Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.07.18 , 14:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 [414] 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 ... 449
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1316089 times)
Emblaze
Active user

Posts: 2760


View Profile
« Reply #4130 on: 29.05.17 , 03:05 »
Share Reply with quote

"Укрзализныця" стала партнером проекта GoCamp2017, чьей целью является популяризация иностранных языков в Украине. Компания перевезет около 600 волонтеров из 140 стран в детские лагеря в разных регионах Украины.

Проект стартует 29 мая, сообщает ЦТС. Поезда УЗ развезут иностранцев-волонтеров в школьные детские лагеря, а в июле - в лечебно-оздоровительные учреждения "Укрзализныци". В рамках проекта волонтеры будут обучать английскому языку детей из восточных регионов страны, жителей Луганской и Донецкой областей. В целом волонтеры посетят 600 школьных лагерей.

По словам директора общественной организации "Глобал Офис" Оксаны Нечипоренко, волонтеры научат детей преодолевать свои страхи и ограничения в изучении иностранного языка.
Logged
VB
Active user

Posts: 3115


View Profile
« Reply #4131 on: 31.05.17 , 13:05 »
Share Reply with quote

Голова наглядової ради ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов заявив, що у компанії припускають подорожчання квитків на популярних напрямках на 25%.
Про це він розповів в інтерв'ю РБК-Україна.

"УЗ не буде проводити просто індексацію, наприклад, на 20% на всі квитки. Це буде зроблено вибірково. Там, де необгрунтовано низькі ціни, вони будуть значно підвищені, на 15-25%. По інших напрямках, де немає попиту і необхідно залучати пасажирів, можливе зниження цін", - заявив Кравцов.

За його словами, подорожчання можливе на напрямках, які користуються значним попитом у пасажирів, щоб більш рівномірно розподілити по днях пасажиропотік.

"Наприклад, це може бути на такому значно завантаженому напрямку як Київ-Одеса. Але на менш завантаженому, наприклад, Одеса-Херсон може статися здешевшання. Крім того, можливе зниження цін на маршрути в Західній Україні, де висока конкуренція з іншими видами транспорту", - резюмував голова наглядової ради "Укрзалізниці".

www.rbc.ua/ukr/news/nabsovete-uz-dopuskayut-podorozhanie-biletov-1496215106.html
Logged
Jacaranda
User

Posts: 47


View Profile
« Reply #4132 on: 15.06.17 , 23:06 »
Share Reply with quote

Прийшла середина червня, а квитки на поїзд Київ-Перемишль ще не продаються через Інтернет...

Quote
Квитки на швидкісний поїзд №705/33013 Київ – Львів – Перемишль уже з середини червня можна буде купити онлайн. Про це сьогодні під час прес-конференції в Одесі, присвяченій стратегії розвитку ПАТ «Укрзалізниця» на 5 років, повідомив голова правління товариства Войцех Балчун.

http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/450533/
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3953


View Profile
« Reply #4133 on: 16.06.17 , 14:06 »
Share Reply with quote

Ну так поляки теж на своєму intercity.pl ще квитки продавати не навчились на 705-й
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 65


View Profile
« Reply #4134 on: 14.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

    Не знайшов відповідної теми, тому задам питання тут, а поважний модератор по можливості мене поправить.
    Чи планується збереження регіональних філій В ПАТ "УЗ" в кінці процесу її реформування ?
Знаю, що принаймі у Львові, зараз вся частина управління Дороги, яку займала пас. служба, стоїть пусткою. народ кого позвільняли, кого попереводили.
От і питання - чи така доля чекає все управління чи деякі служби залишаться в регіональних філіях (якщо такі існуватимуть) ? відповідно і самі грандіозні будівлі регіональних філій теж будуть "РЕФОРМОВАНІ" ?

Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #4135 on: 14.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

    Не знайшов відповідної теми
Створити нову не дозволяє щось релігійне?
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 65


View Profile
« Reply #4136 on: 14.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

Ну. не факт, що саме релігія . Пригадую колись була подібна тема про Реформування УЗ. Але шляк її десь трафив (як то кажуть у Львові), або я став неуважним. А плодити нові - хто зна. може так і треба.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3675


View Profile
« Reply #4137 on: 14.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

... народ кого позвільняли, кого попереводили. ...
Це може й на краще, бо в них був одне гасло: "В нас все добре, нам нічого нового не потрібно, нехай буде все "як є" ". Вони були ворогами усього нового і лобістами автобусних перевезень.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2760


View Profile
« Reply #4138 on: 14.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

Не просто автобусних, а вантажопасажирських.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3675


View Profile
« Reply #4139 on: 25.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

Приємна новина для поціновувачів ретро:

Упродовж серпня на Боржавській вузькоколійці пасажирів кататиме паровоз Гр-280

Укрзалізниця спільно з Міністерством інфраструктури України, Закарпатською облдержадміністрацією та іноземними партнерами реалізує туристичний проект. Для перевезень Боржавською вузькоколійкою на Закарпаття з Гайворона прибув паровоз Гр-280. У серпні щовихідних він кататиме пасажирів, які бажають помилуватися місцевим колоритом.

Очікується, що перший рейс відбудеться 4 серпня. Планується, що паровоз курсуватиме вузькоколійкою між Хмільником і Виноградовом.

Паровоз Гр-280 побудований майже 70 років тому в Німеччині. Паровози Укрзалізниці цієї серії вже стали героями багатьох фільмів та сюжетів, зокрема серіалу «Дев’ять життів  Нестора Махна». 

Паровози серії «ГР» на сьогодні в Україні використовуються на Київській дитячій залізниці та встановлені в різних містах як пам’ятники. Для їх відновлення та капітально-відновлювального ремонту ретро-вагонів необхідні значні кошти.

Укрзалізниця раніше повідомляла, що для збереження вузькоколійок  та підтримки в робочому стані ретротехніки необхідно, щоб місцева влада долучалася до фінансування таких туристично привабливих проектів.

ПАТ «Укрзалізниця» здійснює комплексну роботу зі збереження історичної залізничної спадщини. Це - однин з важливих напрямків соціальної відповідальності товариства. «Ми хочемо зберегти унікальні зразки техніки – живе свідчення історії. Фахівці нашої компанії провели масштабний моніторинг, вже систематизовано та заборонено знищувати майже півтисячі об’єктів, що мають історичну цінність – це паровози, старовинні пасажирські та вантажні вагони, спеціальна техніка, об’єкти інфраструктури. У подальшому плануємо відновлювати історичний рухомий склад для участі у кінозйомках, туристичних та святкових поїздках, поповненні експозицій музеїв та виставок», — розповів голова правління товариства Войцех Балчун.

Довідка

Вузькоколійна залізниця у Боржавській долині працює з 1908 р. Ширина залізничної колії — 750 мм. Назва вузькоколійки пов'язана з річкою Боржавою, по узбережжю якої проходить колія.

Першочерговим завданням залізниціі було транспортування деревини з гірських масивів (Полонина Боржава, Великий Діл) до Закарпатської (Притисянської) низовини. Хоча вона використовувалася й для пасажирських перевезень.  Вона проходить територіями Берегівського, Виноградівського та Іршавського районів.

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/454967/

Тож тепер варто сподіватись, що старовинні приміщення станцій не будуть розбирати "на цеглу".
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 [414] 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 ... 449
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.12 seconds with 20 queries.