Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.05.18 , 03:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 [434] 435 436 437 438 439 440
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1286722 times)
Entony
Active user

Posts: 2195


View Profile
« Reply #4330 on: 07.05.18 , 20:05 »
Share Reply with quote

Також ТСН показав сюжет про блокуванння: https://www.youtube.com/watch?v=vxILexbq44A
Як видно з відео, то і 6/8-вагонні склади курсують на цій ділянці.
Logged
Александр19
User

Posts: 94


View Profile
« Reply #4331 on: 08.05.18 , 07:05 »
Share Reply with quote

А интересно, сколько из этих блокировщиков купили билеты в кассе, а не давали на лапу кондуктору? Сегодня утром по радио в обзоре новостей рассказывали про данный инцидент, так вот там проскочила фраза, что количество вагонов рассчитывали по количеству проданных билетов.
Logged
www3
Active user

Posts: 423


View Profile
« Reply #4332 on: 08.05.18 , 08:05 »
Share Reply with quote

Это извечная тема и тут обе стороны виноваты. УЗ нихрена не делает абы максимально снизить зайчатину, а народ действует по принципу не требуют ну так и хрен с ним. РПЧ Фастов тоже начало лихорадить, снова масово пошли 6ти, 7ми вагонные поезда. При этом на вокзале Дарница больше чем полгода не работают ескалаторы, а посадку льготников никто не контролирует. Три дня работает одна каса по причине поломки касового апарата, потому пенсов отправляют мимо турникетов ибо очередь неимоверная, что тогда говорить о периферийных станциях. А разъезные касиры ходят с одной СПЕККА на двоих. Все друг на друга забили болт, потому пускай перекрывают, вина обоюдная по факту.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 493


View Profile
« Reply #4333 on: 08.05.18 , 09:05 »
Share Reply with quote

У нас уже 2 месяц не работает единственная пригородная касса отправляют  всех покупать билет в дизеле. (говорят нету лицензии...) при этом на ПДСы билеты продают.
Logged
Banderilliero
User

Posts: 143


View Profile
« Reply #4334 on: 08.05.18 , 11:05 »
Share Reply with quote

Особливість психологія людей на Галичині в тому що там помітний відсоток людей які встигли пожити закордоном і очікуюють якогось мінімального рівня комфорту навіть від електричок та того думають що перевізник має перед ними певні обов'язки. Так що, по-моєму, проблема бокування забитих електричок там краще вирішиться не поліцією, а простим підняттям цін чи достатньою кількістю вагорнів. Ще раз скажу - там трішки інша психологія - є багато людей які просто підуть на принцип ("я цього разу запізнюсь, зато потім може всі станемо краще їздити") - потрібна коректніша комунікація з пасажирами й планування. Попрбуйте поясніть вуйкові з Пустомитів, чого маршурутчик може додати пару бусів на рейс в п'ятницю, а УЗ не може і чого маршрутчику вигідно возити, а УЗ каже що рейси забитих електричок збиткові.

За кордоном теж можна попасти в переповнену електричку. Мені двічі доводилось їхати стоячи регіональних потягах - в Німеччині і в Нідерландах, відчув ніби їду в сихівському трамваї в годину пік.

Вже не раз писали, що склад потягів планують по кількості проданих квитків. Якщо пасажирів з квитками в середньому є на 3,5 вагони, значить 4 вагони достатньо.

Поясніть звідки маршрутчик візьме додаткові буси у п'ятницю? Вони разом з водіями з повітря матеріалізуються? Якщо додали на пустомитівський напрямок, то мабуть зняли з інших маршрутів.
Logged
Banderilliero
User

Posts: 143


View Profile
« Reply #4335 on: 08.05.18 , 11:05 »
Share Reply with quote

Это извечная тема и тут обе стороны виноваты. УЗ нихрена не делает абы максимально снизить зайчатину, а народ действует по принципу не требуют ну так и хрен с ним. РПЧ Фастов тоже начало лихорадить, снова масово пошли 6ти, 7ми вагонные поезда.

