Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.12.18 , 11:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 [468] 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 ... 491
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1410066 times)
Volodymyr
Active user

Posts: 152


View Profile
« Reply #4670 on: 23.09.18 , 13:09 »
Share Reply with quote

На Прикарпатті по-моєму один такий тепловоз вже кілька років їздить, правда не УЗ, а приватний, так що справа скоріше не в (пере)навчанні виконавців, а в підході керівництва до обслуговування.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #4671 on: 23.09.18 , 13:09 »
Share Reply with quote

Volodymyr, колись кидав коментарі машиніста з Казахстану. Найцікавіший
Вопрос 7
Quote
Интересно бы сравнить экономику эксплуатации ТЭ33А и ТЭ10 в Казахстане.
Ответ
Quote
Если сравнить экономические показатели с тепловозом 2ТЭ10У, то разница существенная.Во первых в обслуживаний ТЭ33А. Раз в 92 дня проводят СО (сервизное обслуживания), поэтому ушли под сокращения депо выполняющие ремонты по циклу ТО-2,3, 6,7,8. там где бегают эти тепловозы. От Алматы до Семипалатинска, Балхаша, Дружбы. Защиты. На этих участках 100% в грузовом движении ходят эти тепловозы. СО перевели с Алматы полностью в Аягуз. Сейчас выпущено 160 тепловозов, первые из них пробежали по 650000 км. По дизелям только меняют сейчас форсунки, а так в основном ремонт по ходовой, смена тэд, гасителей. Меняют по пробегу или износу незнаю, но были случай по преждевременному выходу из строя. Недавно был большой шум из-за перегрева якорного подшипника на тепловозе 0148, причина отсутствие смазки, вина возложена на завод изготовитель. Ну а теперь сравните, при таком пробеге сколько видов ремонта прошел тепловоз 2ТЭ10М.У.
Тобто, технічне обслуговування вони можуть проходити у умовному Мелітополі. А експлуатуватися три місяці у такому ж умовному Тернополі. З доступом машиністів тільки до пульта управління.
« Last Edit: 23.09.18 , 14:09 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4080


View Profile
« Reply #4672 on: 23.09.18 , 14:09 »
Share Reply with quote

... З доступом машиністів тільки до пульта управління.
Це найголовніше. "захист від дурня" - обов'язковий елемент ще на етапі формування ТЗ на такі вироби. Все решту крім пульта повинно бути запломбоване та не вимагати оперативного втручання. Натомість усі давачі не повинні бути заблокованими, фіксувати об'єктивні параметри з документальними он-лайн сповіщеннями до сервіс-центру... фактично в сервіс центрі про загрозу виникнення полоки будуть знати на кілька хвилин раніше, ніж про це може здогадатись локомотивна бригада. В такому разі СЦ зобов'язаний відкликати локомотиви для позапланових втручань. При такій побудові схеми управління є шанс на нормальну тривалу роботу локомотивів.
« Last Edit: 23.09.18 , 14:09 by Iwan » Logged
sergius
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #4673 on: 23.09.18 , 15:09 »
Share Reply with quote

Плюс ще й електроніка обмежує потужність. Але це може бути і певним мінусом.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4080


View Profile
« Reply #4674 on: 23.09.18 , 16:09 »
Share Reply with quote

Плюс ще й електроніка обмежує потужність. Але це може бути і певним мінусом.
Спара не стільки в обмеженні потужності, як в "планування потужнісних характеристик".
Якщо в лок закласти:
поздовжній профіль колії, план колії з кривими та різного роду обмеженнями,
"тип пасивного РС" (к-ть осей, навантаження на вісь, коеф тертя... або одразу х-ки опір vs швидкість),
розклад руху, плановані зупинки, зчитування показів світлофора (АЛСН),
і ще купу "оперативних факторів", то лок може "планувати" набір та скидання швидкості, що не призводитиме до раптового перевантаження по причині "машиніст забув завчасно набрати швидкість".
Лок сам розрахує криву гальмування, а машиністу максимум можна відвести регулятор максимальної швидкості, а ще регулятор "швидкість-економія" (як опцію). Якщо локомотив "встигає" за розкладом або має невеликий запас, то він на рівнинній місцевості може практично без гальмування прибути на станцію (в режимі ХХ, чи вільного вибігу (для ел. двигунів)).
Часом достатньо бачити, як за 100м до світлофора автівки набирають шалену швидкість, що потім видовищно скрипіти гумою об асфальт. Щось подібне може бути в машиністів, що свідчить про низьку культуру поводження з технікою. Це загальноукраїнська проблема. В побуті це може проявлятись, як висмикування вилки з розетки за кабель електрообладнання, чи подавання важкого електрообладнання (перфоратор) у підвішеному вигляді за кабель. Побутова недбалість переноситься на рівень професійної недбалості. Тим паче, що це не власна (приватна) техніка, а "колгоспне" майно.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9324


View Profile
« Reply #4675 on: 23.09.18 , 21:09 »
Share Reply with quote

фактично в сервіс центрі про загрозу виникнення полоки будуть знати на кілька хвилин раніше, ніж про це може здогадатись локомотивна бригада. В такому разі СЦ зобов'язаний відкликати локомотиви для позапланових втручань. При такій побудові схеми управління є шанс на нормальну тривалу роботу локомотивів.
І хєлікоптер для сервісної бригади. Щоб одразу - вжух, і на місці поломки. А не так, як "хундаї" по 3 години "в полі" стирчали, бо комп завис, а перезавантаження не допомагає :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4080


