Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.08.18 , 16:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 [431] 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 ... 454
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1332863 times)
sergius
Active user

Posts: 2047


View Profile
« Reply #4300 on: 26.04.18 , 18:04 »
Share Reply with quote

я на 99% певен що так і буде.
Тоді будемо сподіватись, що по прискореному графіку прокладуть не один експрес (Хундай), а усі поїзда загалом а і інші фірмачі під відповідними локомотивами.
« Last Edit: 26.04.18 , 18:04 by sergius » Logged
sergius
Active user

Posts: 2047


View Profile
« Reply #4301 on: 26.04.18 , 18:04 »
Share Reply with quote

До речі, поціновувачі електровозів вже впіймали рейс 45/46 під ЧС7 на перевалі без штовхача


Тобто, в перспективі можуть скоротити 10-хвилинні зупинки по Воловцю та Лавочне
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1120


View Profile
« Reply #4302 on: 26.04.18 , 21:04 »
Share Reply with quote

До речі, поціновувачі електровозів вже впіймали рейс 45/46 під ЧС7 на перевалі без штовхача
Подивіться ось на цю дивину.

Logged
sergius
Active user

Posts: 2047


View Profile
« Reply #4303 on: 26.04.18 , 22:04 »
Share Reply with quote

На скільки знаю, це не "комерційний" рейс. Дивлячись на вагон в середині составу, чомусь одразу згадуються ремонтні роботи. І наче потім з цих вагонів повинні підсипати щебінь на рейки  (чи "баластну призму", точно не згадаю як правильно). Декілька раз бачив.
upd: Ну а наявність тепловозу може вказувати на те, що цей склад буде їхати на ділянку без електрифікації. В той же тунель.
« Last Edit: 26.04.18 , 22:04 by sergius » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8452


View Profile
« Reply #4304 on: 26.04.18 , 22:04 »
Share Reply with quote

Всі "вертушки", що хопперні(як на знімку), що думпкарні завжди мають в своєму складі "турний" вагон для бригади механіків. Наввіть в порожноьому стані.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6876


View Profile
« Reply #4305 on: 27.04.18 , 10:04 »
Share Reply with quote

На скільки знаю, це не "комерційний" рейс. Дивлячись на вагон в середині составу, чомусь одразу згадуються ремонтні роботи. І наче потім з цих вагонів повинні підсипати щебінь на рейки  (чи "баластну призму", точно не згадаю як правильно). Декілька раз бачив.
upd: Ну а наявність тепловозу може вказувати на те, що цей склад буде їхати на ділянку без електрифікації. В той же тунель.
Все верно. Это ХДВ (хоппер-дозаторная вертушка)
Служит для пополнения щебнем балластной призмы при проведении путевых работ капитального характера.
То что она под тепловозом - это всегда так, даже если участок электрифицирован.
Причины две.
1. На период работ проводится снятие напряжения в контактной сети.
2. Тепловоз там "с примочкой". Он оборудован дополнительным рукавом для подачи сжатого воздуха для проведения разгрузки щебня. Есть ли такая возможность у электровозов - я не в курсе.
Причём там рукава и компрессор должен быть мощным и одна секция ТЭшки или ЧМЭ3 обычно с откачкой не справляется,  и всегда выдают под ХДВ двухсекционный 2ТЭ116 или 2ТЭ10.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8452


View Profile
« Reply #4306 on: 27.04.18 , 12:04 »
Share Reply with quote

Если просто выгрузка хопперной(без работы машин тяжелого типа) напряжение могут и не снимать. А вот на станциях их зачастую могут прятать на пути без КС.
Напорная магистраль есть на всех локомотивах(в т.ч. и на электровозах). Под ХДВ можно и "чмуху" выдавать - всё зависит от количества вагонов, которые выгружаются за раз. 5-10-15 вагонов "чмуха" вполне себе и откачает и выгрузит. Проверено лично. А вот больше - это уже проблематично.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2298


View Profile
« Reply #4307 on: 27.04.18 , 22:04 »
Share Reply with quote

У Львові близько 200 розлючених пасажирів на півтори години заблокували рух електрички.

Люди вимагали збільшити кількість вагонів у поїзді.
Близько 19:00 п'ятниці, 27 квітня, на залізничній станції "Скнилів" у Львові близько 200 розлючених пасажирів вийшли з електрички Львів-Мукачево та заблокували її рух. Люди нарікали, що чотири вагони - дуже переповнені, пасажирам не вистачає місця, тож вимагали додати вагонів до поїзда.
"Я ніколи не писала нічого сварливого... Але ж то капєц!!!! Електричка на 17:50 Львів-Мукачево. 4 вагони. В п'ятницю! Вікна не відкрити, людям немає де просто стати, не те що сісти, то відро-електричка ще і запізнилося", - написала в групу "Варта 1" у Facebook користувачка Софія Калмикова.
На місце блокування виїхала поліція.
Блокування тривало понад півтори години. О 20:40 людям пообіцяли, що до поїзда додадуть ще два вагони. Тож рух залізничною колією відновлено.
Фото та різні відео ось тут: https://tsn.ua/ukrayina/blizko-200-pasazhiriv-na-pivtori-godini-zablokuvali-ruh-elektrichki-zi-lvova-do-mukacheva-1147041.html
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2787


View Profile
« Reply #4308 on: 28.04.18 , 02:04 »
Share Reply with quote

Идиотский поступок, впрочем, ничего другого там ждать не приходится. Всего пару недель назад, помнится, отправляли людей на автобусы и такси, когда несколько грузовых вагинов сошло с рельсов в 20 км от Львова, хотя один путь оставался свободен.
« Last Edit: 28.04.18 , 02:04 by Emblaze » Logged
Александр19
User

Posts: 97


View Profile
« Reply #4309 on: 28.04.18 , 07:04 »
Share Reply with quote

Ну судя по фотке не такая уж и переполненная была электричка.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 [431] 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 ... 454
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.091 seconds with 20 queries.