали рацію. Естетичний вигляд та прилегла територія станції не витримували жодної критики. «Порядок у будь-якому підрозділі починається із робочого місця працівника, – наголосив в.о. начальника регіональної філії Іван Груник. — Даю доручення виправити ситуацію до кінця поточного місяця. Якщо і це не допоможе, буду змушений прийняти відповідне кадрове рішення».
Під час об’їзду керівний склад філії відвідав об’єкти у Королево, де продовжують відновлювальні роботи після нещодавнього аномального граду. Залізничні споруди, приміщення депо, станцій, цехів уже практично відновлено, однак, частина робіт ще попереду. Під час спілкування з працівниками моторвагонного депо Королево Іван Груник вкотре наголосив колективові, що вимоги до ремонту рухомого складу будуть лише зростати, а випускати у рейси поїзди з дефектами категорично заборонено. «Системи автоматичного відкривання дверей, міжвагонні двері, вікна, лавки, туалети і так далі – усе має бути зремонтоване і в робочому стані, — вкотре повторив керівник. — Про охайність, культуру обслуговування, дотримання чистоти у вагоні я невтомно нагадую кожного дня».
На станції Солотвино очільник філії особисто поцікавився рівнем сервісу та комформу у поїзді №601/602 Львів–Солотвино та клопотами кінцевої станції цього сполучення. Інспекційна група оглянула станцію та поспілкувалася з її працівниками. Попри труднощі очевидними є зусилля невеликого колективу станції, який намагається компенсувати невиразний вигляд навколишньої інфраструктури порядком та культурою обслуговування пасажирів. До слова, останнє теж дається місцевим залізничникам нелегко. Начальник станції Федір Ягнюк доповів керівнику регіональної філії про численні нарікання туристів та місцевих мешканців із приводу хронічного дефіциту квитків на пасажирський поїзд зі Солотвина. Квитковий касир Людмила Чоголі з цього приводу зазначила, що переважну більшість квитків на солотвинський поїзд у системі продажу “Експрес” через мережу Інтернет замовляють пасажири обласного Ужгорода. Тож, за розрахунками начальника станції Солотвино, для задоволення потреби місцевих пасажирів необхідно додати до складу потяга бодай три вагони.
Реагуючи на аргументи залізничників, керівник магістралі зобов’язав відповідні служби вивчити можливість збільшення кількості вагонів у складі поїзда Львів–Солотвино. Крім того, Іван Груник дав доручення включити у план роботи з капітального ремонту на наступний рік станційну будівлю в Солотвино, адже кількість туристів, що відвідує цей куточок Закарпаття, постійно зростає.
Оскільки частина робочого виїзду відбувалася уже в темну пору доби, керівництво мало змогу проінспектувати й освітлення станцій, платформ та загалом території. Цьогоріч магістраль закупила достатню кількість різних ламп та плафонів, аби забезпечити належне освітлення, якого вимагають правила з охорони праці. Роботи з заміни та встановлення пристроїв освітлення тривають.

Посилання на цю новину + фото http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2016/august/1359/
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5971


View Profile
« Reply #4045 on: 11.08.16 , 22:08 »
Share Reply with quote

Укрзалізниця встановить електричні колонки для систем кондиціювання та систем електроопалення поїздів

Укрзалізниця обладнає пункти підготовки пасажирських поїздів електричними колонками для підключення вагонів, обладнаних системами кондиціонування та комбінованого опалення. Таке рішення було прийнято керівництвом ПАТ «Укрзалізниця» на засіданні правління. Це дасть можливість дотримуватися температурного режиму в салонах вагонів перед початком рейсів.

Загалом програма розрахована на два роки. Уже в цьому році планується розпочати роботи на восьми пунктах формування й обороту: Маріуполь, Костянтинівка, Ужгород, Одеса-Головна, Одеса-Застава-1, Одеса-Товарна, Миколаїв, Черкаси. Далі в планах облаштування станцій Ковель, Чернівці, Івано-Франківськ, Херсон, Харків, Суми, Полтава, Кременчук, Київ-Пасажирський, Київ-Московський, Жмеринка, Хмельницький, Дніпропетровський, Запоріжжя-1, Кривий Ріг та Львів.

Як зазначив голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун, вдалося зрушити з місця проблему, яка накопичувалася десятиліттями, – кондиціонування та опалення поїздів. «Запускаємо інвестиції в колонки зовнішнього електроживлення в пунктах формування й обороту пасажирських поїздів. Учора це було найважливішим пунктом під час засідання. Протягом двох років встановимо додаткове обладнання на 3000 В і 380 В. Це дозволить охолоджувати поїзди влітку перед подачею на перони й обігрівати їх взимку. Інвестиція в ключових місцях буде реалізована вже в цьому році», – зазначив Войцех Балчун.

