Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.06.18 , 20:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 [425] 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 ... 446
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1303757 times)
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #4240 on: 17.02.18 , 00:02 »
Share Reply with quote

Божет это просто намек на его грядущую реинкарнацию? Ускорение и замена вагонов.
Теме его убыточности уже не один год. Не фантазируйте.
Logged
byfly
Active user

Posts: 248


View Profile
« Reply #4241 on: 17.02.18 , 06:02 »
Share Reply with quote

Пять самых прибыльных поездов УЗ 2017 года:
   №             маршрут           число вагонов    заселенность, %    прибыль, млн грн
  5/6          Киев-Москва              11                77                 154,0
 23/24        Одесса-Москва             10                89                  98,0
105/106        Киев-Одесса              17                95                  47,0
 91/92          Киев-Львов              15                87                  29,7
 53/54     Киев-Санкт-Петербург         11                65                  20,0

Пять самых убыточных поездов УЗ 2017 года:
   №             маршрут           число вагонов    заселенность, %     убыток, млн грн
 70/69       Мариуполь-Львов            16                93                 159,9
686/685       Измаил-Одесса              9                65                  97,4
358/357         Киев-Рахов              16                93                  90,4
134/133       Киев-Лисичанск            16                94                  80,7
608/607       Черновцы-Львов            10                83                  27,3

Как-то странно цифры вырисовываются. У 607-го убыток 27,3 млн грн - поезд отменили, а поезд 357-й принес убытка в 90,4 млн грн - и ничего, вроде как и не замечают. Вопрос: почему так? Складывается впечатление, что поезда отменяют, так сказать спросонья, впрочем, как и логист переносит сообщения из одной темы в другую, а потом из другой - в третью. Пока это потолок.

P.S. Работа для логиста - не даром же тебе хлеб есть, так что куда-нибудь перемести, а то я уже заколебался с твоими переносами: ты как кот с салом - то в одну тему, то в другую.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 260


View Profile
« Reply #4242 on: 17.02.18 , 08:02 »
Share Reply with quote

З приводу поїзда №70/69 Маріуполь - Львів: жахливий стан вагонів, не зручний графік (особливо зі Львова) і перекриття продажу квитків по станціях Дніпро/Запоріжжя спричинили такий збиток (на мою думку)...
А взагалі цікаво, чи планують далі щось робити з тими поїздами, які у "чорний" список попали і які ще курсують? Не думаю, що їх скасування буде найкращим рішенням...
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #4243 on: 17.02.18 , 10:02 »
Share Reply with quote

P.S. Работа для логиста - не даром же тебе хлеб есть, так что куда-нибудь перемести, а то я уже заколебался с твоими переносами: ты как кот с салом - то в одну тему, то в другую.
Прощайте.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 510


View Profile
« Reply #4244 on: 17.02.18 , 16:02 »
Share Reply with quote

З приводу поїзда №70/69 Маріуполь - Львів: жахливий стан вагонів, не зручний графік (особливо зі Львова) і перекриття продажу квитків по станціях Дніпро/Запоріжжя спричинили такий збиток (на мою думку)...
А взагалі цікаво, чи планують далі щось робити з тими поїздами, які у "чорний" список попали і які ще курсують? Не думаю, що їх скасування буде найкращим рішенням...

так вроде как почти все регулярные НШ в списке убыточных, за исключением флагманов и международных
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6696


View Profile
« Reply #4245 on: 17.02.18 , 19:02 »
Share Reply with quote

З приводу поїзда №70/69 Маріуполь - Львів: жахливий стан вагонів
Не можу повністю погодитися з цим.
Плацкартна група там краща,  ніж у 41/42 та 85/86.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #4246 on: 17.02.18 , 20:02 »
Share Reply with quote

З приводу поїзда №70/69 Маріуполь - Львів: жахливий стан вагонів
Не можу повністю погодитися з цим.
Плацкартна група там краща,  ніж у 41/42 та 85/86.

Пам'ятаю, в не так далекі часи мого ДІІТовського студентства плацкартні вагони в 22 і 70 поїздах були зі склопакетами. 46 і 86 таких не мали ніколи. 42 ніби лише 1 такий вагон мав. Але, за стільки років ситуація, можливо, змінилася. Та і я в плацкарті тепер рідше їжджу:)
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11787


View Profile
« Reply #4247 on: 17.02.18 , 20:02 »
Share Reply with quote

згадала баба як дівкою була ггг )))
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #4248 on: 17.02.18 , 21:02 »
Share Reply with quote

згадала баба як дівкою була ггг )))
Та я не такий старий, як давній:) Тільки наступного року 30-ка. Так що, студентом я був ще відносно недавно.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5453


View Profile
« Reply #4249 on: 17.02.18 , 22:02 »
Share Reply with quote

Купейные вагоны в 69/70 тоже нормальные сейчас.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 [425] 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 ... 446
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.142 seconds with 21 queries.