Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.18 , 00:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 [423] 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 ... 483
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1375516 times)
Андрей11111
Active user

Posts: 617


View Profile
« Reply #4220 on: 31.01.18 , 09:01 »
Share Reply with quote

Не отстраненный Романкив вещает о кондиционерах в плацкартных вагонах:

В 2018 году "Укрзализныця" модернизирует около 100 плацкартных пассажирских вагонов, установив в них кондиционеры и вакуумные туалеты.

Как сообщил директор по пассажирским перевозкам и сервису УЗ Игорь Романкив, речь не идет о капитально-возобновительном ремонте, поскольку это будет отдельная программа модернизации, пишет ЦТС.

"На этот год запланировано обустроить большое количество плацкартных вагонов кондиционерами и вакуумными туалетами - почти 100 единиц подвижного состава. Отмечу, именно плацкартных вагонов, а не купейных или СВ, которые в большей степени оснащены цивилизованными санузлами и системами обеспечения комфортного микроклимата. Это будет основная новация", - заявил Романкив.

По словам чиновника, модернизировать будут сравнительно новые вагоны, которые имеют определенный запас срок эксплуатации. Ставить новое оборудование в вагоны, термин эксплуатации которых истек, никто не будет.

Что касается компенсации затрат на работы и технику, ее "Укрзализныця" планирует со временем осуществить за счет повышения тарифов на проезд.

"За счет этого мы улучшим уровень сервиса, что в конце концов станет основанием для повышения стоимости услуг за перевозки. Таким образом, средства впоследствии вернутся. Если не в этом году, то в следующем", - рассказал директор по пассажирским перевозкам и сервису "Укрзализныци"
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8872


View Profile
« Reply #4221 on: 31.01.18 , 14:01 »
Share Reply with quote

//del
Logged
melodia1
Active user

Posts: 303


View Profile
« Reply #4222 on: 06.02.18 , 14:02 »
Share Reply with quote

Директор пассажирских перевозок и сервиса ПАО "Укрзализныця" Игорь Романкив 5 февраля был уволен с занимаемой должности.
https://lb.ua/economics/2018/02/06/389216_direktor_passazhirskih_perevozok.html
Logged
Entony
Active user

Posts: 2365


View Profile
« Reply #4223 on: 15.02.18 , 16:02 »
Share Reply with quote

Євген Кравцов: Бескидський – це перший залізничний тунель, збудований у незалежній Україні.
Сьогодні дано старт зворотному відліку до введення Бескидського тунелю в експлуатацію, що буде відкритий через 100 днів.


Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов під час інспекційної поїздки на об’єкт 15 лютого.
За словами Євгена Кравцова, спорудження двоколійного залізничного Бескидського тунелю на перегоні Бескид – Скотарське, – це єдиний проект з будівництва залізничних тунелів часів незалежної України. «Це епохальне та символічне будівництво загалом для української транспортної галузі», – розповів в.о. голови правління товариства.
За словами Євгена Кравцова, за останній рік відбулося збільшення перевезень вантажів до країн ЄС на понад 3%, зворотно – на понад 30%. У 2017 році через старий Бескидський тунель залізничним транспортом перевезено більш ніж 20 млн тонн вантажів. Ці обсяги свідчать, що попит і необхідність перевезень в бік Європи та зворотно існує. «За останні три роки металурги, аграрії, хіміки збільшили експорт вантажів до країн ЄС сухопутними прикордонними переходами. Тому відчутна необхідність відкриття нового тунелю, що ліквідує вузьке місце залізничної інфраструктури п’ятого європейського транспортного коридору Італія — Словенія — Угорщина — Словаччина — Україна», – зазначив Євген Кравцов.
За його словами, після введення нового тунелю в експлуатацію пропускна спроможність порівняно з одноколійним тунелем збільшиться з 47 до 100 пар поїздів за добу, а також зросте швидкість курсування поїздів через тунель з 40 до 60 км/год.
Він зазначив, що Прем’єр-міністр України на засіданні уряду поставив завдання у 100 денний термін завершити  роботи та підготувати Бескидський тунель до уведення в експлуатацію. Тому відкриття об’єкту заплановане на 25 травня.
«Поставлені завдання усім службам Львівської залізниці, щоб чітко вкластися у графік робіт, адже попереду технічно складне переключення руху поїздів між тунелями. Ми очікуємо, що завдяки Бескидському тунелю покращимо і пасажирське сполучення із Закарпаттям. У перспективі плануємо запустити поїзд Інтерсіті між Львовом та Закарпаттям», – розповів в.о. голови правління товариства.
Він подякував працівникам регіональної філії «Львівська залізниця», підряднику-компанії «Інтербудмонтаж» та місцевій владі за співпрацю в реалізації проекту.
Двоколійний тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, автоматизованою системою управління технологічними процесами тунелю, засобами пожежної безпеки.
Наразі залізничники виконують роботи другого етапу — переоблаштування інфраструктури станції Бескид. Цей етап триває з 26 вересня 2017 року й передбачає закінчення робіт у тунелі та на підходах до нього, зокрема, електрифікацію, укладання колій, влаштування пристроїв централізації та блокування, а також зв’язку, будівництво припортальних будівель і споруд та освітлення припортальних ділянок. Щодоби на об’єкті працюють близько 140 колійників, енергетиків та будівельників, задіяно 17 одиниць колійної та будівельної техніки.
На станції Бескид змонтовано обладнання новітніх систем мікропроцесорної централізації керування рухом поїздів. У тунелі укладено парну та непарну колії. Триває влаштування кабельних мереж електроосвітлення та електроживлення тунелю, прокладено мережі зв’язку та СЦБ в тунелі, тривають роботи з їх прокладання на підходах. Розпочато влаштування просторової ромбовидної автокомпенсованої контактної мережі в тунелі. Завершується монтаж протипожежного водопроводу в тунелі, влаштування водовідвідних лотків. Здійснюється монтаж обладнання систем відеонагляду, пожежогасіння, електроживлення, вентиляції та автоматизованої системи управління технологічними процесами в тунелі.
Довідка.
Будівництво Бескидського тунелю, що знаходиться на межі Львівської та Закарпатської областей, фінансується за рахунок коштів ПАТ «Укрзалізниця» із залученням кредитних коштів МФО, зокрема Європейського банку реконструкції та розвитку в рамках проекту «Впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на залізницях України» та Європейського інвестиційного банку в рамках проекту «Бескидський залізничний тунель». З початку реалізації проекту профінансовано 2,2 млрд грн з ПДВ, із яких кошти ЄБРР – 526,8 млн грн, ЄІБ – понад 1 млрд грн, власні кошти Укрзалізниці – 666,5 млн грн. Вартість виконаних робіт 2 394 221 тис. грн з ПДВ.
Новий тунель зводиться на відстані 30 метрів від старого одноколійного. За проектом, повністю закінчити комплекс робіт планується в другому кварталі 2018 року.
26 вересня 2017 року підрядник ПрАТ «Інтербудмонтаж» завершив основні роботи зі спорудження двоколійного Бескидського тунелю: його проходку, постійне оздоблення склепіння та стін тунелю. Роботи тривали з 29 жовтня 2013 року.
Довжина тунелю      1764,5 м
Ширина тунелю       10,5 м
Висота тунелю          8,5 м

http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/469093/

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ждемо ІНТЕРСІТІ Львів - Ужгород. Можливо Хюндай/Тарпан чи Шкода завітає в Карпати :)
« Last Edit: 15.02.18 , 16:02 by Entony » Logged
Eburgrzd
Guest
« Reply #4224 on: 15.02.18 , 18:02 »
Share Reply with quote

Поезда в Москву из Одессы и Киева стали самыми прибыльными в Украине
154 миллиона гривен принёс в 2017 году «Укрзализныце» поезд сообщением Киев — Москва, оказавшийся наиболее прибыльным из всех рейсов предприятия.

Об этом сообщает издание «Левый берег» со ссылкой на данные железнодорожного перевозчика.

Второе место по прибыльности занял поезд Одесса — Москва, который принёс «Укрзализныце» 98 миллионов прибыли.

