Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.08.18 , 16:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 [433] 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 ... 454
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1332864 times)
Banderilliero
User

Posts: 145


View Profile
« Reply #4320 on: 29.04.18 , 17:04 »
Share Reply with quote

У всьому винна УЗ та МІУ:
- хіба це не залізничники привчили людей,  що можна за 5 грн в кишеню роз'їздному касиру проїхати без квитка?
- хіба це не УЗ не здатна організувати ефективну боротьбу з безквитковими пасажирами?
- хіба це не УЗ та МІУ не хочуть створити прозорий механізм обліку поїздок пільгових пасажирів,  щоб їхнім даним повірили місцеві органи влади і почали компенсувати гроші за таких пасажирів?
- хіба це не в УЗ розкрадають гроші на запчастинах та ремонтах рухомого складу?

Максимум що можна зробити з безбілетником - висадити на найближчій станції. І то, якщо безбілетник забажає це зробити.
Облік пільговиків є - на квитках друкується № документа, що дає право пільгового проїзду. Взагалі має платити компенсації центральна влада, як така, що наприймала купу законів і постанов про пільги. Але з 2016-го року це перекинули на місцеві бюджети, де таких грошей просто немає.

Можна проводити рейди ревізорів, які виявлятимуть зайців, і на підставі цього звільняти касирів і стягувати з них компенсації за збитки. Але приміські перевезення суперзбиткові і ревізорам теж треба платити за роботу. І в наших реаліях касири завжди знатимуть коли їхатимуть ревізори.

Щодо розкрадання коштів на ремонти - цим нехай займається прокуратура чи якась структура УЗ, яка відповідає за фінанси.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2298


View Profile
« Reply #4321 on: 03.05.18 , 14:05 »
Share Reply with quote

Укрзалізниця з травня цього року запровадила єдину ціну у 8 грн на всі напої, що продаються в поїздах далекого сполучення: чай, каву, кавовий напій (3 в 1) та воду.
«Ми впевнені, що таке нововведення дасть пасажиру більше свободи у виборі напою. Можна скористатися послугою – сплатити за напій при продажу квитка, а який саме напій вибрати – визначити безпосередньо в поїзді», – прокоментував новацію в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
Нагадаємо, що в березні ПАТ «Укрзалізниця» оголосило проведення відкритого та прозорого конкурсу на визначення єдиного постачальника продуктів харчування, які пропонуватимуться пасажирам поїздів далекого сполучення.
У конкурсі взяли участь чотири компанії: ТОВ «ВОГ РИТЕЙЛ», ТОВ «АЛЛЮР ЛТД», СП «ВІТМАРК-УКРАЇНА», ТОВ «Українська оптово-торгівельна компанія». Після уважного аналізу всіх пропозицій конкурсна комісія Укрзалізниці визнала пропозицію компанії ТОВ «АЛЛЮР ЛТД» найбільш економічно вигідною.
Отже, у поїздах далекого сполучення буде реалізовуватися така продукція: чай, кава натуральна та розчинна, вершки до кави, кавовий напій, цукор, печиво галетне та пісочне, вафлі й інші кондитерські вироби. Також у поїздах можна буде придбати сніданки (пакетовані каші), сік, воду солодку та мінеральну (газовану та негазовану).
Також Укрзалізниця планує надавати послугу гарячого харчування у пасажирських поїздах далекого сполучення.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/473221/
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3711


View Profile
« Reply #4322 on: 03.05.18 , 14:05 »
Share Reply with quote

Хитрий маркетинговий трюк "ВСЕ ПО 8 ГРН." проник вже й до УЗ:



Залишилось обклеїти відповідними наліпками борти вагона. Суть ідеї полягає в тому, щоб спокусити клієнта, який має 8 грн., "щось придбати за 8 грн.", а вже всередині магазину/поїзда покупець буде роздуплятися що саме обрати із наявного асортименту.

... Отже, у поїздах далекого сполучення буде реалізовуватися така продукція: чай, кава натуральна та розчинна, вершки до кави, кавовий напій, цукор, печиво галетне та пісочне, вафлі й інші кондитерські вироби. Також у поїздах можна буде придбати сніданки (пакетовані каші), сік, воду солодку та мінеральну (газовану та негазовану). ...

Дуже дивно, що в їх прейскуранті досі відсутній цукерковий напрям кондитерки. Бджілки, корівки, "цукерки з плюсами" тощо. Гадаю, що попит був би кращий, ніж на чай.