View Profile
« Reply #4676 on: 23.09.18 , 22:09 »
Share Reply with quote

фактично в сервіс центрі про загрозу виникнення полоки будуть знати на кілька хвилин раніше, ніж про це може здогадатись локомотивна бригада. В такому разі СЦ зобов'язаний відкликати локомотиви для позапланових втручань. При такій побудові схеми управління є шанс на нормальну тривалу роботу локомотивів.
І хєлікоптер для сервісної бригади. Щоб одразу - вжух, і на місці поломки. А не так, як "хундаї" по 3 години "в полі" стирчали, бо комп завис, а перезавантаження не допомагає :)
Ну що ж Ви так все іронізуєте :) "Мікромініатюрний" контролер отримуватиме сигнал від основного ПК, при цьому контролюватиме ще й сам канал зв'язку з цим ПК (якісь примітивні пінг-понги).
Обрив шнура - повідомлення, кожні 5-9 хв будуть повідомлення до СЦ... бодай навіть у форматі "все Ок". Як тільки за 10хв не прийшло повідомлення, то оператор телефоном поконтактує з ЛБ.
Якось охоронно-телеметричні системи найменш розумного дому працюють справно,і без жодних проблем. Принаймні це коштуватиме в діапазоні 100-200 дол. США.
Ось перше, що трапило під руку - модем для передачі показників лічильника газу (Радмір, Харків)
http://radmirtech.com.ua/wp-content/uploads/2018/05/%D0%9F%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82-%D0%A2%D0%9A%D0%91-%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81.ElsterCyble-Sensor.pdf
Тут приклад побутового використання http://t275.narod.ru/files/Hardware.pdf , а крім того є ще купа GPRS-автосигналізацій.
Якщо вихід з ладу (упродовж наступних 500 км ходу) можна з великою точністю передбачити, то немає потреби в моментальному прибутті сервісних фахівців. Лок може успішно своїм доїхати до вузлової станції (можливо й без особливих обмежень).
Але цього усього немає, тому що "розуми" (відповідальних за складання ТЗ) є надо обмежені для того, щоб осягнути можливості сучасних засобів автоматизації з інших повсякденних сфер суспільного життя.
До прикладу, PKP має Radio-Stop, який дозволяє загальмувати усі РС в радіусі дії поїзної радіостанції, що дозволяє уникнути катастроф:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Radio-Stop відео: https://www.youtube.com/watch?v=CFqUm1oSLYI
Це максимум одна кнопка до існуючих радіостанцій на мережі УЗ, але таких лайфхаків (як і багато інших) нашим причетним не потрібно.
Маючи бортовий реєстратор оперативних параметрів можна в режимі он-лайн мати дані не тільки про стан локомотива, але й про витрати палива... центральний сервер (десь у Києві) одразу може аналізувати кілометри шляху та витрати палива на відповідність до норм для конкретної ділянки... норми будуються в т.ч. за статистикою від різних рейсів... але ж ніхто не хоче цієї прозорості.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9324


View Profile
« Reply #4677 on: 23.09.18 , 23:09 »
Share Reply with quote

Обрив шнура - повідомлення, кожні 5-9 хв будуть повідомлення до СЦ... бодай навіть у форматі "все Ок". Як тільки за 10хв не прийшло повідомлення, то оператор телефоном поконтактує з ЛБ.
Ви серйозно?! Особливо враховуючи "дірки" в мобільному інтернеті. У нас ЖСМ/ЖПРС не на всіх станціях нормально працюють, про якісь "єбеня" на перегоні я промовчу. І шо, вони будуть "наярювать" бригаді кожні 20 хв "Не бачу сигналу, у вас там все ок?" Спускайтесь вже на грішну землю, локація "Україна", і вимикайте свій генератор безумних ідей.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2619


View Profile
« Reply #4678 on: 24.09.18 , 09:09 »
Share Reply with quote

Тут не соглашусь, сейчас уровень покрытия мобильной связи вполне позволяет "добивать" тех операторов, чьи трекеры будут использоваться, чтобы они улучшали покрытие в местах, где это нужно клиенту. Тем более речь идет о железной дороге, а не о глухих селах. Многие компании используют трекеры для отслеживания движения своего транспорта (доставка продукции, торговые представители), и мобильные операторы вполне адекватно принимают жалобы от таких компаний об отсутствии связи в отдельных местах, и постепенно эти пробелы в связи ликвидируются.
Logged
www3
Active user

Posts: 582


View Profile
« Reply #4679 on: 24.09.18 , 09:09 »
Share Reply with quote

Як на мене то правда десь посередині :) Сервісне обслуговування - це дорого але дуже добре з точки зору довговічності роботи. АЛЕ не треба змішувати системи розумного дому, передачу показників лічильника чи сервісне обслуговування лабораторного обладнання з магістральними тепловозами. Те, що сервісне обслуговування на УЗ може працювати гарно показано на Ху, але більшого я б на фантазував. А про звязок, то його нема а ні в лісі між Кірпи та Дарницею, а ні між Ірпенем та Біличами. Це такий собі столичний приклад. Тут підтримую ЛиСа, це - Україна.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 [468] 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 ... 491
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!