Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.01.18 , 17:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 [416] 417 418 419 420 421
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1216740 times)
nikooolay
Active user

Posts: 407


View Profile
« Reply #4150 on: 06.09.17 , 00:09 »
Share Reply with quote

То тепер на додачу до запаху варених яєць та огірків ще й кавами смердітиме на весь вагон? Вже б виділили в одному вагону одне притуалетне купе на кавоварню, то б і вистачило. Провідників невдовзі перекваліфікують на кулінарів. Це хіба так вкрай необхідно?
В Леоэкспрессе почему-то не смердит). По-большому счету проводник от станции до станции, особо не занят, почему бы с его помощью не оказывать дополнительные услуги?
 
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 627


View Profile
« Reply #4151 on: 06.09.17 , 05:09 »
Share Reply with quote

в купейних вагонах НЭ і зараз провідники пропонують зернову каву(яку заварюють в мікрохвильових печах).
Logged
opex
Active user

Posts: 11279


View Profile
« Reply #4152 on: 06.09.17 , 05:09 »
Share Reply with quote

Запах кофе, даже растворимого, в вагоне это просто аромат после перегара и носков..
Logged
bond
Active user

Posts: 1474


View Profile
« Reply #4153 on: 06.09.17 , 10:09 »
Share Reply with quote

Тепер, завдяки запаху кави, усі інші аромати сприйматимуться кожен окремо, а не в комплексі (це наче нюхати каву при виборі парфумів аби перебити минулий аромат); усе різноманіття  ароматів в одному вагоні: загадковий запах копченої риби, легкий бриз квашених огірків, тонізучий вітерець від шкарпеток сусіда... УЗ: відкрий для себе півгодинну техстоянку з непрацюючим кондиціонером з іншої сторони!:)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3318


View Profile
« Reply #4154 on: 06.09.17 , 16:09 »
Share Reply with quote

Запах кофе, даже растворимого, в вагоне это просто аромат после перегара и носков..
Саме тому в притуалетному купе найкраще місце - бар'єр від запахів із туалета. Це кращий з варіантів. В Лео Експресі "вонна/вонява кава", бо чехи/словаки таку полюбляють, як і черстві потравіни )))
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3318


View Profile
« Reply #4155 on: 06.09.17 , 22:09 »
Share Reply with quote

Не зовсім від УЗ, але про УЗ:
Генпрокуратура і СБУ проводять обшуки у підрозділах "Укрзалізниці"
http://news.finance.ua/ua/news/-/409859/genprokuratura-i-sbu-provodyat-obshuky-u-pidrozdilah-ukrzaliznytsi

Quote
Вже вилучена технічна документація і понад 45 балонів з невідомою речовиною, яка, за супровідними документами, нібито є холодоагентом.
Ось вам ваша літня прохолода у вагонах. Це з тієї ж опери, що взимку провідники вкидають до печей чорний камінь з умовною назвою "вугілля" (безкалорійне).
Logged
sergius
Active user

Posts: 1335


View Profile
« Reply #4156 on: 11.09.17 , 19:09 »
Share Reply with quote

Хоть Кравцов и дубарь в плане понимания как управлять УЗ, но правильные вещи говорит. Или ретранслирует, что более реально.

вырезка
Quote
У вересні Укрзалізниця ліквідує дефіцит локомотивів, – Євген Кравцов
У серпні робочий парк локомотивів Укрзалізниці збільшився на 55,5 одиниць. Загалом до кінця 2017 року буде відремонтовано 274 локомотиви. Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«У вересні плануємо відновити ще 84 локомотиви. Це дозволить вже на початку осені повністю ліквідувати дефіцит тягового рухомого складу та задовольнити потребу бізнесу і держави у залізничних перевезеннях. Наше завдання – повернути у робочий парк якомога більше локомотивів за найкоротший час. Для цього ми розробили комплексну програму відновлення експлуатаційного парку тягового рухомого складу», – зазначив Євген Кравцов.

Зокрема, до кінця року буде відновлено 142 вантажні електровози, 11 пасажирських електровозів, 40 вантажних тепловозів, 6 пасажирських тепловозів та 75 маневрових тепловозів. З них на афілійованих підприємствах компанії буде капітально відремонтовано 78 локомотивів: на ПрАТ «Дніпропетровський ТРЗ» – 26, ПрАТ «Запорізький ЕРЗ» – 40, ПрАТ «Львівський ЛРЗ» – 12 од.

Окрім цього, з початку року в умовах виробничих підрозділів локомотивного господарства проведено 4004 поточні ремонти електровозів та 1120,5 ремонтів тепловозів. На афілійованих підприємствах компанії капітально відремонтовано 82 локомотиви, що більше на 46 локомотивів ніж за аналогічний період минулого року.
(...)
Источник: http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/457935/

По крайней мере, это более приземленно, чем рассказы про (меж-)галактические экспрессы.
« Last Edit: 11.09.17 , 19:09 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3318


View Profile
« Reply #4157 on: 11.09.17 , 20:09 »
Share Reply with quote

За цими цифрами стоїть ціла купа тендерів (на комплектувальні вироби), переможцями в яких є кілька фірм, під які виписані умови тендерів. Одна з умов: післяплата через 180 днів. Ціна у переможців - відповідна.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3318


View Profile
« Reply #4158 on: 12.09.17 , 13:09 »
Share Reply with quote

Ось один із доказів "прозорості" закупівель (перше, що трапило на очі):
http://zbk.org.ua/2017/03/10/lvivskij-lokomotivoremontnij-zavod-kupiv-diodiv-u-fiktivno%d1%97-firmi-na-pivtora-miljoni/

Тому, від цієї новини (про ремонти) двоякі враження: з одного боку добре, що оновлюють, а з іншого - яким великим коштом це буде?
Logged
sergius
Active user

Posts: 1335


View Profile
« Reply #4159 on: 12.09.17 , 19:09 »
Share Reply with quote

...з одного боку добре, що оновлюють, а з іншого - яким великим коштом це буде?
а з третього боку - корупція реалізується навіть у відносно чесних тендерах: переможці просто не виконують (або виконують не так) забов'язання.
Тому зараз цікавить кінцевий результат.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 [416] 417 418 419 420 421
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.082 seconds with 20 queries.