На сьогодні на 8 пунктах формування з 20 – обладнано 42 колії з колонками на 3000 В, а також 63 колії з 317 колонками на 380 В. Відповідно до розрахунків фахівців, необхідно додатково обладнати ще 96 колій на 380 В - 694 колонки та 45 колій на 3000 В – 48 колонок,  а також провести модернізацію 27 колонок на 380 В.

Довідка

Зараз на залізницях України курсує 102 пасажирські поїзди, до складу яких включені 1113 вагонів із системою кондиціювання повітря  та 2296 вагонів із системою електроопалення. Ці пасажирські поїзди курсують між 31 станцією України, з яких 20 пунктів формування та 11 – суто оборотні пункти.

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/page-2/433369/

Цікаво, а навіщо такий комплекс у Черкасах, ще й у першочерговому порядку? Лише заради 0,5 пари а добу, яка складається переважно з некондиціонованих вагонів?

Також неясно навіщо він у Жмеринці, якщо там формується лише 0,25 пар на добу та й ті вагони без кондиціонування повітря?

При цьому немає таких важливих станцій, як Новоолексіївка та Бердянськ.
Logged
Seaman
Active user

Posts: 433


View Profile
« Reply #4046 on: 12.08.16 , 11:08 »
Share Reply with quote

«Укрзализныця» запустит мобильное приложение для продажи билетов до конца года

С приходом польского гендиректора в «Укрзализныцю» пришли и реформы. До конца года железнодорожная компания планирует запустить собственное мобильное приложение для продажи билетов на ОС Android, сообщается «Интерфакс-Украина».

«Мобильное приложение для продажи билетов на смартфонах с операционной системой Android будет запущено уже в этом году, а на iOS запустим немного позже, поскольку это вопрос объективных процедур», – сказал Войцех Балчун в ходе круглого стола в Американской торговой палате.

В компании также намечаются более серьезные изменения в сфере IT. В «УЗ» появится должность IT-директора, который займется информатизацией предприятия. «Мы приняли решение создать должность директора по IT. Я поставил перед ним задачу – на протяжении ближайших трех месяцев разработать стратегию информатизации», – отметил Балчун.

Напомним, в начале года мы публиковали статистику по покупкам железнодорожных билетов онлайн. К концу года, по прогнозу компании Argest Group, доля электронных продаж билетов вырастет минимум до 54%.


http://ain.ua/2016/08/11/663681
Logged
Volodymyr
User

Posts: 102


View Profile
« Reply #4047 on: 12.08.16 , 13:08 »
Share Reply with quote

Цікаво, а навіщо такий комплекс у Черкасах, ще й у першочерговому порядку?...
Також неясно навіщо він у Жмеринці.... При цьому немає таких важливих станцій, як Новоолексіївка та Бердянськ.
Цілком можливо, що перед тим, як озвучити ці плани, просто спитали на місцях скільки їм потрібно часу, щоб таке організувати. В Черкасах подивились "так, нам на наш 1 потяг вистачить зробити 3 розетки на 380 біля однієї колії - за рік встигнемо" - і написали керівництву "буде готово в 2016му", от їх і включили в першу чергу. А на станціях де більший оборот - там і роботи більше.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 253


View Profile
« Reply #4048 on: 14.08.16 , 12:08 »
Share Reply with quote

Систему бронювання залізничних квитків в Україні планують змінити. Про це голова правління ПАТ “Укрзалізниця” Войцех Бальчун написав на своїй сторінці в Facebook.

“Рухаємося до скасування так званого “комерційного резервування”, величезного джерела зловживань і корупції. Коли квиток неможливо купити, а поїзди відправляються порожні. Всі ризики комерційний агент повинен приймати на себе. У тому чи іншому вигляді буде резерв для соціально вразливих верств населення та органів державної влади “, – повідомив В.Бальчун.

http://news.finance.ua/ua/news/-/382085/systemu-bronyuvannya-zaliznychnyh-kvytkiv-planuyut-zminyty-balchun
Logged
Banderilliero
User

Posts: 114


View Profile
« Reply #4049 on: 14.08.16 , 18:08 »
Share Reply with quote

“Рухаємося до скасування так званого “комерційного резервування”, величезного джерела зловживань і корупції. Коли квиток неможливо купити, а поїзди відправляються порожні. Всі ризики комерційний агент повинен приймати на себе.

Хтось бачив в реальності таку ситуацію? Я ні разу.
Бронювання робиться на певну кількість днів, після чого місце знову доступно для продажу, якщо його не викупити.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 [405] 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.171 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 31.08.16 , 00:08