Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.06.18 , 12:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 [422] 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 ... 446
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1303159 times)
Iwan
Active user

Posts: 3605


View Profile
« Reply #4210 on: 24.01.18 , 18:01 »
Share Reply with quote

УЗ домовилась побудувати міст під Києвом )))
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3605


View Profile
« Reply #4211 on: 24.01.18 , 18:01 »
Share Reply with quote

Упродовж 2017 року мукачівські локомотивники зрекуперували 17,5 млн кВт*год. - понад половину від загального обсягу рекуперації на ЛЗ (28,8 млн кВт*год електроенергії на загальну суму 46,4 млн грн.).
Вельми шкода, що "Чортківський горб" на Затернопіллі ще не електрифікований, а то б до справи змогли б долучитися тернопільсько-чернівецькі рекупераціоністи.
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1089


View Profile
« Reply #4212 on: 24.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

Упродовж 2017 року мукачівські локомотивники зрекуперували 17,5 млн кВт*год. - понад половину від загального обсягу рекуперації на ЛЗ (28,8 млн кВт*год електроенергії на загальну суму 46,4 млн грн.).
Вельми шкода, що "Чортківський горб" на Затернопіллі ще не електрифікований, а то б до справи змогли б долучитися тернопільсько-чернівецькі рекупераціоністи.
Є один нюанс - це на постійному струмі можливо зробити рекуперацію з сірників та жолудів, а на змінному потрібен локомотив з сучасною системою керування.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8325


View Profile
« Reply #4213 on: 24.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

XAN_, не лише локомотиви, а й відповідне обладнання на підстанціях.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3605


View Profile
« Reply #4214 on: 24.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

Упродовж 2017 року мукачівські локомотивники зрекуперували 17,5 млн кВт*год. - понад половину від загального обсягу рекуперації на ЛЗ (28,8 млн кВт*год електроенергії на загальну суму 46,4 млн грн.).
Вельми шкода, що "Чортківський горб" на Затернопіллі ще не електрифікований, а то б до справи змогли б долучитися тернопільсько-чернівецькі рекупераціоністи.
Є один нюанс - це на постійному струмі можливо зробити рекуперацію з сірників та жолудів, а на змінному потрібен локомотив з сучасною системою керування.

Я жартую. Так, я теж про це думав, що постійнострумова рекуперація є зручна для апаратної реалізації (у порівнянні зі змінним струмом)... але у постійнострумової Р. є така вада - цю енергію повинні відібрати локи, що їдуть під горб, бо інакше рекуперативний лок підвищить напругу в мережі до такого рівня, що може спричинити вихід з ладу випрямлячів. Щось в мене є сумніви, щоб на тягових підстанціях стояли інвертори (DC-AC конвертори) для генерації енергії в "промислову електромережу загального доступу". Тому, ця зрекуперована енергія має сенс за умови її одночаного використання на тій же електричній ділянці. Можливо фахівці мене виправлять.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3605


View Profile
« Reply #4215 on: 24.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

XAN_, не лише локомотиви, а й відповідне обладнання на підстанціях.
Поки я писав - Ви вже відповіли. То там дійсно є ті DC-AC конвертори, що віддають синусоїду в "публічну мережу"? (я про рекуперацію на мережі 3kV DC).
« Last Edit: 24.01.18 , 19:01 by Iwan » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8325


View Profile
« Reply #4216 on: 24.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

При будівництві/переобладнанні підстанцій в місцях, де можлива, та має сенс рекуперація їх ставлять. На "рівнинних" як правило лише резистори, бо рекуперація на таких ділянках - рідкість.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8325


View Profile
« Reply #4217 on: 24.01.18 , 23:01 »
Share Reply with quote

У 2018 році Південно-Західна залізниця виконає комплексну реконструкцію одного з найбільших залізничних вузлів України - Дарницького


Про це повідомив в.о. директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Роман Веприцький під час комісійного інспектування станції Дарниця та залізничних підприємств, які входять до складу Дарницького вузла.

За словами Романа Веприцького, комплексну програму реконструкції Дарницького залізничного вузла, яка містить заходи технічного й органі-заційного характеру, було розроблено після ретельного аналізу показників діяльності вузла за 2016-2017 роки та амортизаційних характеристик місцевої інфраструктури й обладнання. Практична реалізація цієї програми дозволить значно підвищити КПД станції і всіх вузлових підприємств, вивести їх на новий рівень виробничої діяльності та санпобуту, а також надання послуг пасажирам.

Упродовж 2018 року залізничники планують відремонтувати ряд колій на станції Дарниця та в парку «Ліски», оновити тут низку стрілочних переводів і гіркових уповільнювачів, модернізувати мережі електроживлення й освітлення, систему гучномовного зв’язку та відеонагляду.

Значні обсяги робіт передбачено і на вузлових підприємствах, насамперед у локомотивному та вагонному депо. Так, на ПТО тепловозів і електровозів модернізують системи підігріву та екіпірування локомотивів мастилами, а в цехах відремонтують зношене електрообладнання, компресори, верстати та двигуни.

На всіх вузлових підприємствах також виконають капітальні чи поточні ремонти виробничих будівель і споруд – фасадів, покрівель, підвалів та інших приміщень, оновлять комп’ютерну техніку, радіостанції, тощо.

Окремим рядком у програмі реконструкції Дарницького вузла прописане створення належних умов праці та санпобуту залізничників: ремонт душових, туалетів, роздягалень, кімнат приймання їжі, сходових маршів, утеплення приміщень, заміна вікон, а також енергоощадні заходи, зокрема, встановлення приладів обліку та сучасного опалювального обладнання у котельнях.

«У нас комплексний підхід до реконструкції Дарницького вузла, - говорить в.о. керівника Південно-Західної залізниці Роман Веприцький. - Ми оновлюватимемо його самі і водночас наполягатимемо на тому, щоб прилеглі до Дарниці незалізничні підприємства навели лад у зоні своєї відповідальності. Один із найбільших залізничних вузлів України має стати взірцевим, показати гідний наслідування приклад виробничої культури та сервісу».
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 509


View Profile
« Reply #4218 on: 30.01.18 , 20:01 »
Share Reply with quote

Директор пассажирских перевозок и сервиса "Укрзализныци" Игорь Романкив и его первый заместитель Виталий Скидан отстранены от должностей. Как стало известно LB.ua, поводом для этого стала их попытка создать ручной профсоюз железнодорожников.

По имеющейся информации, руководители и сотрудники сектора пассажирских перевозок в рабочее время ездили в Ковель, Львов, Одессу и агитировали железнодорожников вступать в "Независимый профсоюз работников вагонного участка станции Киев-Пассажирский".

Отстранение Романкива и Скидана действует до окончания их контрактов с "Укрзализныцей", которые заканчиваются 6 и 1 февраля соответственно.

Напомним, что в прошлом году министр инфраструктуры Владимир Омелян несколько раз заявлял о необходимости сменить руководителя пассажирского сектора "Укрзализныци", члена правления ПАО Сергея Михальчука.

В частности, на круглом столе в Институте Горшенина министр заявил, что назначение Михальчука на эту должность пролоббировал народный депутат Ярослав Дубневич. __________________
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #4219 on: 30.01.18 , 21:01 »
Share Reply with quote

Стоит добавить, Романкив официально дал комментарий, что они не отстранены и работают.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 [422] 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 ... 446
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.098 seconds with 20 queries.