Приміські перевезення є дуже збитковими, особливо з теперішніми тарифами. Тому УЗ їх фінансує за залишковим принципом.
Треба підвищити вартість проїзду до рівня плацкартного вагону без постілі на ту саму відстань. Квиток Львів-Стрий буде коштувати 30 грн. проти теперішніх 14 грн., але все одно дешевше ніж автобус.
Посилити контроль за касирами, у яких до рук прилипає до рук готівка. Порушення ретельно документувати, далі подавати в суд для стягнення збитків підприємству і можливо звільняти. Час від часу проводити рейди проти безбілетників - висаджувати з останнього п'ятничного рейсу на якійсь платформі подалі від цивілізації. Нехай їдуть маршрутками, автостопом чи на таксі.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 111


View Profile
« Reply #4336 on: 08.05.18 , 12:05 »
Share Reply with quote

А интересно, сколько из этих блокировщиков купили билеты в кассе, а не давали на лапу кондуктору? ...
В психології людей нема категорії "дати на лапу кондуктору" - вони платять за проїзд стільки скільки їх просить перевізник. Те що УЗ найняла нечесного на руку кондуктора і дозволяє йому красти гроші - це проблема УЗ. Пасажир вважає що він заплатив і він формально правий - він дав гроші уповнововаженій особі перевізника. Якщо УЗ не влаштовують крадіжки грошей кондукторами то вона повинна приймати міри, але я щось не чув щоб когось з кондукторів які не видавали квитки посадили до в'язниці.
Я чудово розумію людей які не йдуть стояти 15хв за квитком в касу. Скільки людй реально може купити квиток на електричку перед відправленням в одній касі? 4-5 чоловік за хвилину? Тобто якщо посадка на станції 40-50 чоловік то одна каса фізично не зможе продати всім квитки перед відправленням.
УЗ свідомо не ставить на станціях автомати по продажу квитків на електрички. Зараз на дворі 2018 рік, функціональність потібного автомата присутня в усіх стандартних "терміналах" які сотнями стоять по магазинах і в людних місцях. Те що це не реалізовано на залізниці це явно не недогляд а чітка політика керівництва з бажанням тримати побільге касирів і поільше неконтрольованої готівки.
УЗ може і далі думати що вона возить радянських пасажирів, оптимізовувати розклад і час слідування приміських потягів для зручності машиністів і персоналу станцій а не для пасажирів, не вводити автомати для продажу квитків, не інтегрувати пошук маршруту електричками+ПДС в онлайн систему продажу, не запроваджувати проаж квитків на приміські потяги з телефонів, ганяти на приміських рейсах два вагони з маневровим тепловозом, але плакатися при цьому що "приміські перевезення збиткові" не вийде  - люди бачать що їх свідомо розвалюють і роблять збитковими. Зараз надто багато людей вже були закордоном і бачили як там організовані перевезення і не всі з них розуміють наскільки вони там сильно субсидуються державою.
*Banderilliero, я сам не раз їхав стоячи не те що в приміських, а навіть і  в ICE Berlin-Zurich з квитком за 50+Євро і пам'ятаю епічне оголошення на вокзалі Утрехта "інтерсіті такий-то відміняється через надмірну кількість пасажирів".
Але я собі не можу уявити щоб десь в цивілізованій країні персонал залізниці масово крав гроші й возив безквиткових пасажирів, а залізниця при цьому "планувала кількість вагонів по проданих квитках". Платоспроможній пасажир хоче мати хоча б мінімальний рівень комфорту, і це не тільки мождивість фізично залізти в вагон, а ще й більш-менш адекватинй розклад та час в дорозі. Спробуйте подивитися як приміськими потягами доїхати 140км з Івано-Франківська до Львова і зрозумієте чому при такій політиці УЗ там ніколи не буде виручки. Справа не в набитості - справа у відношенні. На заході України в людей трохи гіпертрофоване почуття самоповаги. Не дмаю що народ локував потяг бо не міг сісти - блокували бо образилися й хотіли показати "з нами так не можна".
Про збитковість приміських перевезень: в Чехії приватний перевізник возить Прага-Брно (210км) новим потягом в компановці 2+2 з місцями й онлайн породажем, інтернетом і буфетом за 130грн. Возить він явно собі не в збиток. Маршрутна швидкість при цьому вище 100. Тобто якщо порівняти з цінами в Україні, то міф про "збитковість" розпадається залишається банальне розкрадання грошей співробітниками УЗ і безгосподарність.
Logged
www3
Active user

Posts: 423


View Profile
« Reply #4337 on: 08.05.18 , 12:05 »
Share Reply with quote


УЗ може і далі думати що вона возить радянських пасажирів, оптимізовувати розклад і час слідування приміських потягів для зручності машиністів і персоналу станцій а не для пасажирів


 Не дмаю що народ локував потяг бо не міг сісти - блокували бо образилися й хотіли показати "з нами так не можна".

