Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.18 , 16:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 [458] 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1358838 times)
Андрей11111
Active user

Posts: 603


View Profile
« Reply #4570 on: 16.08.18 , 21:08 »
Share Reply with quote

Интиресна а в ЧФМ чисто гипотетически есть столько вагонов?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3811


View Profile
« Reply #4571 on: 16.08.18 , 21:08 »
Share Reply with quote

Интиресна а в ЧФМ чисто гипотетически есть столько вагонов?
РЖД дасть в дешевий лізинг.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2226


View Profile
« Reply #4572 on: 16.08.18 , 22:08 »
Share Reply with quote

Да, действительно. Как то не учел это.
Тогда будет смысл в каком-нибудь с Бреста через Киев. Если будет выгодно.
Брест-Хмельницький і далі ниткою Львів-Москва?
але якось так зробити, щоб з Бреста до Хмельницького прибував вранці, а з Хмельницького на Брест - десь по обіді. Орієнтовно Z-маршрутом через Броди.
Крім того ФПК зможе втішити буковинців, якщо зробить маршрут Москва-Мог.Под.-Ларга-Чернівці-Коломия-Рахів. Їм з Молдовою легше домовлятись, ніж УЗ, яка не вміє цього робити.
Я думав напряму. Через Калинковичі - Коростень - Київ чи Ковель - Шепетівку (замість групи вагонів Ковель - Москва).

Шлях через Ковель - Здолбунів - Красне -Вінниця може бути довгим. Може знадобитись понад 2 склади. Спробуйте, раптом вдасться заохотити БЧ))

Logged
sergius
Active user

Posts: 2226


View Profile
« Reply #4573 on: 16.08.18 , 22:08 »
Share Reply with quote

Треба з'ясувати, як раціонально задіяти вивільнені вагони.

Була пропозиція завернути Львів - Москва після Конотопу до Харкова. Цікава. Але по часу трохи накладається на 123/124 та 775/776 (хоча раніше разом з ними нормально уживався 133/134). Інший варіант - Новгород-Сіверський. Тоді напевно доведеться чіпляти магістральний тепловоз у Конотопі.
« Last Edit: 16.08.18 , 22:08 by sergius » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4101


View Profile
« Reply #4574 on: 16.08.18 , 22:08 »
Share Reply with quote

Цікаво було б почитати,  що там Омелян напідписував. Якщо не помиляюсь,  то коли забороняли поїзди в Крим,  то якось тоді,  взагалі, без міністерства інфраструктури  все зробили. 
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2969


View Profile
« Reply #4575 on: 16.08.18 , 23:08 »
Share Reply with quote

Время немного неудачно выбрано, я думал, оставят такую конфетку на зиму, когда и предпраздничные трансграничные потоки, и предвыборная кампания в разгаре. xD

Собственно, крымские рейсы отменили явочным порядком как раз на Рождество и НГ.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3811


View Profile
« Reply #4576 on: 16.08.18 , 23:08 »
Share Reply with quote

... Була пропозиція завернути Львів - Москва після Конотопу до Харкова.
Дехто з форумчан вже висловився, що другого Рахів-Харків не потрібно... але з іншого боку це був би економ клас:
Харків (вечір) - Львів (після полудня) - Рахів (опівночі)
Рахів (опівночі) - Львів (вранці) - Харків (ранній ранок)
Ще раз зазначу, що це лише інтеграція наявного 605/606 у щось довше, а не "ще один поїзд до Рахова".
Logged
sergius
Active user

Posts: 2226


View Profile
« Reply #4577 on: 16.08.18 , 23:08 »
Share Reply with quote

Щось не вловив. Вагони же базуються у Львові. Як вони їздитимуть Харків - Рахів? То треба брати з поїзда 19/20 Харків - Москва чи 91/92 Полтава - Москва.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 603


View Profile
« Reply #4578 on: 16.08.18 , 23:08 »
Share Reply with quote

Еще такой вариант имеется что с отменой сообщения просто безболезненно по списуют самые старые и изношенные вагоны а эти поставят на их место.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2969


View Profile
« Reply #4579 on: 16.08.18 , 23:08 »
Share Reply with quote

Омелян в комментарии BBC News Украина сделал оговорку, что отмена сообщения с Россией будет касаться исключительно украинских поездов, а иностранные поезда и дальше будут свободно курсировать по территории Украины и будут останавливаться на украинских станциях по маршруту следования.

Собственно, этот вариант угадывался интуитивно, и Омелян предстает в роли... гм, унтер-офицерской доминатриссы?
« Last Edit: 16.08.18 , 23:08 by Emblaze » Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 [458] 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.083 seconds with 20 queries.