Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.09.17 , 05:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 [406] 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417
Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1151854 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21072


View Profile
« Reply #4050 on: 14.08.16 , 18:08 »
Share

А як прості користувачі це можуть бачити?

Все що нам може бути видно - скільки місць вивалилось з броні, і то, це треба моніторити. При чому навіть якщо ми моніторимо ретельно і постійно - ми дуже опосередковано можемо дізнатись про кількість місць що була на броні - бо частину місць на броні - продають тим, чия ця бронь і це взагалі ніяк не видно. Ми, навіть коли моніторимо випадання з броні - лише бачимо різницю між тим скільки місць було на броні і скільки продалось, бо випадають лише "зайві", ті що не продались з броні.

Як я розумію тут йдеться ось про що. Броні (ті що випадають за 72-24 годин до відходу) - не лише для певних привілейованих груп осіб (всякі там військові, в СВ - також депутатські), є також і комерційні.

Будь-яка юрособа має право на бронь для своїх співробітників, і це коштує зовсім недорого.

Попри те, що більшість директорів про таку можливість не знає (і звертаються часто бідолашні до турфірм, що ці ж броні одержали насправді тих-же правах). Можливість для будь-якої юрособи мати бронь для власних потреб - лишилась з радянських часів, коли юрособа майже завжди була державною організацією (тому мобільність її співробітників так чи інакше корелювала з державними інтересами і вважалась більш цінною ніж мобільність приватних осіб).

Так, місця з комерційних броней випадають у відкритий продаж, але багато хто з потенційних пасажирів відмовляється від поїздки поїздом раніше, ніж бронь вивалиться у відкритий продаж, особливо якщо мандрівник недосвічений.

Ті броні що тримаються пізніше, коли лишається менше ніж 24 години до виїзду - це "блатні", там зовсім мало місць. Ліквідація чи якесь скорочення обсягів комерційного бронювання до них не має стосунку.
 
Інша справа що загальний дефіцит місць таким кроком не усунути, просто з за 72-24 години буде істотно менше місць вивалюватись, натомість ті ж місця будуть просто з самого початку в відкритому продажу - це звісно трішечки збільшить вірогідність дістати місце простим пасажирам, але ускладнить життя досвідченішим мандрівникам - тим, хто рятувався ловлею 72-24 годинних броней.
« Last Edit: 14.08.16 , 19:08 by Maxy » Logged
Banderilliero
User

Posts: 107


View Profile
« Reply #4051 on: 15.08.16 , 22:08 »
Share

А як прості користувачі це можуть бачити?

"Коли квиток неможливо купити, а поїзди відправляються порожні." - я це мав на увазі.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21072


View Profile
« Reply #4052 on: 15.08.16 , 22:08 »
Share

вважайте це художнім перебільшенням.
Без цього перебільшення коректним було формулювання - коли квитків спершу зовсім нема у продажу, але потім трішки місць з'являється, зрідка навіть буває що одне-два місця на поїзд лишаються не продані.
« Last Edit: 15.08.16 , 22:08 by Maxy » Logged
Георгий Грановский
Active user

Posts: 5625


View Profile
« Reply #4053 on: 16.08.16 , 10:08 »
Share

Разве что что пара СВ и то в редчайших случаях, купе и плацкарт разметают практически всегда на таких направлениях где сначала билетов совсем нет а потом вылазит что-то с броней.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1771


View Profile
« Reply #4054 on: 16.08.16 , 14:08 »
Share

A recent case:
It is evening. Second class on the morning summer IC Kyiv - Odesa is sold out completely. Accordingly, a passenger buys a first class ticket.
In the morning a check at booking some 50 minutes before departure reveals 30 free seats in the second-class-minus wagon.

The passenger in this case opted to transfer from first class to almost third class because she was travelling with a small child and the row of 3 seats in 2,5 class provided space for the child to lie down next to her.

The point is that those 30 seats could have been sold and could have provided much needed revenue for UZ, had they been freely available at least a few days before departure.

PS I would say that some years ago you could see entire "empty wagons" leaving the station while there was no tickets available.
Logged
Kaban
Active user

Posts: 2136


View Profile
« Reply #4055 on: 12.09.16 , 13:09 »
Share

З 12 вересня 2016 року на Львівській залізниці зросте приміський тариф.
Відтак вартість проїзду становитиме від 6 до 29 грн. залежно від дальності поїздки.

Докладніше про тарифи http://railway.lviv.ua/schedule/suburban/fares/
Logged
VB
Active user

Posts: 2597


View Profile
« Reply #4056 on: 26.09.16 , 19:09 »
Share

Войцех Балчун
Внесли, як і обіцяли, зміни до наказу щодо так званого «бронювання квитків». Скасували чотири види броні. Для організованих груп пасажирів встановлено більш жорсткі умови викупу місць. До 10-ти місць у поїздах залишаємо для соціально вразливих верств населення. Мова про інвалідів 1-ї та 2-ї груп, дітей-інвалідів, інвалідів Другої світової, учасників бойових дій, у тому числі АТО. Визначено обмежену кількість місць для державних установ та організацій. Результат: до вільного продажу переведено близько 3, 9 тисяч місць щодобово. Контроль зміненої системи – за три місяці. Придивляйтесь, оцінюйте, висловлюйтесь…
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=184848978617760&id=100012779760416
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 220


View Profile
« Reply #4057 on: 09.10.16 , 09:10 »
Share

Міністр В.Омелян:
Цього року капітально відремонтуємо до 100 пасажирських вагонів, на наступний - 200! Сучасні, з вакуумними туалетами.
Начебто є рішення щодо безперебійної роботи вай-фаю в поїздах та запровадження електронного квитка на електричках. З наступного тижня розпочинаємо обговорення.
Будуть внесені зміни до стандартів, відмовимося від подушок "на пір'ї" і ковдр у пилюці. Буде введено європейський сервіс, який повністю відповідатиме гігієні та зручності.
Цікава особливість, як тільки відмовилися від корупційних схем при закупці миючих розчинів - одразу стало можливим відмити вагони від багаторічного бруду. І, так, знімемо фіранки чи, як дехто їх називає, "занавєски". Виключно ролети на вікнах.
Обговорили питання приведення до єдиних норм залізничних станцій.
Гостро стоїть питання єдиного корпоративного стилю УЗ. Навіть, ці нові 100 вагонів могли би вже бути витримані в одному тренді. Чекаємо...
До грудня 2016 р. всі квитки, назви станцій, оголошення, інформація на табло буде вестися виключно українською та англійською мовою!
Одночасно, працюємо над декомунізацію назв станцій.

https://www.facebook.com/volodymyr.omelyan/posts/10154182780728439
« Last Edit: 09.10.16 , 09:10 by Alexeich-07 » Logged
qwa
Active user

Posts: 1168


View Profile
« Reply #4058 on: 09.10.16 , 12:10 »
Share

Дай Бог нашему теляти да волка поймати.
Logged
bond
Active user

Posts: 1452


View Profile
« Reply #4059 on: 09.10.16 , 20:10 »
Share

Впевнений, що вони і ролети прикрутять таким чином, що вони постійно випадатимуть - як зараз стержень із "занавєсками":)
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 [406] 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.111 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 27.09.16 , 20:09