Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.12.18 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 [467] 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 ... 491
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1410055 times)
Iwan
Active user

Posts: 4080


View Profile
« Reply #4660 on: 18.09.18 , 13:09 »
Share Reply with quote

Quote
«Это вопрос, который мы обсуждаем уже в течение года. У нас есть направления, где загруженность пригородных поездов составляет до 20%. Поезда ходят почти пустые, а мы тратим средства на ремонт, на содержание… Для нас гораздо экономически приемлемый вариант – приобрести автобусы и запустить их на такие направления», – заявил и.о. главы правления ПАО «Укрзализныця» Евгений Кравцов.
А вони не пробували застосувати маркетинг і вивчити прайм-тайм для цих маршрутів? Якщо поїзди ходитимуть проти течії, і тільки пристосовані до змін залізничників, то перспективи цих поїздів передбачувані. Чому немає ранкового приміського із Заліщиків до Коломиї? Натомість є ранковий з Коломиї до Заліщиків. Немає вечірнього із Коломиї до Заліщиків, натомість є куций Городенка-Коломия з вечірнім прибуттям в Коломию.

"Мы уже начали утвержденную Кабмином процедуру: независимый эксперт должен оценить состояние вагона, который списывается или продается как металлический лом. Укрзализныця, используя эту оценку, объявит торги на прозрачные продажи. Все желающие могут купить списанный вагон. Процедура происходит по аукционному принципу. Мы уже направляем на такую процедуру 16 тыс. старых вагонов", - рассказал он.

По словам Кравцова, от продажи этих вагонов предприятие планирует получить 1-2 млрд грн прибыли, которые он пообещал направить, в частности, на обновление парка вагонов и локомотивов.
Це про які вагони мова? Пасажирські чи вантажні? "Стаціонарний" пасажирський вагон на станції (поблизу станції) Ясиня може заробити більше коштів, ніж "вагон на ходу".
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 720


View Profile
« Reply #4661 on: 18.09.18 , 13:09 »
Share Reply with quote

Це - наслідок бездіяльності держави. Я про причини виникнення сепаратизму внаслідок такої бездіяльності. У населення ПМР молдавські паспорти, а тому держава Молдова повинна піклуватися про них. Ну такі функції у будь-якої держави. Тут апріорі все повинно бути або чорним або білим. А коли починаються напівтони, починається розвиток яких завгодно процесів, в тому числі сепаратизм. Тобто обмеження можливості доїхати громадян держави Молдова до РФ, куди багато хто їздить на заробітки просто щоб вони туди не їздили шляхом тупої відміни сполучення це слабкість держави. А от зробити так, щоб не було необхідності туди їхати - це сила.
Слабость это в тч и поддержание подобного сообщение, а его отмена никак не мешает устранять причины поезда на заработки. Переводим на наш лад в ДНР, ЛНР, в крыму у многих украинские паспорта, и многие ездят в рф на заработки, давайте будем заботится об этом сообщении))   
Logged
www3
Active user

Posts: 582


View Profile
« Reply #4662 on: 18.09.18 , 14:09 »
Share Reply with quote

Абсолютно верно :)  Ну так должно быть в многонациональном государстве исходя из права. В США или Канаде например.
Logged
www3
Active user

Posts: 582


View Profile
« Reply #4663 on: 18.09.18 , 14:09 »
Share Reply with quote


Слабость это в тч и поддержание подобного сообщение, а его отмена никак не мешает устранять причины поезда на заработки.

Тут нарушена причино-следственная связь. Сначала устраняются причины, а потом следствия.  В 2014 году было бы правильно и ничего не возить как на границе с Крымом. А у нас на пятом году войны просто пиар, увы.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2387


View Profile
« Reply #4664 on: 20.09.18 , 20:09 »
Share Reply with quote

Євген Кравцов:

"будемо об’єктивні - пасажирське сполучення чекає на реформування.

Кілька місяців тому, у робочому відрядженні до Білорусі та Грузії, мав нагоду оцінити поїздки швейцарськими електропоїздами Stadler. Вони комфортні, мобільні та максимально автоматизовані. Такі вкрай необхідні для української залізниці.

Під час InnoTrans з колегами оглянули нові зразки швейцарського виробника. Чекаємо пропозиції від Stadler щодо можливої співпраці."

https://www.facebook.com/Kravtsov.Evg/posts/317073839070049

Who said UZ only had to buy Kremenchuk build trains? :)
Once again UZ turns out to be more progressive than many on this very forum :)
« Last Edit: 20.09.18 , 20:09 by Andersen » Logged
Jyraff
Active user

Posts: 213


View Profile
« Reply #4665 on: 20.09.18 , 22:09 »
Share Reply with quote

Andersen, чекати пропозицій можна нескінченно довго, УЗ вміє :) Чисто імпортну техніку, аналоги якої робить Крюків (гірші чи кращі, дешевші чи дорожчі, не важливо) закупати навряд будуть, ще хюндаї у всіх у пам'яті :) Згадайте, як Романків хотів песи закупити - пройшло півтора роки і підписали договір на ДПКр. Є чутки, що УЗ хоче налагодити спільне виробництво на своїх підприємствах, не без корисливої складової) Але, наприклад, GE на такі умови не пішли і вибрали той самий КВБЗ)
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9324


View Profile
« Reply #4666 on: 21.09.18 , 08:09 »
Share Reply with quote

Євген Кравцов:
Этого достаточно. Уже смешно всё, что озаглавлено данным именем. 
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 761


View Profile
« Reply #4667 on: 22.09.18 , 09:09 »
Share Reply with quote

 Бува в керманичів УЗ таке. Шкоди теж що закуплялися інноваційні були(та закуплялися для приміського руху), але УЗ поскупилася на постгарантійне обслуговування, і зараз маємо те що маємо. Хоча в ситуації з "Тризубом" я  так розумію що ситуація інша, GE обіцяє сервісну підтримку і після гарантійного обслуговування.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 643


View Profile
« Reply #4668 on: 22.09.18 , 09:09 »
Share Reply with quote

Интиресно если отдать один тризуб в Тернополь, за сколько времени он станет под паркан?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4080


View Profile
« Reply #4669 on: 23.09.18 , 12:09 »
Share Reply with quote

Интиресно если отдать один тризуб в Тернополь, за сколько времени он станет под паркан?
Це те саме, що закупити сучасні Боїнги і посадити на них пілотів з Ан-2, зекономивши на їх (пере)навчанні.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 [467] 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 ... 491
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!