Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.08.18 , 23:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 [426] 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 ... 454
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1332567 times)
Antimason
Active user

Posts: 1300


View Profile
« Reply #4250 on: 17.02.18 , 23:02 »
Share Reply with quote

Пам'ятаю, в не так далекі часи мого ДІІТовського студентства плацкартні вагони в 22 і 70 поїздах були зі склопакетами. 46 і 86 таких не мали ніколи. 42 ніби лише 1 такий вагон мав. Але, за стільки років ситуація, можливо, змінилася. Та і я в плацкарті тепер рідше їжджу:)
Очевидно, що то були донецькі вагони і стан у них був куди кращий, ніж у маріупольських. Я їздив у такому вагоні Львів-Донецьк у складі 70 поїзда. Але в силу очевидних причин, вагонне депо Донецьк Україна тепер не контролює, а отже залишилися гірші маріупольські вагони. А в 2011 році в купейному вагоні (10 чи 11, номер точно не пам'ятаю, але якийсь один із них) навіть таргана бачив. Маріупольська група цього потягу досить з давніх часів була поганенькою і гірша за донецьку.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 714


View Profile
« Reply #4251 on: 18.02.18 , 08:02 »
Share Reply with quote

НАРАДА УКРАВТОДОРУ З ПРЕДСТАВНИКАМИ УКРЗАЛІЗНИЦІ НА ШЛЯХОПРОВОДІ В С.БУТЕНКИ КОБЕЛЯЦЬКОГО РАЙОНУ



Будівництво шляхопроводу в Кобеляцькому районі не зупиняється. Зранку завезли сюди чергову партію балок та 200 тонний кран, а вже в обід відбулася виробнича нарада з представниками ПАТ «Укрзалізниця» . Разом з підрядниками, які будують об'єкт, керівництво Служби обговорило можливість забезпечення "вікна"в русі поїздів на станції "Кобеляки" (с.Бутенки), яке використають для монтажу балок над залізничними коліями.



http://new.pl.ukravtodor.gov.ua/press/news/narada_z_predstavnykamy_ukrzaliznytsi_na_shliakhoprovodi_v_s_butenky_kobeliatskoho_raionu.html
Logged
jwan
Active user

Posts: 488


View Profile
« Reply #4252 on: 18.02.18 , 20:02 »
Share Reply with quote

Купейные вагоны в 69/70 тоже нормальные сейчас.

Это как повезет...
Logged
Entony
Active user

Posts: 2298


View Profile
« Reply #4253 on: 20.02.18 , 10:02 »
Share Reply with quote

Грузовой путь в Европу. Как в Карпатах строят Бескидский тоннель.

http://biz.liga.net/ekonomika/transport/stati/3728637-gruzovoy-put-v-evropu-kak-v-karpatakh-stroyat-beskidskiy-tonnel.htm

Цікава стаття про Бескидський тунель. Виявляється, що Песа може долати відстань між Києвом та Львовом за 5 годин.
З 20 та 25 травня буде закрито повністю ділянку через Бескид. Напевне багато чого відмінять, або переведуть на Сянки.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3711


View Profile
« Reply #4254 on: 20.02.18 , 11:02 »
Share Reply with quote

Quote
"Сегодня груженые поезда, идущие в направлении Чопа, входят в тоннель в тяге, а потом переходят в режим торможения. Теперь точка входа станет самой высокой, и поезд будет спускаться в режиме торможения. А поскольку используются электровозы с рекуперацией - они будут генерировать электроэнергию", - рассказывает экс-замминистра инфраструктуры Александр Кава.
Відкрили вічний двигун.. але забули згадати про "зменшення висоти підйому в тунелі зменшить обсяги рекуперованої електроенергії". В загальному економічний ефект досягається завдяки зменшенню "висоти горба", а не від шаленого видобутку рекуперованої енегрії.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2625


View Profile
« Reply #4255 on: 20.02.18 , 14:02 »
Share Reply with quote

Теж не зрозумів, яка різниція де найвища точка, біля входу чи внутрі.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3711


View Profile
« Reply #4256 on: 20.02.18 , 16:02 »
Share Reply with quote

Теж не зрозумів, яка різниція де найвища точка, біля входу чи внутрі.
1) вони понизили максимальне значення висоти (профілю);
2) при цьому ордината максимального значення перемістилась до порталу.
Простими словами: проклали без горба всередині тунелю і зменшили його пологість/крутизну з 0,025 до 0,012... і де тут профіт від рекуперації - не бачу. Складається враження, що Кава чув "мудрі слова" і при першій нагоді притулив їх тунельної теми. Це з тематики "Хто такий Понаб? Негайно звільнити його!".
Принагідно розповім те що чув від старших людей: "горб" в старих тунелях слугував водорозділом для тунельних вод - вони розтікалися в обидва напрямки від центру тунелю. При сучасних технологіях тунелі не будуть настільки заводнені, щоб ухил відігравав якусь суттєву роль у відведенні тунельних вод.
« Last Edit: 20.02.18 , 16:02 by Iwan » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8452


View Profile
« Reply #4257 on: 28.02.18 , 13:02 »
Share Reply with quote

Ну, что, железной дорогой никто поруководить не желает?

Logged
Iwan
Active user

Posts: 3711


View Profile
« Reply #4258 on: 28.02.18 , 13:02 »
Share Reply with quote

Ну, что, железной дорогой никто поруководить не желает?
Ви помилились темою :) як на мене, то тема жмеринського провідника більш доречна.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4014


View Profile
« Reply #4259 on: 28.02.18 , 14:02 »
Share Reply with quote

Сторінка не найдена
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 [426] 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 ... 454
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.117 seconds with 20 queries.