 Тобто якщо порівняти з цінами в Україні, то міф про "збитковість" розпадається залишається банальне розкрадання грошей співробітниками УЗ і безгосподарність.

1. Логічно все ж таки щоб було зручно і тим і тим, бо наприклад коли немає можливості  локомотивним бригадам переночувати в нормальних умовах, це теж нонсенс.

2. Однак на Заході країни присутній також як і на всьому пост радянському просторі абсолютно радянський принцип, "права я знаю, а от обовязки мене не стосуються". Все ж на лапу дають, а квитки не беруть.

3. Про беззбитковість без оперування реальними цифрами все ж не впевнений, а з другою частино однозначно згодний.  Навколо Києва люди справді беруть значно активніше квитки, а касири пробивають повні  відстані (не так давно мені траплялися випадки - нащо так далеко, там все одно ніхто не перевіряє), однак на лапу беруть і дають, особливо в робочих електричках. Тобто ні УЗ, ні пасажир свої обовязки до кінця не виконують. А от права всі свої знають :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3550


View Profile
« Reply #4338 on: 08.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote

... УЗ свідомо не ставить на станціях автомати по продажу квитків на електрички. Зараз на дворі 2018 рік, функціональність потібного автомата присутня в усіх стандартних "терміналах" які сотнями стоять по магазинах і в людних місцях. Те що це не реалізовано на залізниці це явно не недогляд а чітка політика керівництва з бажанням тримати побільге касирів і поільше неконтрольованої готівки. ...
Це найголовніший абзац з Вашого допису. "Збиткове" метро у Києві, до прикладу, розвішало на стінах купу автоматів самообслуги... і туди черги часом такі як і до кас. Виходить так, що кавові автомати в поїздах можуть продавати каву, а на вокзалах аналогічні автомати не можуть продавати квитки. Дійсно, варіантів купа: смартфони, автомати касири... і ще можна вигадати кілька. Тому, очевидно, що це тупість причетних... мислення шаблонами учорашніх днів. В Європі ще в досмартфонівську добу працювали такі автомати для продажу квитків на міський транспорт. Пасажир приходив, обирав необхідний квиток, сплачував кошти і отримував квиток.

В наших реаліях варто подумати про безготівкові автомати (автомати, які не передбачають приймання готівки), оскільки це приваблює кримінальні елементи на малолюдних станціях/платформах. Авторизація якимись OTP (одноразовий пароль) через смартфон чи звичайну мобілку з наступним списанням коштів з рахунку на підставі платіжної вимоги перевізника... але при цьому клієнт банку надає згоду на акцептування банком платіжних вимог від певного перевізника на конкретний термін з певним місячним лімітом.

Випадкові пасажири можуть постояти до каси. Крім того, не забувайте (це до всіх), що тепер видають паспорти тільки у вигляді картки з безконтактним чіпом. В такому разі бабця набирає номер 7777 (умовно), їй приходить 4-цифровий OTP з терміном дії 10хв. Далі ця бабця приходить до автомата самообслуги, прикладає свій паспорт (це може бути посвідка пільговика чи пенсіонера (картки міщанина/селянина)... в загальному будь-який документ, який попередньо ініційований у системі), вводить OTP і отримує видрукований чек-квиток для проїзду. Максимум 10 секунд, і жодної готівки.
« Last Edit: 08.05.18 , 17:05 by Iwan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6560


View Profile
« Reply #4339 on: 08.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote

В Європі ще в досмартфонівську добу працювали такі автомати для продажу квитків на міський транспорт. Пасажир приходив, обирав необхідний квиток, сплачував кошти і отримував квиток.
Іване, ба більше. Навіть за часів СРСР була купа автоматів, які продавали квитки на міський транспорт. Я це добр пам"ятаю.

Кинув 10 копійок отримав - 2 квитка на автобус/тролейбус, 15 копійок - 3 квитка, 20 копійок - 4 квитка. Так навіть у ті часи таких автоматів вистачало. 
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 [434] 435 436 437 438 439 440
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.107 seconds with 20 queries.