Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 22:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 [428] 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 ... 492
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1411769 times)
VB
Active user

Posts: 3490


View Profile
« Reply #4270 on: 12.04.18 , 14:04 »
Share Reply with quote

"Укрзалізницю" обшукують через розкрадання коштів. 14 чиновникам повідомили про підозру

ГПУ та СБУ проводять обшуки в офісі ПАТ "Укрзалізниця" в рамках розслідування розкрадань коштів, призначених для ремонту приміських дизель-поїздів
Про це повідомив у Facebook речник ГПУ Андрій Лисенко.

"Ці дії відбуваються у зв’язку зі здійсненням досудового розслідування у кримінальному провадженні за фактами заволодіння грошовими коштами, які призначалися на ремонт дизель-поїздів, що використовуються під час приміських перевезень, за ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366, ч. 2 ст. 205, ч. 3 ст. 212 Кримінального кодексу України", - написав Лисенко.

Вже 14 чиновникам підприємства повідомили про підозру.

"У цьому кримінальному провадженні повідомлено про підозру 14 службовим особам, зокрема 3 особам керівного складу департаментів ПАТ "Укрзалізниця", 4 керівникам афілійованих підприємств, 7 службовим особам залізниці та її філій інших рівнів", - зазначив Лисенко.

Слідчі зокрема встановили, що керівники ПрАТ "Дніпропетровський тепловозоремонтний завод" за попередньою змовою із керівництвом регіональних філій "Львівська залізниця", "Південна залізниця" за безпосередньої участі керівництва ПАТ "Укрзалізниця" із залученням низки фіктивних підприємств, знаючи, що жодних робіт із модернізації дизельних двигунів М 756 на ПрАТ "ДТРЗ" не проводилося, видали низку неправдивих документів про нібито модернізацію цих двигунів.

Ці документи стали підставою для перерахування понад 70 млн. грн. із рахунків ПАТ "Укрзалізниця" на рахунки ПрАТ "ДТРЗ", а у подальшому - фіктивним підприємствам. Колишні керівники ПрАТ "ДТРЗ", яким повідомили про підозру, визнали, що ці операції були безтоварні.

"Вчинення цього злочину стало можливим у зв’язку з тим, що працівниками ПАТ "Укрзалізниця" усупереч вимогам правовстановлювальних документів підприємства прийняті рішення про можливість укладення таких договорів філіями без отримання письмового дозволу ПАТ "Укрзалізниця", - зазначив Лисенко.

У ГПУ також зазначили, що керівництво ПрАТ "ДТРЗ" - афілійованого підприємства ПАТ "Укрзалізниця" - тривалий час перешкоджало проведенню призначеної судом перевірки підприємства Державною фіскальною службою, а також не надавало у повному обсязі запитувані документи.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #4271 on: 12.04.18 , 14:04 »
Share Reply with quote

... Слідчі зокрема встановили, що керівники ПрАТ "Дніпропетровський тепловозоремонтний завод" за попередньою змовою із керівництвом регіональних філій "Львівська залізниця", "Південна залізниця" за безпосередньої участі керівництва ПАТ "Укрзалізниця" із залученням низки фіктивних підприємств, знаючи, що жодних робіт із модернізації дизельних двигунів М 756 на ПрАТ "ДТРЗ" не проводилося, видали низку неправдивих документів про нібито модернізацію цих двигунів. ...
Воно й не дивно, коли "модернізовані" ДР1А самовільно скочуються з чортківського горба, а тим часом 19 785 600,00 грн (з ПДВ) були вчасно "освоєні" до 31 грудня 2016 року - накрили поляну і підписали акт виконаних робіт.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-08-08-000059-a
Logged
Entony
Active user

Posts: 2625


View Profile
« Reply #4272 on: 20.04.18 , 14:04 »
Share Reply with quote

Президент України Петро Порошенко під час візиту до Львова розповів про намір збудувати вузьку залізничну колію до Європи.