« Last Edit: 03.05.18 , 14:05 by Iwan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6876


View Profile
« Reply #4323 on: 03.05.18 , 19:05 »
Share Reply with quote

Цікаво, скільки заплатив пасдеп Мхайлюті за розробку свого бренд-гімну?

https://www.youtube.com/watch?v=BIERV0b_Jr4
http://www.pisni.org.ua/songs/2187293.html
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #4324 on: 03.05.18 , 21:05 »
Share Reply with quote

Крымчанин UA, супер! :))
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3711


View Profile
« Reply #4325 on: 03.05.18 , 21:05 »
Share Reply with quote

Цікаво, скільки заплатив пасдеп Мхайлюті за розробку свого бренд-гімну?
https://www.youtube.com/watch?v=BIERV0b_Jr4
http://www.pisni.org.ua/songs/2187293.html
Сергію, напиши їм для приколу пропозицію:
Quote
З метою покращення розуміння та засвоєння пасажирами цінової політики Укрзалізниці на продукцію чайної торгівлі прошу запровадити періодичну трансляцію по поїзному радіо музичної композиції "Все по 8 грн." у виконанні гурту "Танок на майдані Конго".
Logged
Entony
Active user

Posts: 2298


View Profile
« Reply #4326 on: 07.05.18 , 10:05 »
Share Reply with quote

"І опять 25". Люди знайшли дієвий спосіб! Львівська знову стає на ті ж самі граблі. Ранкову і одну з найпопулярніших електричок (яка, до речі, курсує без маленьких зупинок) призначили складом 4-ох вагонів! Хоча варто зазначити, що Пустомити всього в 20 хвилинах від Львова. І маршруток ходить достатньо.

У Пустомитах на Львівщині сьогодні, 7 травня, вранці кілька десятків обурених людей перекрили колію.

Про це сповістив співробітник поліції Ігор Зінкевич, виклавши відповідні фото.
За його словами, пасажирам не вистачило місця у електричці сполученням «Трускавець-Львів» через недостатню кількість вагонів. Повідомляється, що на цей рейс подали лише 4 вагони, відтак від станції Дрогобич вільних місць у потязі не було взагалі.
Наразі рух потягів у цьому напрямку призупинено.

http://vgolos.com.ua/news/na_lvivshchyni_obureni_lyudy_zablokuvaly_ruh_na_zaliznytsi_bo_im_ne_vystachylo_mistsya_u_elektrychtsi_foto_video_314705.html
« Last Edit: 07.05.18 , 10:05 by Entony » Logged
Banderilliero
User

Posts: 145


View Profile
« Reply #4327 on: 07.05.18 , 18:05 »
Share Reply with quote

"І опять 25". Люди знайшли дієвий спосіб! Львівська знову стає на ті ж самі граблі. Ранкову і одну з найпопулярніших електричок (яка, до речі, курсує без маленьких зупинок) призначили складом 4-ох вагонів! Хоча варто зазначити, що Пустомити всього в 20 хвилинах від Львова. І маршруток ходить достатньо.

У Пустомитах на Львівщині сьогодні, 7 травня, вранці кілька десятків обурених людей перекрили колію.

Сталось це о 8 годині ранку і електричка простояла аж півтори години. Багато людей у цей час їдуть на роботу. Але ті, хто блокували колію, очевидно нікуди не поспішають і їм просто начхати на інших. Мало того, що затримали пасажирів цієї електрички, так ще й наступної (Лавочне-Львів) і декількох вантажних потягів.

Залізниця в таких випадках має діяти рішуче. Викликати посилений наряд поліції і щоб ті фіксували дані осіб, що підбурюють до блокування. А через декілька днів порушувати кримінальні справи і влаштувати їм веселе життя. Термін ув'язнення суд навряд чи призначить, а от штрафу за простій потягів не уникнути. Покарання "гривнею" дуже дієвий спосіб, надовго пропаде бажання дуркувати на коліях.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 116