Внутриукраинские рейсы сильно отстают по этому показателю: так, наиболее прибыльный рейс Одесса — Киев принёс лишь 47 миллионов гривен, рейс Киев — Львов — 29,7 миллиона гривен.

Пятое место в списке самых прибыльных рейсов занял поезд Киев — Санкт-Петербург.

Кроме того, в список прибыльных попали поезда Хмельницкий — Москва, Львов — Москва, Ковель — Москва и Харьков — Москва.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #4225 on: 15.02.18 , 18:02 »
Share Reply with quote

Тут вопрос, прибыльными или доходным. Сомневаюсь что они могут реально посчитать прибыль по конкретному поезду, и по пасс.перевозкам вообще. А так, это отличный пиар ход для сохранения сообщения с РФ.
Logged
Eburgrzd
Guest
« Reply #4226 on: 15.02.18 , 18:02 »
Share Reply with quote

Пишут, что прибыльными.
Еще:
Quote
Вместе с  тем, пассажирские перевозки дальнего сообщения на Украине в 2017 году стали в целом глубоко убыточными. Общий убыток за год составил 3,5 млрд гривен. Самым невыгодным оказался рейс «Мариуполь – Львов», убыток составил около 160 млн гривен. За 2017 год УЗ отменила семь убыточных поездов.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #4227 on: 15.02.18 , 18:02 »
Share Reply with quote

Пишут, что прибыльными.
Написать и я могу. У них нет реальной методики формирования себестоимости, все эти цифры выводятся путем "надо этот сделать прибыльным, а этот убыточным", они видят только цифру дохода, а дальше танцуют под необходимые показатели.
Logged
Eburgrzd
Guest
« Reply #4228 on: 15.02.18 , 19:02 »
Share Reply with quote

Спорить не буду ;-)
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3215


View Profile
« Reply #4229 on: 15.02.18 , 21:02 »
Share Reply with quote

Цитирую новость из первоисточника :) Особенно забавляет про Киев-Рахов :)


В 2017 году самым прибыльным украинским поездом стал №5/6 Киев - Москва, а самым убыточным - №70/69 Мариуполь - Львов. Об этом говорится в ответе "Укрзализныци" на запрос корреспондента LB.ua.

Пять самых прибыльных поездов 2017 года:
№5/6 Киев - Москва — 11 вагонов, 77% заселенности, 154 млн прибыли
№23/24 Одесса - Москва — 10 вагонов, 89% заселенности, 98 млн прибыли
№105/106 Киев - Одесса — 17 вагонов, 95% заселенности, 47 млн прибыли
№91/92 Киев - Львов — 15 вагонов, 87% заселенности, 29,7 млн прибыли
№53/54 Киев - Санкт-Петербург — 11 вагонов, 65% заселенности, 20 млн прибыли
Были прибыльными и некоторые другие поезда в Россию, в том числе Хмельницкий - Москва, Львов - Москва, Ковель - Москва, Харьков - Москва, а также некоторые поезда, запущенные в прошлом году: №7/8 Киев - Ивано-Франковск, №11/12 Львов - Одесса.

Однако в целом пассажирские перевозки дальнего сообщения были глубоко убыточными. Общий убыток за 2017 год составил 3,5 млрд гривен.

Пять самых убыточных поездов:
№70/69 Мариуполь – Львов – 16 вагонов, 93% заселенности, убыток – 159,9 млн грн
№686/685 Измаил – Одесса – 9 вагонов, 65% заселенности, убыток – 97,4 млн грн
№ 357/358 Киев – Рахов - 16 вагонов, 93% заселенности поезда, убыток– 90,4 млн грн
№134/133 Киев – Лисичанск – 16 вагонов, 94% заселенности, убыток – 80,7 млн грн
№608/607 Черновцы – Львов – 10 вагонов, 83% заселенности, убыток – 27,3 млн грн
Два поезда из этого списка - Черновцы – Львов и Измаил – Одесса - были отменены, несмотря на недовольство местного населения. В целом за прошлый год УЗ отменила семь убыточных поездов.

_lb.ua/economics/2018/02/15/390210_poezd_kievmoskva_stal_samim.html
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 [423] 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 ... 483
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.086 seconds with 20 queries.