Про це він написав у своєму Twitter.
"Окрім пожвавлення авіаційного сполучення, ми також обговорюємо проект побудови вузької залізничної колії з Європи до Львова, що збільшить значення Львова як залізничного хабу, полегшить життя туристам і покращить ситуацію з вантажоперевезеннями", - зазначив президент.

https://www.eurointegration.com.ua/news/2018/04/20/7080742/
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #4273 on: 20.04.18 , 15:04 »
Share Reply with quote

Цікаво, як саме поєднають проект підземнго паркінгу під Двірцевою та підземні колії 1435 під цією ж Двірцевою площею.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2392


View Profile
« Reply #4274 on: 23.04.18 , 12:04 »
Share Reply with quote

Реалізувати туристичний потенціал країни без вирішення транспортних питань — не можливо
13 грудня 2017, 08:00

Заступник начальника департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення ПАТ «Укрзалізниця»

В Україні активно розвивається внутрішній туризм. Місцеві громади, бюджети яких збільшилися в результаті децентралізації влади, активно фінансують розвиток рекреаційних ресурсів свого регіону. Без сумніву Україна має величезний туристичний потенціал, але реалізувати його без вирішення транспортних питань навряд чи вдасться.

Для ПАТ «Укрзалізниця» турист – платоспроможний пасажир, тому ми багато уваги приділяємо відпрацюванню зручних залізничних маршрутів для цього клієнта. Враховуючи те, що українці їдуть до місць відпочинку здебільшого з дітьми, для них важлива мінімальна кількість пересадок, а ще краща їх відсутність — з потяга на пляж.  З огляду на це, ми відпрацьовуємо подовження літніх та зимових маршрутів.

Цьогорічного курортного сезону потяг Київ-Одеса, почав курсувати до Ізмаїла, зробивши доступним для відпочиваючих південно-західний регіон одеської області з його унікальними місцинами. Потяг з Чернігова до Одеси, цим літом доїхав, аж до Білгород-Дністровського. Це був експериментальний проект, який виявися дуже затребуваним у пасажира. Щоправда для його реалізації, довелося побудувати на цій кінцевій станції одеського регіону систему заправки водою, якої не вистачало на такий довгий рейс.

Зупинки по зупиночним платформах Кароліно-Бугаз та Бугаз зробили подорож до пляжів Затоки значно простішою та зручнішою. До наступного високого сезону на чорноморському узбережжі будуть продовжені ці дві посадочні платформи, які наразі не вміщають довгі курортні потяги.

Зупинка по станції Одеса-Східна скоротила туристам шлях до пансіонатів Коблево щонайменше на 40 хв. Подовжені потяги до станції Генічеськ зробили херсонський регіон та Азовське море ще більш затребуваними серед відпочиваючих.

Якщо говорити про Західну Україну, то й в цьому напрямку ми добре попрацювали. Першою туристичною ластівкою можна назвати потяг Київ-Рахів, який в експериментальному режимі був запущений в серпні 2014 р. Тоді на перший рейс були продані квитки у всі 12 вагонів, тож незабаром довелося включати ще два вагони.

Цього року потяги, які прямували до Івано-Франківська з Києва, Харкова, Одеси, також  були подовжені до населених пунктів, що є осередками зимового туризму в Україні: Ворохта, Яремче, Микуличин, Татарів. Треба сказати, що заселеність рейсів до кінцевого пункту прибуття сягає — 70%. Тобто на нашу пропозицію є хороший попит.

Окремо треба сказати про Східне Закарпаття. До травня 2017 року воно було позбавлене прямого залізничного сполучення з Києвом. В регіон курсував лише поїзд Львів – Солотвин. Поїзд Київ-Солотвино забезпечив пряме залізничне сполучення столиці із населеними пунктами Солотвино, Хуст, Тячів, Виноградів, Берегово та Королево. Призначення такого поїзда стало потужним імпульсом до розкриття туристичного потенціалу цього регіону, а це в свою чергу сприяє розвитку економіки, створенню нових робочих місць.