View Profile
« Reply #4328 on: 07.05.18 , 19:05 »
Share Reply with quote

Якщо люди блокують колію то безумовно потрібно одразу викликати поліцію. Блокування трнаспортних магістралей - стаття кримінального кодексу й попередження від поліцейського має зразу врозумити дураківю.
Але є один момент. Відмова перевізника надати оплачену послугу це теж порушення законів.
Тобто може знайтись грамотний пасажир який вз'їсться й наступного разу зробить все по закону: придбає квиток, а коли перевізник відмовляється надавати оплачену послугу (людина фізично не поміщаєтесь в електричку) - викличе поліцію й блокуватиме рух транспортного засобу до її прибуття й складання акту про адмінстративне порушення перевізника. Навіть не потрібно щоб він фізично не помістився в електричнку -  якщо електричка просто забита людьми виконувати перевещення з порушенням санітарних вимого по закону не можна і людина матиме повне право  "попередити правопорушення"- викликати поліцію й затримувати порушника до її прибуття.
Особливість психологія людей на Галичині в тому що там помітний відсоток людей які встигли пожити закордоном і очікуюють якогось мінімального рівня комфорту навіть від електричок та того думають що перевізник має перед ними певні обов'язки. Так що, по-моєму, проблема бокування забитих електричок там краще вирішиться не поліцією, а простим підняттям цін чи достатньою кількістю вагорнів. Ще раз скажу - там трішки інша психологія - є багато людей які просто підуть на принцип ("я цього разу запізнюсь, зато потім може всі станемо краще їздити") - потрібна коректніша комунікація з пасажирами й планування. Попрбуйте поясніть вуйкові з Пустомитів, чого маршурутчик може додати пару бусів на рейс в п'ятницю, а УЗ не може і чого маршрутчику вигідно возити, а УЗ каже що рейси забитих електричок збиткові.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2298


View Profile
« Reply #4329 on: 07.05.18 , 20:05 »
Share Reply with quote

Офіційна відповідь від Львівської залізниці.

Львівська залізниця готова до конструктивного діалогу з громадами та державними і місцевими органами самоврядування в усіх областях західного регіону для комплексного вирішення питань, пов’язаних із налагодженням стабільного руху у приміському сполученні.

Залізничники занепокоєні випадками блокування сторонніми особами залізничних шляхів, що не лише завдають шкоди стабільній роботі магістралі, а й становлять серйозну загрозу для безпеки руху.
Сьомого травня 2018 року близько 8-ї год. на станції Пустомити кілька осіб вийшли на колію і заблокували рух приміського поїзда №6008 сполученням Трускавець–Львів. Причину блокування громадяни аргументували незадоволенням через відсутність достатньої кількості місць в рухомому складі ЕПЛ2т, що конструктивно налічує понад 500 сидячих місць. Після перемовин із працівниками магістралі та правоохоронцями, які прибули на місце події за викликом залізничників, усім пасажирам запропонували додаткові місця у рухомому складі електропоїзда, що повернувся до Львова зі станції Шкло. Зі станції Пустомити поїзди почергово вирушили у напрямку Львова. Таким чином, о 9:15 рух поїздів на дільниці було розблоковано. Блокування призвело до того, що велика кількість пасажирів заблокованого поїзда та поїздів, які слідували через перекриту ділянку до Львова, були змушені чекати на розблокування для продовження руху. Зокрема блокування поїздів на станціїї Пустомити спричинило затримку руху пасажирського поїзда №41 Дніпро–Трускавець та електропоїзда №6158 Лавочне–Львів.
В умовах складної фінансової та матеріально-технічної ситуації, що склалася у господарстві приміських пасажирських перевезень, залізниця продовжує виконувати важливу соціальну функцію, забезпечуючи перевезення пасажирів у приміському сполученні, проте фактично вичерпала ресурси, щоб самостійно витримувати це навантаження, що ускладнюється критичним старінням рухомого складу, зростанням цін на енергоносії та запчастини, а також хронічним недоотриманням компенсацій за перевезення пільгових категорій пасажирів у всіх областях, які об’єднує Львівська магістраль. Для комплексного вирішення питань, пов’язаних із налагодженням стабільного руху у приміському сполученні, залізничники готові до конструктивного діалогу із громадами, державними та місцевими органами самоврядування в усіх областях західного регіону.
Поряд із тим, Львівська залізниця звертається до правоохоронців із вимогою вжити невідкладних заходів для запобігання незаконному втручанню сторонніх осіб у роботу магістралі, гарантування стабільного руху поїздів та безпеки пасажирів. Залізничники наголошують, що відповідно до ст. 279 Кримінального кодексу України «Блокування транспортних комунікацій, а також захоплення транспортного підприємства», дії осіб класифікуються, як кримінальний злочин і передбачають покарання у вигляді штрафу до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, або виправні роботи на строк до двох років, або арешт на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.

http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2018/may/1583/
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 [433] 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 ... 454
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.181 seconds with 20 queries.