Також ми вдалися до так званої практики «довгі поїзди»: Харків — Рахів, Івано-Франківськ — Костянтинівка, Ужгород — Лисичанськ, які збільшать туристичні потоки всередині країни та значно спростять подорож зі сходу на захід країни.

Україну все більше відвідують іноземці. За підрахунками експертів у першому півріччі 2017 року до України в’їхало 6,3 млн туристів, що на 8,7% більше ніж за аналогічний період 2016 року. Для збільшення в’їзного туризму ми відпрацювали сполучення з Перемишлем та Холмом. Наразі ведуться переговори з Білоруською залізницею, аби українські курорти стали доступними для білоруських туристів.

Олександр Красноштан

https://info.uz.ua/blogi/realizuvati-turistichniy-potentsial-kraini-bez-virishennya-transportnikh-pitan-ne-mozhlivo
« Last Edit: 23.04.18 , 12:04 by Andersen » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #4275 on: 23.04.18 , 12:04 »
Share Reply with quote

Два года ждем пока "первой ласточке" сделают маршрут Киев-Ворохта (20:05 из Киева), 43/44 - удлинят до Рахова, а 143/144 будет ИФ-Сумы/Чернигов в сторону ИФ будет проходить Тернополь около 6:00.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #4276 on: 23.04.18 , 12:04 »
Share Reply with quote

...ми вдалися до так званої практики «довгі поїзди»: Харків — Рахів,
Може їх знову "вдати до так званої практики", щоб заворушилися... тоді в них з'явиться друга (більш швидка) ластівка до Рахова.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3978


View Profile
« Reply #4277 on: 23.04.18 , 14:04 »
Share Reply with quote

"Практики", безумовно, проктологічної. Останні кроки Пасдепу показують, що там скучили за старим-добрим фістингом від активістів. Цього тижня підключусь до процесу, бо поки з ними працював інтелігент Валера, кривоштани з лозовими зовсім окуїли.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #4278 on: 23.04.18 , 14:04 »
Share Reply with quote

... Цього тижня підключусь до процесу, бо поки з ними працював інтелігент Валера, кривоштани з лозовими зовсім окуїли.
Триматиму за тебе кулаки. Змушений в п'ятницю їхати "першою ластівкою" о 14:34, а то б долучився до реального процесу.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #4279 on: 24.04.18 , 11:04 »
Share Reply with quote

Залізниця готується до пікових перевезень вболівальників під час фіналу Ліги чемпіонів УЄФА 26 травня 2018 року. Вже  розроблені графіки руху додаткових поїздів до міст, де знаходяться допоміжні аеропорти, що будуть задіяні для обслуговування груп вболівальників. Зокрема, це Інтерсіті+ до Львова та Харкова і регіональний поїзд до Вінниці. Подібний досвід компанія вже мала під час проведення Євро-2012 та Євробачення.

За інформацією організаторів проведення фіналу Ліги чемпіонів, очікується, що Київ відвідає понад 34 тисячі вболівальників команд-фіналістів. Загальновідомо, що у столиці бракує готелів, щоб прийняти одномоментно таку кількість гостей, тому необхідно організувати вивезення зарубіжних вболівальників додому одразу після закінчення фіналу. Проте  пропускної здатності столичних аеропортів, щоб виконати це завдання, також недостатньо. Тому для перевезення вболівальників використовуватимуться потужності регіональних аеропортів України. Укрзалізниця ж у свою чергу забезпечить підвезення шанувальників футболу до міст, де знаходяться ці аеропорти.

https://info.uz.ua/news/ukrzaliznitsya-pereveze-zarubizhnikh-vbolivalnikiv-shcho-pribudut-26-travnya-do-kieva-na-final-ligi-chempioniv

В доповнення теми. ЦТС досить детально розібрало ситуацію з транспортом в день проведення фіналу ЛЧ:
https://cfts.org.ua/articles/road_to_kyiv_vse_chto_nuzhno_znat_o_transporte_finala_ligi_chempionov_2018_1397/100083
« Last Edit: 24.04.18 , 11:04 by Dhr_Igor » Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 [428] 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 ... 492
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!